Motorumla ilgili sorun. Motoru yakıcam artık, yardım !!

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Selamlar.

Konu biraz yanlış yerde farkındayım ama Mt-Teknik Servis'e çok kişi uğramıyor bu aralar.

Bu sorunun tam olarak ne zamandır olduğunun farkında değilim, kurcalarken biyerlerini bozmuş olmam muhtemel aslında :p

Sorunum ise şu, motor ısındıktan sonra devir yavaaaş yavaşş düşüyor düşmesi gereken hızda değil. Soğukken ilk birkaç dakika böyle bir sıkıntı yok.

EE neden dert ediyorsun diyen varsa yahu mesela 2. viteste gidiyorum gazı bırakıyorum motor yığılmıyo resmen gitmeye devam ediyo... :pale:

Sorun nedir, yaşayan varmı, noooolur yardımcı olun, bayram harşlığı bile verebilirim çözümü bulana :)))

 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
hocam videoyu iizledim bir sorun göremedim. yanlız ybrnin karburatörü farklı. yığılma belki ondan olmuyor. yani bizim mekanik karburatörler de yığılma felaket oluyor doğru.
bence giderken çek videoyu ama pek birşey çıkacak gibi durmuyor
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
hocam videoyu iizledim bir sorun göremedim. yanlız ybrnin karburatörü farklı. yığılma belki ondan olmuyor. yani bizim mekanik karburatörler de yığılma felaket oluyor doğru.
bence giderken çek videoyu ama pek birşey çıkacak gibi durmuyor

hocam aynı kasa başka ybrde bu sorun yok.. ondan işkilleniyorum. soğukken bende de olmuyor.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
gaz telini yağlamayı denedin mi?
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Servise gösterseniz ?.Hoş bayram günü ne servis ne de burda yardım edicek birini zor bulursunuz :)
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
Kısaca Gazı kessemde kendisi yavaş yavaş iniyor diyorsunuz öylemi ?
(video normal bence)
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Aynen bendeki ybr tam anlatmak istedigin gibi gaz kesince yigiliyor, anladim demek istedigini.. Valla hic bilemicem nedendir, basima gelmedi hic.. Burdaki arkadaslar kadar motorculugumda yok hani, kusura bakma..
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
35
Dostum jikleni kontrol et, karbüratör tahliye vidasindan biraz benzin akıt eğer düzelmezse hava yakıt karışımından diye tahmin ediyorum. Motor biryerlerden de hava alıyor olabilir
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Telefondan giriyorum, videoyu göremedim, kaç model? 2009 ve öncesi ise birkaç şey geliyor aklıma karbüratör ile ilgili
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Söktünüz mü? hava kanallarında kısmi tıkanıklık olabilir, özellikle diyaframa giden ve ordan çıkıp rolanti memesine giden kanalda
 
Katılım
11 Nis 2013
Mesajlar
475
Benim bildigim sadece yuksek hacimli ve yuksek beygirli motorlarda devir hizli cikip hizli azalir.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
eğer durum sadece videodaki durumsa bence bi problem yok ama motor yolda giderken yığılma motor freni yapmıyor ise sıkıntı var motorun gidişi nasıl hızlanması gaza tepkisi nasıl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst