Medley satıp Forza’ya vs geçmek

Katılım
10 Tem 2024
Mesajlar
7
Merhabalar, Ocak ayından beri Piaggio Medley S motorumu kullanıyorum. Bu forum da öneren bir çok abim olmuştu onların vesilesiyle almıştım. Çok da memnunum işimi çok iyi görüyor. Fakat bu aralar kaşınıyorum :) beni tek rahatsız eden maalesef teknolojik olmaması.. Hala anahtar sokmak vs diğer arkadasların motorları görünce insanın canı çekiyor :) A ehliyetimi de ocakta aldım ve ilk motorum Medley. Forza’ya mı satıp geçsem diyorum. Pişman olma durumundan çekiniyorum. Sonuçta trafikte vs çok rahat hareket ediyorum medley ile.. sizlerin tecrübe ve fikirlerini almak isterim
 
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
422
Motosikleti
Cruiser
Merhabalar, bence 5-6 ay çok kısa bir süre. Motosikletini değiştirmekten ziyade, paranı biriktir ve biriktiğin paranın bir kısmını hem motosikletin hem ekipmanın hem de gezilerin için kullan. Bir kısmını da biriktirmeye devam et. O motor çok daha fazla tecrübe verecektir sana.

Sonrasında uzun yolda yetersizlik gibi durumlar seni çileden çıkarmaya başladığında değiştirmeyi düşünürsün, bence bunun için hiç ama hiç acele etme.

Motosikletini değiştirmek isteme sebebin beni hiç tatmin etmedi.

Bindiğimiz motosiklet türleri farklı olsa da, severek bindiğim motorda olmayanları sayayım sana ;
ABS yok, arka fren kampana, Anahtarla çalıştırıyorum, akü göstergesi yok, devir saati yok, benzin göstergesi yok, şekilli şüküllü dijital ekranı da yok. Eminim bindiğin motosiklet benimkinden çok daha teknolojiktir 😊

Bin motoruna, yarınlar yokmuş gibi gez, dolaş, eğlen, tecrübe edin.

İyi sürüşler 🤟🏻
 
Katılım
15 Ocak 2024
Mesajlar
480
Motosikleti
Honda Forza 250 / Triumph Street Triple 765 RS
Merhabalar, Ocak ayından beri Piaggio Medley S motorumu kullanıyorum. Bu forum da öneren bir çok abim olmuştu onların vesilesiyle almıştım. Çok da memnunum işimi çok iyi görüyor. Fakat bu aralar kaşınıyorum :) beni tek rahatsız eden maalesef teknolojik olmaması.. Hala anahtar sokmak vs diğer arkadasların motorları görünce insanın canı çekiyor :) A ehliyetimi de ocakta aldım ve ilk motorum Medley. Forza’ya mı satıp geçsem diyorum. Pişman olma durumundan çekiniyorum. Sonuçta trafikte vs çok rahat hareket ediyorum medley ile.. sizlerin tecrübe ve fikirlerini almak isterim
Medley'den Forza'ya geçtim. Medley'i çok özlüyorum. Paranın değerini koruma senin için önemliyse geçmeni öneririm. Onun harici Forza'nın anahtarsız çalıştırması başına çokca dert olabilir.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,019
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Medley hacmine göre performansı güzel bir motosiklet. Büyük bagaj hacmi, iki kişi kullanım vs. gerekmiyorsa Forza çok da gerekli / anlamlı bir yükseltme olmayabilir. Medley'in kompaktlığı şehir içi ulaşım için bir avantajdır.

Anahtarsız çalıştırma jammer olan bazı yerlerde sorun çıkarabiliyor, şahsen motorumda anahtarlı çalıştırma opsiyonu bulunmamasını hiç istemem. (Anahtarsız çalıştırmaya karşı değilim ama gerektiğinde anahtar da kullanabilmem şartıyla...)

Buyrun:
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Kullanımınız büyük çoğunlukla şehir içi ise Medleyden Forzaya geçmek çok mutlu etmeyebilir. Medley şehir içinde daha kompak ve kıvrak bir model. Şehir içi haricinde uzun geziler planlıyorum diyorsanız Forza almak daha anlamlı olur.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,757
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Kullanımınız büyük çoğunlukla şehir içi ise Medleyden Forzaya geçmek çok mutlu etmeyebilir. Medley şehir içinde daha kompak ve kıvrak bir model. Şehir içi haricinde uzun geziler planlıyorum diyorsanız Forza almak daha anlamlı olur.
16" ön jantla Medley daha iyi olur gibime geliyor uzun yolda.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Birde bu forzaların arka debriyajı çabuk su koy veriyor diye duymuştum. 5 noktalılarla değiştiriyorlar genelde.
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
212
Motosikleti
Bajaj Pulsar NS 400 Z
Forza almadan önce izlemenizi öneririm.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst