- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Selamlar.
Konu biraz yanlış yerde farkındayım ama Mt-Teknik Servis'e çok kişi uğramıyor bu aralar.
Bu sorunun tam olarak ne zamandır olduğunun farkında değilim, kurcalarken biyerlerini bozmuş olmam muhtemel aslında
Sorunum ise şu, motor ısındıktan sonra devir yavaaaş yavaşş düşüyor düşmesi gereken hızda değil. Soğukken ilk birkaç dakika böyle bir sıkıntı yok.
EE neden dert ediyorsun diyen varsa yahu mesela 2. viteste gidiyorum gazı bırakıyorum motor yığılmıyo resmen gitmeye devam ediyo...
ale:
Sorun nedir, yaşayan varmı, noooolur yardımcı olun, bayram harşlığı bile verebilirim çözümü bulana
))
Konu biraz yanlış yerde farkındayım ama Mt-Teknik Servis'e çok kişi uğramıyor bu aralar.
Bu sorunun tam olarak ne zamandır olduğunun farkında değilim, kurcalarken biyerlerini bozmuş olmam muhtemel aslında
Sorunum ise şu, motor ısındıktan sonra devir yavaaaş yavaşş düşüyor düşmesi gereken hızda değil. Soğukken ilk birkaç dakika böyle bir sıkıntı yok.
EE neden dert ediyorsun diyen varsa yahu mesela 2. viteste gidiyorum gazı bırakıyorum motor yığılmıyo resmen gitmeye devam ediyo...
Sorun nedir, yaşayan varmı, noooolur yardımcı olun, bayram harşlığı bile verebilirim çözümü bulana