Selamlar.
Bazılarınız hatırlardı belki. Marmaris'te yaşıyordum, artık İstanbul'a annemin yanına gitme vaktim gelmişti, sezonum bitti. Vedalaştım arkadaşlarımla, çevremdeki herkes bunun delilik olduğunu da düşünse motorumu yükleyip gidecektim :))
Yolculuğumu anlatan şarkı bu olsa gerek :)...