Dalgınlıktan bazen değil, her zaman (istisnalar hariç) kaza olur. Bende aynı sebeple viraja bodoslamadan girip yoldan çıkmıştım. Allahtan büyük bir kaza yapmadım ve ilerde tel örgülere çarparak durmuştum.
Kısacası;
Dalgınken, alkollüyken, sinirliyken, uykusuzken, çok yorgunken, moralin bozukken motora binmemelisin.