Tercih meselesi

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
forumda gezinirken bikaç yorum gördüm çok tuhafıma gitti.örne vererek açikliyim adamın biri 125 lik scooter almış 6 bin tl para vermiş,altındaki yorumlar şu vaiyette 125 lik scooter a 6 bin lira çok,yazık etmişsin paranı,ben olsam almazdım,ÜSTÜNE AZ DAHA KOYUP 600 LÜK ALIRDIM. yahu millet kendini çok bişey zannetmeye başladı . size ne kardeşim isteyen aır 6 bin verir isteyen alır 36 binlira verir.insnların yaptığı tercihleri kendi maddi durumunuza göre çevirip çevirip duruyorsunuz. ha birde şu üstüne az daha koy 250 lik al, az daha koy 600 lük al ,az daha 1000 lik, az daha 1300 ,az daha koy araba al az dahakoy f16 al zihniyetinden bıkkınlık geldi artık.sadece teknik yönünden olayı eleştirsek?? vitesi böyle hızlanması böyle yorucu keyifli sakin benzini .... gibi yorumlar yapsak ? herkes kendi bildiği kadarını yazsa ?? illa bu konuda da bir tuzum olsun diye ottan b.ktan yorumlar yapmasanız inanın ki şu sitede seviye yükselecek.aşağı yukarı her konuda bikaç kişi şakalarından taviz vermiyor,gerçi ona söyliyeceğim birşey yok hakikaten renk katıyorlar:rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Ha bide 2000 daha koycular var.Ben 2000 tl yi 2 senede zor biriktirdim.evdekilerden de 1000 tl borç alıp 2.el yamaha aldım.5 6 ayım borç ödemekle geçecek.En çok bu durum kawasaki er 5 almak isteyenlerin başına geliyo adam zar zor 6bin biriktirmiş 2bin cbf 500 al diyorlar hemen bu arada en düşük 8bin zaten cbf.O zaman 2bin daha koy 600'lük al derler adama bunun sonu yok.Adamın 1000 lirası varsa 500 koy yok 1000 liraya bu olur demek var.6000 tl vespaya filan kılçıklarıyla verilir.herhalde dünya üzerinde bizim kadar marka kıyaslayan,zevkleri ve renkleri tartışan millet yoktur.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
doğru sözlere ne denir vallahi gına geldi bide cbf 150 ciler ve ybr 125 çiler var ben olsam ybr-cbf alırım falan alan adamlar aptalmı herkez kendi zevkine ve kesesine uygun olan motoru almaya çalışıyor bazı arkadaşlar yazmış ben yeni başlacam hangi scooteri alayım diye sen cbf al yavaş yavaş öğrenirsin haydaaaa :cat:
 

Nfs

Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
159
forumda gezinirken bikaç yorum gördüm çok tuhafıma gitti.örne vererek açikliyim adamın biri 125 lik scooter almış 6 bin tl para vermiş,altındaki yorumlar şu vaiyette 125 lik scooter a 6 bin lira çok,yazık etmişsin paranı,ben olsam almazdım,ÜSTÜNE AZ DAHA KOYUP 600 LÜK ALIRDIM. yahu millet kendini çok bişey zannetmeye başladı . size ne kardeşim isteyen aır 6 bin verir isteyen alır 36 binlira verir.insnların yaptığı tercihleri kendi maddi durumunuza göre çevirip çevirip duruyorsunuz. ha birde şu üstüne az daha koy 250 lik al, az daha koy 600 lük al ,az daha 1000 lik, az daha 1300 ,az daha koy araba al az dahakoy f16 al zihniyetinden bıkkınlık geldi artık.sadece teknik yönünden olayı eleştirsek?? vitesi böyle hızlanması böyle yorucu keyifli sakin benzini .... gibi yorumlar yapsak ? herkes kendi bildiği kadarını yazsa ?? illa bu konuda da bir tuzum olsun diye ottan b.ktan yorumlar yapmasanız inanın ki şu sitede seviye yükselecek.aşağı yukarı her konuda bikaç kişi şakalarından taviz vermiyor,gerçi ona söyliyeceğim birşey yok hakikaten renk katıyorlar:rendeer:

Ne kadar doğru söylemişsin...Bu alternatif varyasyonları çeşitlenirebiliriz.
-X:Kardeş hayırlı olsun,kaç yakıyo bu?
-Motor sahibi: 4,5 litre arası değişiyor
-X:eek:o çok yakıyomuş ben olsam tüplü y alırdım.
-Motor sahibi::pr:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
65
Tamemen katılıyorum arkadaşım.

1.Adamın parası coktur harcar.Bundan kime ne en cok gordugum ''0 alcagına 2.el daha iyi bişey al'' en uyuz oldugum nokta
2.adam hangi modeli begeniyorsa ona para harcar orn;10 15 bin tl scooter hastasıdır parasını ona harcar sende gidip way arkadas 600rr yada ninja bilmemne almadın ya dememelisin ne dir bu ya!
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
6 7 scooter veren ler ben gibi:) oha deniliyo hakketten salakmısın gibisinden de yorum yapılıyo e vespalarda peşin 9 bin onlarada gerizekalı deniyordur herhalde:D:D
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
65
6 7 scooter veren ler ben gibi:) oha deniliyo hakketten salakmısın gibisinden de yorum yapılıyo e vespalarda peşin 9 bin onlarada gerizekalı deniyordur herhalde:D:D

Bırak arkadaşım motor bir tutkudur sen neyi begeniyorsan ona bin kim ne derse desin bırak ruzgarın bol olsun:cat:
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
186
bende hyosung aldım gören diyor cbf150 alsaydın yok yamaha alsaydın yok onu alsaydın yok bunu alsaydın benden büyük oldukları ve saygısızlık yapmak istemediğim için onlara buradan SİZENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE demek istiyorum
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
229
Hiç bişeyin ikinci eli sıfır gibi olamaz.Düşünsenize sıfır ilk siz biniyosunuz.Her şeyi sizinle görecek içinizde acaba diye kuşku olmayacak.Herkes bütçesine göre tarzına uygun motoru seçer zaten.ALLAH herkese motorunu kazasız belasız ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
65
bende hyosung aldım gören diyor cbf150 alsaydın yok yamaha alsaydın yok onu alsaydın yok bunu alsaydın benden büyük oldukları ve saygısızlık yapmak istemediğim için onlara buradan SİZENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE demek istiyorum

ahahah bu komikti 150 cc tek silindir commuter bir motorla 250cc 2 silindirli bir ss motoru kıyaslamak boylesine rastlamadım ve mutluyum :mrgreen:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Katılıyorum.6 bin liralık sıfır bir scooter almak yerine o paraya biraz daha ekleyip ss bir makina almak daha mantıklı görülüyor. -Neden ? Çünkü Türkiye'de yaşıyoruz..10 Kişiye sorsan danışşsan 9'undan alıncak cevap; ''yaaa manyakmısın verilir mi o para o scooter'a al ikinci el racing yüksek cc bişey ver gazı ver gazı sonra kim tutar seni :)''
 
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
220
bir de japondan başka her dalgaya ufak da olsa bir kulp takma hastalığı var. para olsa biz de biliriz en iyilerine binmeyi ama lafa gelince bazıları akıl küpü kesilyor maşallah. o da yetmez gibi japona niyetlenince de o japonu değil bunu al muhhabbeti(ki daha pahalıdır söylediği) çıkmaz mı tam illet tam. :mrgreen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
şöyle bir atasözü söyleyeyim laf yerini bulsun (reis çok ,apaçi yok ):queen:
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
115
Aslında bunların da;

"Ben : Abi 10 bin liraya motor alıyorum.
O : Olm napıyosun o paraya araba alırsın!!
Ben : Hadi beee düşünememiştim ben onu, hiç aklıma gelmemişti..."

muhabbeti edenlerden pek bir farkı yok.

Pek kafaya takmamak lazım bunları çünkü herkesin fikrine göre birşey yapmaya kalkışırsanız hiçbirşey yapamazsınız. Sıfır 250 cc alma, git 2. el 600 cc al. Hadi gittin aldın, yamaha almasaydın honda alsaydın. Siyah alırsın, kırmızı alsaydın, racing dediğin renkli olacak, göze batacak derler. Kırmızı alırsın, keşke siyah alsaydın, çok karizmatik oluyor siyah derler. Bunun sonu yok.

Hatta geçenlerde bir Honda bayisinde sıfır 600rr bakıyorum, neyse fiyat nedir, ne değildir anlaştık bişeyler. Eee siyahı var mı ? Siyahı napcan, tri - colour al. Racingde en güzeli bu. Satış danışmanları bile hadlerini aşıyorlar bazen bu yönlendirme olayında.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
zevkler ve renkler tartışılmaz , ne kadar para o kadar köfte :queen:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
147
Aslında bunların da;

"Ben : Abi 10 bin liraya motor alıyorum.
O : Olm napıyosun o paraya araba alırsın!!
Ben : Hadi beee düşünememiştim ben onu, hiç aklıma gelmemişti..."

muhabbeti edenlerden pek bir farkı yok.

Pek kafaya takmamak lazım bunları çünkü herkesin fikrine göre birşey yapmaya kalkışırsanız hiçbirşey yapamazsınız. Sıfır 250 cc alma, git 2. el 600 cc al. Hadi gittin aldın, yamaha almasaydın honda alsaydın. Siyah alırsın, kırmızı alsaydın, racing dediğin renkli olacak, göze batacak derler. Kırmızı alırsın, keşke siyah alsaydın, çok karizmatik oluyor siyah derler. Bunun sonu yok.

Hatta geçenlerde bir Honda bayisinde sıfır 600rr bakıyorum, neyse fiyat nedir, ne değildir anlaştık bişeyler. Eee siyahı var mı ? Siyahı napcan, tri - colour al. Racingde en güzeli bu. Satış danışmanları bile hadlerini aşıyorlar bazen bu yönlendirme olayında.

Satış elemanlarının bu tutumu bence bayan müşterilerden kaynaklanıyor.:queen:
''Bu sizi çok güzel gösterdi , inanın çok yakıştı'' vs.vs.:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst