S.a arkadaşlar başlıkdanda görüldüğü gibi plakasız motor sürmeyi düşünüyorum yaşım 16, 17 me 1 sene var. Aslında altımda elektrikli motor var ama tın tın gitmesi, sürekli şarjı bitmesi, hep korna yemem, ve motoru olan birsürü arkadaşlarımın alay konusu olmam hem benim canımı inanılmaz derecede...