- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 176
- Konu Yazar
- #1
bugun fuardan çıktıktan sonra floryaya doğru gidiyordum. hep 80 90 gitmekten artık hızlı olduğum o kadar hissedilmemeye başladı (yol boş diye 80 90):cherry: .o florya yeşilköy göbeğinden döndüm büyük göbek varya ordan ,hava harpı geçtikten sonra yeşilköy sapağı var orda gene 80 90 giderken gözüm bi ara daldı ilerde kırmışı ışığı görüyorum ama tepkki vermiyorum ışıklara 25 30 metre kala yandaki trafiğe yeşil yanmış ordan bi araba fırladı bi anda uyanıverdim son anda frenlere asıldım arka lasik bi sağa bi sola kayıyor (belli oluyor yani kıçım bi o yana bir bu yana oynadı ama o kadarda değil) bu arada içimden nekadar dua varsa ettim allahım nolur dursun şu alet diye:salut: .kırmızıda geçtim öndeki arabaya bayağı yaklaştım derken frenler tuttu ben durdum .kalbim bam güm atıyor bütün kafalar bana dönmüş sonra kenara çektim bi 5 dk hava aldım sonra eve geldim. böyle tuhaf bi olay geçti işte sizinde varmı böyle dalmalı veya kazaya kılpayı anlarınız ?
(açtığım başlık kaza yaptım gibi gösterdi belki bu ümitle giren aradaşlardan özür diliyorum )
(açtığım başlık kaza yaptım gibi gösterdi belki bu ümitle giren aradaşlardan özür diliyorum )