- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, Ocak ayından beri Piaggio Medley S motorumu kullanıyorum. Bu forum da öneren bir çok abim olmuştu onların vesilesiyle almıştım. Çok da memnunum işimi çok iyi görüyor. Fakat bu aralar kaşınıyorum
beni tek rahatsız eden maalesef teknolojik olmaması.. Hala anahtar sokmak vs diğer arkadasların motorları görünce insanın canı çekiyor
A ehliyetimi de ocakta aldım ve ilk motorum Medley. Forza’ya mı satıp geçsem diyorum. Pişman olma durumundan çekiniyorum. Sonuçta trafikte vs çok rahat hareket ediyorum medley ile.. sizlerin tecrübe ve fikirlerini almak isterim