600cc çıplak motor?

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler bu konuda sadece yardım istiyom ya bu aralar fotodaki tarzda çok motor görüyom buralarda ve 600rr gibi sesleri var çok hoşuma gitti ve bunların marka modellerini merak ettim ben ilk gördüğümde çıplak motor olduğu için 250 lik felan sandım ama sanırım 600 lükdü sesi çok hoştu rengi yeşildi sanırım tam hatırlamıyom çünkü birkere değil baya gördüm farklı farklı yerlerde sadecede bunlarla ilgili bilgi sahibi olmak istedim bunların marka modelleri ne?

" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
59
Abi gordugun motor buyuk bı ıhtımal tvs apache dır. O motorlara yakın olarak suzuki gsr 600. hondada cb 600 f hornet var. Ducatinin monster 696 sı var yamaha nın mt 07 si var herkez cok begenıyıyo mt07 yi bu motorlara bildiğim kadarıyla naked adı verılıyo buyur bu lınkten gorebılırsın motorları .

"]http://www.sahibinden.com/search.php?c=3532&b%5Bdetay_269_min%5D=1950&b%5Bdetay_269_max%5D=2014&b%5Bproduct_condition%5D=0&b%5Bdetay_266%5D%5B%5D=62044[/URL]
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Yamaha xj6n resimdeki model.
Favorim kesinlikle ducati monster 696

piyasası 15-16.000 tl gibi.

Ne öğrenmek istersen tecrübeli ve kullanıcısı çok forumumuzda sor cevaplasınlar :):king:
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki bunların beygir gücü ne? :)
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya beyler ben direk 600 lük almakdan çoktan vazgeçtim zaten şuanda trafik bilgisi için scooter sürüyorum daha sonra 125r sonra ninja 250r sonrada 600 lük alcam ve muhtemelen 600 lüğü 19-20 yaşından aşağı almyıcam :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

Beyler aslında bidaha düşündümde 88 hp miş yani şimdi 4 ay scooter sürsem sonra bide buna beygir düşürücü felan olsaa olurmuki acaba ya? :cherry: :cherry: maksat sesi benim için seriliği görünümünün yada hızının bir önemi yok sesi 600rr gibi olsun yeter :cherry:
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Youtube videolarını indir, motosiklete bir de sağlam hoporlör koy senin işin tamam. Şekil faça on numara olursun.
 
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
59
ya beyler ben direk 600 lük almakdan çoktan vazgeçtim zaten şuanda trafik bilgisi için scooter sürüyorum daha sonra 125r sonra ninja 250r sonrada 600 lük alcam ve muhtemelen 600 lüğü 19-20 yaşından aşağı almyıcam :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

Beyler aslında bidaha düşündümde 88 hp miş yani şimdi 4 ay scooter sürsem sonra bide buna beygir düşürücü felan olsaa olurmuki acaba ya? :cherry: :cherry: maksat sesi benim için seriliği görünümünün yada hızının bir önemi yok sesi 600rr gibi olsun yeter :cherry:
Abi Sana Göre Tvs Apache Rtr 150 Var hem gorunusu hem sesı guzel ıstersen performans egzozuda taktırırsın ıstedıgın sese yakın bısy olur ama 600 luk gıbı olması ımkansız gıbı bısy
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Abi motordan motora farklılık gosterıyo 600 cc lık motora bakıyosun 60 hp diğer marka 600 cc motora bakıyosun 130 hp aralarında baya fark oluyo 50 hp ile 150 hp arasında deısıyo benım bıldıgım

600cc-150 bg mi?, bir yanlışın olmasın???

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

Abi gordugun motor buyuk bı ıhtımal tvs apache dır. O motorlara yakın olarak suzuki gsr 600. hondada cb 600 f hornet var. Ducatinin monster 696 sı var yamaha nın mt 07 si var herkez cok begenıyıyo mt07 yi bu motorlara bildiğim kadarıyla naked adı verılıyo buyur bu lınkten gorebılırsın motorları .

"]http://www.sahibinden.com/search.php?c=3532&b%5Bdetay_269_min%5D=1950&b%5Bdetay_269_max%5D=2014&b%5Bproduct_condition%5D=0&b%5Bdetay_266%5D%5B%5D=62044[/URL]

Tvs Apache'den 600rr gibi ses?-Büyük ihtimal arkadaş Kawasaki z750 görmüştür...:wiinkk:
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
hocam nokta atışı yapıyım sana. gördüğün model kawasaki z750 :)
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi Sana Göre Tvs Apache Rtr 150 Var hem gorunusu hem sesı guzel ıstersen performans egzozuda taktırırsın ıstedıgın sese yakın bısy olur ama 600 luk gıbı olması ımkansız gıbı bısy

Bak bakim imkansızmı :)
http://www.youtube.com/watch?v=NLui9w6OXwI
 
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
59
600cc-150 bg mi?, bir yanlışın olmasın???

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------



Tvs Apache'den 600rr gibi ses?-Büyük ihtimal arkadaş Kawasaki z750 görmüştür...:wiinkk:

Beygir konusunda yanlısım olabılır k.bakmayın
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
279
Gördüğün yeşil motor Kawasaki Z750, Z800, ya da Z1000. Ama büyük ihtimalle Z750dir.
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
285
tamam da abi buraya yazana kadar açıp baksan internetten elbet bulursun yeni şeyler öğrenirsin. Saçma bir konu bence.
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
236
Güzel kardeşim beni sakın yanlış anlama yaşın daha küçük ve açtığın merak ettiğin konulara baktığında yaşını aşan büyük konularla uğraşıyorsun anlıyorum kanın kaynıyo büyük motorların sesleri seni tahrik ediyo belliki ama senin düşünmen gereken ehliyetin kendin demişim 16 yaşında sübyanım die yaşını bekle o zamana kadarda durumun nedir bilmiyorum yap ufak ufak birikiminini al ehliyetini al koruma ekipmanlarını sonrada motorunuda secersin burdan ama sakın 600lükmüş 1000likmiş bilmem neymiş böyle sorularla gelme burda herkes tersler seni sana yardımda edicez tabiki burdaki abilerinn yazdıklarını oku okuyarak neler yaptıklarınıda öğren.. sorarak öğrenceksin tabiki ama araştırmadan önce kendinde bi çaba sarf et güzel kardeşim yukarda abilerinde sölemiş zaten internetten küçük bi araştırma yapsan bulucaksın ama burda insanları yorma ufak tefek konularla burdan bilgi almaya bak burası bilgi paylaşım yeriki herkesin birbirine faydası olsun die burdayız lütfen güzel kardeşim tekrardan söylüyorum beni yanlış anlama söylediklerimi nasıl kabul edersen öyle kabul et ister abi tavsiyesi ister arkadaş dost tavsiyesi niyetim seni kırmak hevesi köreltmek değil bişeyler için erken sadece derdim onu anlatmak.. sağlıcakla kal kardeşim..
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel kardeşim beni sakın yanlış anlama yaşın daha küçük ve açtığın merak ettiğin konulara baktığında yaşını aşan büyük konularla uğraşıyorsun anlıyorum kanın kaynıyo büyük motorların sesleri seni tahrik ediyo belliki ama senin düşünmen gereken ehliyetin kendin demişim 16 yaşında sübyanım die yaşını bekle o zamana kadarda durumun nedir bilmiyorum yap ufak ufak birikiminini al ehliyetini al koruma ekipmanlarını sonrada motorunuda secersin burdan ama sakın 600lükmüş 1000likmiş bilmem neymiş böyle sorularla gelme burda herkes tersler seni sana yardımda edicez tabiki burdaki abilerinn yazdıklarını oku okuyarak neler yaptıklarınıda öğren.. sorarak öğrenceksin tabiki ama araştırmadan önce kendinde bi çaba sarf et güzel kardeşim yukarda abilerinde sölemiş zaten internetten küçük bi araştırma yapsan bulucaksın ama burda insanları yorma ufak tefek konularla burdan bilgi almaya bak burası bilgi paylaşım yeriki herkesin birbirine faydası olsun die burdayız lütfen güzel kardeşim tekrardan söylüyorum beni yanlış anlama söylediklerimi nasıl kabul edersen öyle kabul et ister abi tavsiyesi ister arkadaş dost tavsiyesi niyetim seni kırmak hevesi köreltmek değil bişeyler için erken sadece derdim onu anlatmak.. sağlıcakla kal kardeşim..

Çok sağolasın abim ben zaten 600cc kararımdan vazgeçtim ama seslerini duydukça içimde sanki bir patlama oluyo ama güvenli ve keyifli sürmek varken kendimi riske atmam mantıksız dediklerinizi yapcam zaten şuanda ehliyetsiz scooter sürüyorum trafik tecrübesi için ehliyetimi alır almazda ya cbf150 yada ninja250r ile başlıycam teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst