A1 Ehliyet için yeni düzenleme

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün bi sürücü kursuna gittim a2 ehliyetinin fiyatını felan sordum ama yaşım 16 olduğu için alamazsın dediler neyse adam yeni bi düzenleme felan çıkcak dedi bu mayısda çıkması planlanıyormuş 16 yaşındakiler a1 ehliyeti alıp sadece scooter otomatik motorlar sürücekmiş a2 olanda vitesli sürücekmiş. Ama bununla ilgili meb den kesin bi yazı henüz gelmemiş sanırım. Benim kafama takılan gerçekten böyle bir şey varmı? ::merkez::
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
O kanun stajyer ehliyeti ile çıkıcak sanırım, 18'i beklersen 20 yaşında gerçek bi ehliyete sahip olucaksın.
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O kanun stajyer ehliyeti ile çıkıcak sanırım, 18'i beklersen 20 yaşında gerçek bi ehliyete sahip olucaksın.

Abim vitesli felan sorun değil benim hevesim aslında 600rr ama şimdilik scooterlerde çok hoşuma gidiyo böyle bir şey çıkarsa direk scooter alırım ve 1-2 sene sonra ninja 250 ile vitesliye başlamayı düşünüyom hem scooter trafik tecrübemi artırır :)
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
değişiklik yaş 16 ya indirildi kullanabileceği motor türü moped
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst