- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar..
Konunun yeri yanlış farkındayım
Ama okumaya devam edin lütfen.
Hediye olarak Ipad Mini geldi elime. Sıfır cihaz. Kutusunda. Açılmamıştı hiç. Kutuyu sadece cihazı kontrol etmek için açtım. Sorunsuz çalışıyor. 23 ay daha garantisi mevcut imzalı garanti belgesi falan.
Ben düşündüm ki sıfır almayı düşünen burdan birisi varsa benim cihazı daha uygun fiyata vereyim, ikimizin de işi görülsün.
Sıfır 890 lira civarıydı teknosa ve benzeri yerlerde yanılmıyorsam. Ben insaflı bir şekilde fiyatı 750 lira diyorum..
Lütfen daha aşağısına istemeyin cihaz ciddi manada sıfır, sadece çalışıyor mu diye bakıp kapattım
Konunun yeri yanlış farkındayım
Hediye olarak Ipad Mini geldi elime. Sıfır cihaz. Kutusunda. Açılmamıştı hiç. Kutuyu sadece cihazı kontrol etmek için açtım. Sorunsuz çalışıyor. 23 ay daha garantisi mevcut imzalı garanti belgesi falan.
Ben düşündüm ki sıfır almayı düşünen burdan birisi varsa benim cihazı daha uygun fiyata vereyim, ikimizin de işi görülsün.
Sıfır 890 lira civarıydı teknosa ve benzeri yerlerde yanılmıyorsam. Ben insaflı bir şekilde fiyatı 750 lira diyorum..
Lütfen daha aşağısına istemeyin cihaz ciddi manada sıfır, sadece çalışıyor mu diye bakıp kapattım