Tercih meselesi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yuh arkadaş kimmiş o 125 cc scootera 6 bin lira veren.Üstüne 2 bin daha koysa xciting 250i alırmış.:cyclopsan
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Tamemen katılıyorum arkadaşım.

1.Adamın parası coktur harcar.Bundan kime ne en cok gordugum ''0 alcagına 2.el daha iyi bişey al'' en uyuz oldugum nokta
2.adam hangi modeli begeniyorsa ona para harcar orn;10 15 bin tl scooter hastasıdır parasını ona harcar sende gidip way arkadas 600rr yada ninja bilmemne almadın ya dememelisin ne dir bu ya!

evlilik olmasa şu an gidip silwerwing 600e 18 milyarı şu an bağlarım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evlilik olmasa şu an gidip silwerwing 600e 18 milyarı şu an bağlarım :)

Çok yakmasa bende hemen gider alırdım ama swt400 gelirse ona bi bakmak lazım.Önceki kasa sw600'ler çok yakıyomuş.Bunlarında bi farkı olmaz heralde.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Başlığı görünce Tercih meselesi diye:p, cinsel tercihmi acaba, olabilir motora binebilirler bence diye aklımdan geçirirken:wiinkk:

Tercih olayı başkaymış...:queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
asıl kabahat akıl almak için başlık açanlarda.
maden fikir soruyorlar, cevap da alacaklar veiçlerinde okuyup aklına yatana kulak verecekler....
yani öyle olmalı :)

yok, her türlü yoruma sabırları yoksa, ki yok gibi de görünüyor. çünkü bu "kolaycı" arkadaşlar google motoruna o konununbaşlığını yazsa en az 10-20 tane konu bulacaktır.
her gün böyle 2-3 mesaj okumuyor muyuz?
ortak bir forumda, herkese açık bir konuda yorum isteniyorsa bırakın her kişi istediğini söylesin. biri sormakta özgürse, diğeri de söylemekte özgürdür bence.
kendi kendine yorumda bulunanlara gelince,

yani kaç para bu?
15 bin
yuh, araba alırdın...

yorumunu yapan kişilere kızmak yersiz ve uygun değil.
zaten bilse, o fiyatı tahmin ederdi. zaten bilse arabayla kıyaslamazdı.
ve zaten bilse, motorcu olurdu.
pek çoğumuz buralarda boy göstermeden önce çok az bildiğimizi, öğrendiğimizi ve daha çook şey öğreneceğimizi unutmasın :)
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
Başlığı görünce Tercih meselesi diye:p, cinsel tercihmi acaba, olabilir motora binebilirler bence diye aklımdan geçirirken:wiinkk:

Tercih olayı başkaymış...:queen:

bambaşkaymışsın sen aga... gerçi beyni biraz zorladım gördüğüm motorcular ya sert motorcu abiler ya pempiş vespalı ablalar bide arada cıkan feminen abiler var..

ayrıca 1000 koy sunu al, 2000 koy bunu al, hiç koyma buna bi mercedes alınır (2011 Ducati den dem vuruyorlar) tabirleri eskidi.. yeni moda 500 liraya gel bi bisiklet alak sana.. hem km başınada az yakıyormuş, bi şise su..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
dün motorla tanışan bazıları,burada yılların motorcusu gibi bilip-bilmeden ahkam kesiyorlar.hani derler ya ağzı olan konuşuyor.
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Ha bide bazı yılların motorcularıda vardır.Hiç kullanmadıkları motosikletle ilgili ahkam keserler.(misal hyosung) ha bide honda'dan şaşmacılar vardır.Benzin yakıyo demeyin sakın honda kullanıyosun bedelini ödeyeceksin motosiklet tutkudur derler.Kawasaki kle 500 almayalım çünkü diyenlerde vardır.parça filan,tutkuymuş ya...İstediğiniz motoru alın kiminin dikeni fazladır ama kokusu da güzeldir.Kullanmadığın motosiklet hakkında sadece alıntı yapılabilir.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
asıl kabahat akıl almak için başlık açanlarda.
maden fikir soruyorlar, cevap da alacaklar veiçlerinde okuyup aklına yatana kulak verecekler....
yani öyle olmalı :)

yok, her türlü yoruma sabırları yoksa, ki yok gibi de görünüyor. çünkü bu "kolaycı" arkadaşlar google motoruna o konununbaşlığını yazsa en az 10-20 tane konu bulacaktır.
her gün böyle 2-3 mesaj okumuyor muyuz?
ortak bir forumda, herkese açık bir konuda yorum isteniyorsa bırakın her kişi istediğini söylesin. biri sormakta özgürse, diğeri de söylemekte özgürdür bence.
kendi kendine yorumda bulunanlara gelince,

yani kaç para bu?
15 bin
yuh, araba alırdın...

yorumunu yapan kişilere kızmak yersiz ve uygun değil.
zaten bilse, o fiyatı tahmin ederdi. zaten bilse arabayla kıyaslamazdı.
ve zaten bilse, motorcu olurdu.
pek çoğumuz buralarda boy göstermeden önce çok az bildiğimizi, öğrendiğimizi ve daha çook şey öğreneceğimizi unutmasın :)

:cat: aynen katılıyorum doğru söze ne denir ...
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Aslında bunların da;

"Ben : Abi 10 bin liraya motor alıyorum.
O : Olm napıyosun o paraya araba alırsın!!
Ben : Hadi beee düşünememiştim ben onu, hiç aklıma gelmemişti...
"

muhabbeti edenlerden pek bir farkı yok.

Pek kafaya takmamak lazım bunları çünkü herkesin fikrine göre birşey yapmaya kalkışırsanız hiçbirşey yapamazsınız. Sıfır 250 cc alma, git 2. el 600 cc al. Hadi gittin aldın, yamaha almasaydın honda alsaydın. Siyah alırsın, kırmızı alsaydın, racing dediğin renkli olacak, göze batacak derler. Kırmızı alırsın, keşke siyah alsaydın, çok karizmatik oluyor siyah derler. Bunun sonu yok.

Hatta geçenlerde bir Honda bayisinde sıfır 600rr bakıyorum, neyse fiyat nedir, ne değildir anlaştık bişeyler. Eee siyahı var mı ? Siyahı napcan, tri - colour al. Racingde en güzeli bu. Satış danışmanları bile hadlerini aşıyorlar bazen bu yönlendirme olayında.

İşte ! beni çileden çıkaran konular bunlar. Mantık eksikliği. Herşeyi büyüklükten ibaret sanıyorlar. Hep eleştirecek bi yer arıyorlar.

İlaveten;
O: Kaskı ne kadara aldın ?
Ben: 500 Tl
O: Oha ne biçim kazık yemişsin 25 tl ye kask var. Peki ya mont ? ayrıca dizlikler çok komik duruyor robot gibi olmuşsun. Hem neden eldiven takıyorsun ki çokmu soğuk ?
Ben: Zihniyetine *******. Kafanın değeri 25 tl se sen ondan al.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Arkadaşlar, bu sorunun tek bir sebebi var.
Motosiklet, istisnasız olarak bisikletten sonra oğlan kız ayırt etmeksizin her çocuğun, ergenin hayalidir.
Bu hayale ulaşmak için harçlıkları biriktirmekten tutun da, dededen nineden destek istemeye, yalvarmaya, ileriki yaşlarda krediler çekip borçlanmayı göze aldıracak kadar büyük bir hayaldir.

Peki neden büyüktür bu hayal,
Çünkü daha çocuk yaşımızda kişiliklerimiz örselenir,
Sürüden ayrılmamamız istenir,
Kimin çizdiğini bilmediğimiz çemberin dışı ile korkutuluruz,
Kuralların ağırlığı omuzlarımızı düşürür,
Nice yağız delikanlı teslim olmamak için direndikçe,
Hayalinin peşinden koştukça dışlanır, ötekileştirilir.
Ancak, motosiklet bunlardan sıyırır kurtarır bireyi,
ÖZGÜR KILAR....
Nefes aldırır..
En lüks otomobilde bile o nefesi içinize çekemezsiniz
Ve sonunda bunca uğraş neticesinde ulaştığınız hayaliniz için laf söyletmezsiniz.

ÇÜNKÜ O SİZİN, SADECE SİZİN HAYALİNİZDİR.

Bu konuda fikir beyan edenler ise, kendi hayalini size anlatmaya çalışanlardır.

Arkadaşlar hiç biriniz hayallerinden vazgeçmesin, bu hayallerdir bizi biz yapan.

Toplum hayalden hoşlanmaz, çünkü sürüden kurtulan çoğalırsa kendi dağılır yok olur.

İyi akşamlar güzel hafta sonları dilerim.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst