- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün bi sürücü kursuna gittim a2 ehliyetinin fiyatını felan sordum ama yaşım 16 olduğu için alamazsın dediler neyse adam yeni bi düzenleme felan çıkcak dedi bu mayısda çıkması planlanıyormuş 16 yaşındakiler a1 ehliyeti alıp sadece scooter otomatik motorlar sürücekmiş a2 olanda vitesli sürücekmiş. Ama bununla ilgili meb den kesin bi yazı henüz gelmemiş sanırım. Benim kafama takılan gerçekten böyle bir şey varmı? ::merkez::