- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler merak ettiğim bi konu var. Aslında ben 9 yaşımdan beri honda cbr 600rr hastasıyım ve hep bir gün benimde bu motorum olcağı hayaliyle yaşadım. Şuanda yaşım 15 ve 2 ay sonra 16 olcak 17 imden gün alıcam ve en büyük hayalim gerçek bir motosiklet sahibi olmak ama önce ehliyetim almam gerekecek. Aslında çevremde ehliyetsiz motor süren birsürü arkadaşım var ama ben onlardan olmak istemiyorum çünkü Allah korusun bi kaza yaparsam başım çok ağrır o yüzden en iyisi ehliyet zamanımı beklemek. Daha önce cbf 150 sürdüğümden vitesli motorlarda biraz tecrübem var. Şuanda 250W lık bi elektrikli bisikletim var ve bunu yaklaşık 9 aydır sürüyorum yani iki teker üzerinde normal cadde veya sokakda baya tecrübem var. Ehliyetimi alır almaz başlangıç motoru olarak direk hyosung gt250r veya ninja 250r almayı düşünüyorum yaklaşık bi 20-30 bin km sonrada cbr600rr almayı planlıyorum. Şimdi tecrübe edinmek için hondanın eğitim fuarına gitmeyi düşündüm. Sizce beni ehliyetim yok veya yaşım kurtarmıyo diye almamazlık yaparlarmı yani burda bi yaş sınırı varmı? bu arada boyum: 1.79 kilo:60