- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler yaklaşık 3-4 aydır kymco agility 125 scooter kullanıyorum gerçekten trafik bilgisi felan baya çözdüm, 1 kere asfaltıda kucakladım o yüzden çoğu şeye dikkat ediyorum ve bu temmuz ayının başına ehliyete nihayet yazılıyorum :cherry: sınavda hep vitesli motor kullancağım için haziranın ortalarında bunu satıp 125 lik çin malı bir vitesli almayı düşünüyorum maksat viteslere alışmak. Bu dönemde beni neler bekliyo nelere çok dikkat etmeliyim sınavda felan nelere dikkat etmeliyim bilgilendirirseniz sevinirim
şunuda söylüyüm acele etmiyorum sadece yarından sonra muhtemelen sezonun sonuna kadar foruma giremiycem o yüzden şimdiden herşeyden biraz bilgim olması çok iyi olur :cat: ve ehliyetsiz sürdüğüm için bana taş atcak olanda olcaktır eminim ama ben şuana kadar çokşükür herhangi bir kazaya karışmadım mahallle aralarında yavaş gidiyorum kaskımı hiç eksik etmiyorum.