- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Merhaba beyler..
Ben daha önce ortalama 90.000 100.000 km tecrübesi olan acemi sayılamayacak bir motosiklet kullanıcısıyım.
Bundan 2 hafta önce istanbulda yaşamaya başladım.
Buradayken trafik korkusundan resmen motor kullanmak istemedim. Oysa marmariste motor tepesinden asla inmek istemezdim ben..
Aldım hatun u geçen hafta agvaya tatile geldim. İstanbuldan çıkana kadar canım çıktı. Kendim için değil bi kaza yaparım da sevgilime bişey olur diye çok korkuyorum.
Ağvada olduğum sürede resmen inmek istemedim motor tepesinden. Çok özlemişim. Yarın döneceğim istanbul a. O iğrenç trafiğe.. Ve kabul etmek zor da olsa korkuyorum ben o trafikten.
Beniö gibi hisseden başkaları da varmı, nasıl yeniyorsunuz/yendiniz?
Ben daha önce ortalama 90.000 100.000 km tecrübesi olan acemi sayılamayacak bir motosiklet kullanıcısıyım.
Bundan 2 hafta önce istanbulda yaşamaya başladım.
Buradayken trafik korkusundan resmen motor kullanmak istemedim. Oysa marmariste motor tepesinden asla inmek istemezdim ben..
Aldım hatun u geçen hafta agvaya tatile geldim. İstanbuldan çıkana kadar canım çıktı. Kendim için değil bi kaza yaparım da sevgilime bişey olur diye çok korkuyorum.
Ağvada olduğum sürede resmen inmek istemedim motor tepesinden. Çok özlemişim. Yarın döneceğim istanbul a. O iğrenç trafiğe.. Ve kabul etmek zor da olsa korkuyorum ben o trafikten.
Beniö gibi hisseden başkaları da varmı, nasıl yeniyorsunuz/yendiniz?