saraçoğlu yakınında park alanı

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
Dün ilk defa karşya geçtim kupa için:mrgreen: ama motoru koyucak yer bulamadım saraçoğlu yanında güvenemedim pek oralara bende bi akrabamızın dükanına soktum.Her gittiğimde dükkana sokacak halim yok bildğiniz güvenilir park alanı varmı saraçoğlu yakınlarında ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------

güncel .
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Dün ilk defa karşya geçtim kupa için:mrgreen: ama motoru koyucak yer bulamadım saraçoğlu yanında güvenemedim pek oralara bende bi akrabamızın dükanına soktum.Her gittiğimde dükkana sokacak halim yok bildğiniz güvenilir park alanı varmı saraçoğlu yakınlarında ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------

güncel .

Dostum iş yerim bahariye caddesinde, bende her gün motoru park ediyorum.

Bahariye caddesinde tramvay yolunu takip et, süreyya operasına geldiğinde soldaki sokakta kat otoparkı var. Uzun süre park edeceksen oraya bırakabilirsin ama ücreti diğer park yerlerine göre nispeten yuksektir.

Eğer otoparka para vermek istemiyorum dersen barlar sokağında reks (rexx) sinemasının önüne park edebilirsin, zaten herkes gece geç saatlere kadar oraya bırakıyor motorlarını.

Pek yakın olmadı ama aklın rahat olur. Bahariyeden stadın oraya yurumek 10dk fln sürüyor.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Dostum iş yerim bahariye caddesinde, bende her gün motoru park ediyorum.

Bahariye caddesinde tramvay yolunu takip et, süreyya operasına geldiğinde soldaki sokakta kat otoparkı var. Uzun süre park edeceksen oraya bırakabilirsin ama ücreti diğer park yerlerine göre nispeten yuksektir.

Eğer otoparka para vermek istemiyorum dersen barlar sokağında reks (rexx) sinemasının önüne park edebilirsin, zaten herkes gece geç saatlere kadar oraya bırakıyor motorlarını.

Pek yakın olmadı ama aklın rahat olur. Bahariyeden stadın oraya yurumek 10dk fln sürüyor.

cün caddebostanda ters istikamette mc'in oradan çıkıp sonrada shirokkoyla kalkan senmiydin ?
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Hayır ben değildim, dün istanbul dışındaydım.

shirokko'yu geçebildi mi? :p
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
kalamış (stadın sahil tarafı) veya kızıltoprak (stadın diğer, zıt tarafı) ara sokaklara park edebilirsin. stadın hemen yanında, kurbağalıdere'nin diğer tarafında çok büyük ücretli otoparklar var. haa, stadın altında kendi ücretli otoparkı da var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst