Açıkçası Bursa'daki bayinin de CBR250 için ilgilenmeme rağmen fazla sallamaması beni de şüphelendirdi. Sanırım gelecek ilk küçük paketi 8800'den verecekler ama gerisine zam çakacaklar.
Zam yaparlarsa sonu VTR 250 gibi olur kimsenin alacağını sanmam.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
sadece türkiye'de tüm dünyada beklendiğinden buraya çok fazla motor gönderemeyebilirler ilk etapta.
7,500 TL değil de 7,700 TL'ye satılıyor zaten şu anda 2010 model Hyosung.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...43661544/detay
Ya da istersen sıfır Naked verelim 6,600 TL'ye?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32138101/detay
Eeee ne ısmarlıyorsun?
Cbf250 ile Cbr250 yi karşılaştırmak hata olur. Cbf250 şu an üretilmeyen bir model ayrıca ikiside farklı kulvarlarda. Asfalta çıkmamış bir motoru ne marka olursa olsun kötülemek olmaz. Ona bakacak olursak millet ne alacak peki çin li ler böyle bunlar böyle?? Kaliteyi alıcı belirler. izliyeceğiz ve göreceğiz.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
buraya takılan herkez az çok motosiklet hakkında bilgiye sahip insanlardır diye düşünüyorum.
Siz kötü bir tecrübe yaşamışsınız, yaşadıklarınızı forumda tüm detaylarıyla dile getirmişsiniz.Olay burda bitmiştir.Size kulak asan motoru almaz olur biter.
Körü körüne devam etmek isteyen gider alır makinesini.
Her honda ile ilgili başlığa girip yaşadıklarınızı baz alarak yorum yapmanız yanlış.
Saygılar.
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
kendileri banka ile önden bir anlaşma yapıyorlar. Atıyorum piyasa %8 faiz oranı varken, kendileri anlaşma ile %7.8 ile anlaşma yapıyorlar. Gene bankaya borçlanıyorsunuz. Bazı bayiler fazla alıcısı olduğu için iyi Faiz oranları ile anlaşma yapabiliyorken, bazıları piyasa ile aynı (hatta daha pahallı) olabiliyor. Önden faiz oranını öğrenip, kendi bankanız ile karşılaştırmakta fayda var.
Olgun YAZICI
Beylikdüzü/İSTANBUL
kardeş demissin cbf150 de devir saati yok sonuna kadar zorluyorlar ona bakarsan eski titan ve 2005-2006 cg lerdede yok onlara neden birşey olmuyor hem bunlar iticili eksantriklide değil eksantrikli motor iticilerden her zaman iyi olması gerekmez mi acun0a cbf150 konusunda malesef katılıyorum
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
Bildiğim kadarıyla CG'ler titreşimli motorlar ve bu titreşim sürücüler için bir uyarı vazifesi görüyordur. Oysa CBF150 hem sessiz hem de pürüzsüz çalışıyor ve kullanıcılar kırmızı bölgede uzun süre kaldıklarının farkında olmuyorlar. CBF150 CG'ye göre hırpalanmaya daha az geliyor olabilir ama bu onun daha kötü bir motor olduğu anlamına gelmez. İkisi de aynı fiyata sıfır olsa hangisini alırsın ?
cg nin sıfırı çıksa aynı fiyat degil 500 fazla verirdim. cg de titreşim yok yanılıyorsun titanlarda vardır.
cbr 250'nin daha önceki üretimlerinde özellikle yüksek devirlerde sorun çıkarmış.. Şimdi zaten 12.000 devirdi ibresi yanılmıyorsam.. Ben de bu honda düşmanlığına anlam veremiyorum, neden yılın en çok satan motorları sıralamasında honda açık ara fark atıyor??
fuarda görüp almaya karar verdim ve kaporasını da verdim.. nisanda ilk gelen gruptan alıcam inşallah.. arkadaş grubumun tamamı cbr 600 rr ve 1000 rr kullanıyor.. 250 cc'yi kendime uygun gördüğüm için tercih ettim!
ama bu kadar yorum inanın insanın heyecanını köreltiyor....
Motor hakkında yapılan eleştirilerin büyük çoğunluğu tahmin üzerine kurulu. Bu yönden bakınca çok da dikkate alınması saçma bence. Yani sonuç olarak tek silindir olması eleştiriliyor ama 600 cc'lik endurolar var tek silindir. Benim bugüne kadar takip edip anlayabildiğim her motor tarzının kendi içinde artıları ve eksileri var. Boxer içinde bu böyle, sıralı silindir içinde böyle, tek silindir içinde böyle. Konumuz olan 250r'nin farkı ise kendi içinde patentli yeni teknolojiklerle birlikte gelmesi. Bu yönden bakınca şimdi yeni kasa, yeni teknoloji, sorunsuz bir model tercih edenler Cbr250 alacak, kaslı olsun diyenler yine s&t alacak, markaya/modele sempatisi olanlar ise 250 ninja. Asıl piyasa Ninja'nında kasası yenilendiğinde karışacak. Muhtemelen o zaman sürekli olarak ninja mı? honda mı? diye burada tartışıyor olacağız. Ama şu zaman için bence Cbr250 oldukça mantıklı bir tercih. Tek çekincem şu an için herkesin dile getirdiği ve bayilerinde yarım ağız konuşarak destekledikleri arkadan gelecek zam korkusu, zira ben biraz daha para biriktiriyim, üstünü kredi ile kaparım diye düşünenlerdendim :(
Olgun YAZICI
Beylikdüzü/İSTANBUL
bende kaparo verecektim ama bizim bursa bayisi kaparo almıyormuş kayıt ettiler benide,bende nisanda gelecek olan ilk partiden alacağım.yorumun çok yerinde olmuş benimde heyecanım köreldi.ama vazgeçmem, emin ol cebimde param olmasına rağmen gidipte ninja 250 bile almam çünkü 2005 yılının teknolojisi ve 6 yıllık eskimiş bir yüz.sport touring veya supersport adı ne olursa olsun şuan 250lik kategoride alınacak başka motor yok.ben en sonunda ps 150 almaya niyetlenmiştim bir hafta sonra bu motor çıktı piyasaya ardındanda ötv indirimi şerbet gibi geldi.bu sene cbr 250 senesi.yeter ki honda kendi giden tekerine çomak sokmasın.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)