- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 176
- Konu Yazar
- #1
forumda gezinirken bikaç yorum gördüm çok tuhafıma gitti.örne vererek açikliyim adamın biri 125 lik scooter almış 6 bin tl para vermiş,altındaki yorumlar şu vaiyette 125 lik scooter a 6 bin lira çok,yazık etmişsin paranı,ben olsam almazdım,ÜSTÜNE AZ DAHA KOYUP 600 LÜK ALIRDIM. yahu millet kendini çok bişey zannetmeye başladı . size ne kardeşim isteyen aır 6 bin verir isteyen alır 36 binlira verir.insnların yaptığı tercihleri kendi maddi durumunuza göre çevirip çevirip duruyorsunuz. ha birde şu üstüne az daha koy 250 lik al, az daha koy 600 lük al ,az daha 1000 lik, az daha 1300 ,az daha koy araba al az dahakoy f16 al zihniyetinden bıkkınlık geldi artık.sadece teknik yönünden olayı eleştirsek?? vitesi böyle hızlanması böyle yorucu keyifli sakin benzini .... gibi yorumlar yapsak ? herkes kendi bildiği kadarını yazsa ?? illa bu konuda da bir tuzum olsun diye ottan b.ktan yorumlar yapmasanız inanın ki şu sitede seviye yükselecek.aşağı yukarı her konuda bikaç kişi şakalarından taviz vermiyor,gerçi ona söyliyeceğim birşey yok hakikaten renk katıyorlar:rendeer: