- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 176
- Konu Yazar
- #1
Dün ilk defa karşya geçtim kupa için:mrgreen: ama motoru koyucak yer bulamadım saraçoğlu yanında güvenemedim pek oralara bende bi akrabamızın dükanına soktum.Her gittiğimde dükkana sokacak halim yok bildğiniz güvenilir park alanı varmı saraçoğlu yakınlarında ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------
güncel .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------
güncel .