- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 176
- Konu Yazar
- #1
Yahu bu ara yaz mı geldi nedir heryeri sulamaya başlamışlar.adamlar e-5 deki çiçekleri suluyacaz diye kaza yaptırıcalar millete.sahilde herkes basıyor zaten orayı da sulamışlar.milleti zengin edecez diye bu kadar da sulama yapılmazki ya çiçekler aşırı sudan çürümüş artık