- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Selamlar..
Motosikletimi sattım. Salı günü para elime geçiyor..
İlkbaharda yeni bir motosiklet planım var...
O zamana kadar bu paraya (allahtan bir aksilik olmazsa) dokunmak istemiyorum.
Hatta belki biraz değer kazanabilir mi merak etmiyor değilim.
Mevzubahis tutar 4000 tl civarı.
Ne yapayım sizce. ING banka atınca günlük 1 tl işliyor. yani aylık 30 tl. 4 ayda 120 tl falan kazandırır.
Bu garanti para...
Ama nebileyim başka fikri olan varsa bu cahıl gardaşınıza acıyıp paylaşırmısınız
Motosikletimi sattım. Salı günü para elime geçiyor..
İlkbaharda yeni bir motosiklet planım var...
O zamana kadar bu paraya (allahtan bir aksilik olmazsa) dokunmak istemiyorum.
Hatta belki biraz değer kazanabilir mi merak etmiyor değilim.
Mevzubahis tutar 4000 tl civarı.
Ne yapayım sizce. ING banka atınca günlük 1 tl işliyor. yani aylık 30 tl. 4 ayda 120 tl falan kazandırır.
Bu garanti para...
Ama nebileyim başka fikri olan varsa bu cahıl gardaşınıza acıyıp paylaşırmısınız