Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14081

    Üyelik
    26 Mart 2012
    Motosikleti
    CB650F
    Alıntı dumenist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buda geri kalanları http://n1304.hizliresim.com/18/t/mfgxf.jpg http://n1304.hizliresim.com/18/t/mfgy6.jpg http://j1304.hizliresim.com/18/t/mfgyz.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------



    eyvallah benim hatamdı ama...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------





    çok sağolun düşünceniz için bende çizik dahi yok korumaların faydası diyelim
    Verilmiş sadakan varmış kardeşim böyle bir kazadan nasıl sağ çıktın tekrardan geçmiş olsun allah başka kaza bela göstermesin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14082
    ugurcan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GSX-R 600
    yarın akşam tekrar denicem sonucu yazarım buraya... sayacam vitesleri 1-2-3-4-5-6------

  3. #14083
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Dikkatini elden bırakmadan dene kardeşim illa hızı denicem diye risk alma sakin bir zamanda da denersin

  4. #14084
    ugurcan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GSX-R 600
    Alıntı tuc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dikkatini elden bırakmadan dene kardeşim illa hızı denicem diye risk alma sakin bir zamanda da denersin
    Yok zaten, yolun boş olduğu, kendimi ve başkasını riske atmadığım boş yolda deniyorum içiniz rahat olsun...
    Honda CBR 250 R 67.000 Km + Suzuki GSX-R 600 2.000 Km...
    www.youtube.com/ugurcanarpac

  5. #14085
    erdem_cengiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2013
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    cbr600f 5i
    Ugurcan hakli benimkide 6.vites 141 baskada yok. Daha1000 km de. Yukluyorum ama cikmiyo lastiklerden kaynaklaniyo olabilir
    siz biyerlere gitmek için arabanıza binersiniz, biz ise motorumuza binmek için biyerlere gideriz... E.C.

  6. #14086

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Km göstergesi devir saatine bağlı. 10 bin devirde 150 yazıyorsa, o vites 5'tir .

  7. #14087
    erdem_cengiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2013
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    cbr600f 5i
    Seigen kardesim valla vites 6da. Bi ayarsizlik var galiba
    siz biyerlere gitmek için arabanıza binersiniz, biz ise motorumuza binmek için biyerlere gideriz... E.C.

  8. #14088
    norad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul-B.Çekmece
    Arkadaşlar lastik basınçlarını hakkında bilgisi olan var mı?Bu arada kaza yapan arkadaşlara da geçmiş olsun.

  9. #14089
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı erdem_cengiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ugurcan hakli benimkide 6.vites 141 baskada yok. Daha1000 km de. Yokluyorum ama cikmiyo...Valla vites 6da bi ayarsizlik var galiba...
    1000km de bukadar zorlama zaten, tam anlamıyla 4-5000 lerde kendine gelir. Birde 6. viteste hızlanmaya çalışmak çok doğru değil, oralara kadar devirli gelmen gerekiyor ve yol aşağa eğimli değilse muhtemelen en yüksek sürati 5 te görürsün

    6. vites bildiğin "bağırtma yeter at 6 ya bedava yol al" vitesi Yani neredeyse sadece ekonomiye yarayan ekstra uzun yol vitesi

    Rüzgara direnimi falan da muhtemelen çok çok düşüktür yani bana göre CBR250 de 6. vites kesinlikle sürat vitesi değil He şartların hepsi olumluysa en yüksek sürati 6da görmen de normal tabi
    erdem_cengiz ve ugur.t bunu beğendiler.
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  10. #14090
    erdem_cengiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2013
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    cbr600f 5i
    Eger artci yoksa ön 29 arka 33. Artci tasiyorsan ön 29 arka 30
    norad bunu beğendi.
    siz biyerlere gitmek için arabanıza binersiniz, biz ise motorumuza binmek için biyerlere gideriz... E.C.

  11. #14091
    Kargaburun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Motosikleti
    '15 MT-07 ABS Race Blu
    Arkadaşlar ben de bu başlığı uzun süredir takip ediyorum. Şimdiye kadar katkı yapacak bir şeyim olmadığından sadece okumakla yetindim.

    19 Mart tarihinde ilk motosikletime 2013 model siyah CBR 250 ile kavuştum. (Şase numarasının 10. hanesi D harfli ama ruhsatta 2012 model geçiyor). Havaların kötü gitmesine rağmen 1 ay içinde rodajı tamamlayıp bakımını yaptırdım. 23 nisanda da ilk düşüşümü gerçekleştirdim.

    Şehir içinde sol şeritte öndeki aracın sol teker hizasından trafikle aynı hızda devam ediyordum. Arkadan korna çalan bir hanım evladının (önüne sıfat getirmiyorum) dibime sokulmuş el kol hareketleri yaptığını aynadan görünce ben de arkamı dönüp aynı şekilde karşılık verdim. Önüme döndüğümde -ki bir saniye bile geçmemiştir- kasis sebebiyle önümdeki aracın yavaşladığını gördüm. Sonra da küt yerdeyim. Ne olduğunu, nasıl olduğunu anlamadım bile. Arkadan beni sıkıştıran herifin ardından gidip sinirimi boşaltmak istedim ama elim ayağıma dolandığından hiç bir halt beceremedim. Motoru yerde yan yatmış vaziyette görünce içim cız etti.

    Bu kadar düşük hızda -neredeyse koşar adım hızında- giderken ön lastiği kilitleyip düşmek canımı çok sıktı. Motoru aldığımdan beri sürekli 50 km hızlarda fren çalışıp 15 km hızda fren sonrası yere kapaklanmak moral bozucu.

    Bu kendime, motosiklete, lastiklere güveni neredeyse sıfırlayan kazayı niye yaptığıma gelince:

    1- Trafikte yeterince dikkat edilmesi gereken şey yokmuş gibi milletli ağız dalaşına girmem.
    2- Lastikler çok da kötü değil diyordum ama şimdi yırtıp atasım geliyor.
    3- Fren yapamayışım.
    4- Yolun kayganlığı. Daha önce çok da dikkatimi çekmemişti ama motoru kaldırırken fark ettim, asfaltın üzerine kaygan bir katman serilmiş gibiydi.

    Motordaki ufak hasarlara gelince:
    1- Sol gidon topuzunun ucundaki boya hafiften kalktı.
    2- Sol büyük grenaj-karenaj her ne ise hafif çizildi.
    3- Farın solundaki küçük grenajda da hafif traşlanma var.

    İlk motorum olmasına rağmen ön amortisörlerin yumuşaklığı dikkatimi çekmişti. Bana göre çok fazla dalma yapıyor. Fren esnasında pek güven vermiyor. İlk 200 sayfada benzer bir şikayet okuduğumu hatırlamıyorum.

    Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum. Tekeriniz düz bassın.

  12. #14092
    avcagatay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 250 siyah
    @kargaburun

    kitleme konusunda lastik farketmiyor, benim bütün düşüşlerin aynı seninki gibi oldu, gidonun düz olmadığı durumlarda ön freni sert kullanmak çok tehlikeli oluyor
    veya yavaş hızlarda sonuna kadar asılmak...
    Lastiklere gelince, acemi adam için iyi değil, şöyle bi elini sürtüyorsun lastik değil sanki plastik,
    bu tür düşüşlerde minimum hasar için ayaklıkları açık tutmanı ve koruma takozu taktırmanı öneririm, böyle yaparsan sadece eksoz koruman çizilir motor yattığında
    onu da 20 liraya karbon kaplatırsın olur biter.
    arka sayfalarda barodi nin yazdıği gibi eğer sürüşte sinirleniyorsan çekip kenara kalp atışlarının yavaşlamasını bekleyeceksin, sinir anında dikkat, kas kordinasyonu vb
    kalmıyor insanda. Malum Türkiye Cumhuriyeti tarihinde görmediği kadar öküz barındırıyor şu sıralar, her yerde karşımıza çıkacaklar, ben ki araba kullanırken her öküze
    takan, önüne kırıp durduran, lafı sokmadan göndermeyen biriyken motor üstünde olduğum zamanlar uysallaşmayı ögrenmeye çalışıyorum, yoksa düşersin kafan patlar
    seni gıcık eden pç yanından uzar gider, olan sana olur...

    kazasız belasız sürüşler hepimize

    Alıntı erdem_cengiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eger artci yoksa ön 29 arka 33. Artci tasiyorsan ön 29 arka 30
    artçı aldığımızda arkanın havasını arttırmak gerekmez mi, çünkü ağırlık bineceği için buna direnç göstermesi lazım
    ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL

  13. #14093
    erdem_cengiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2013
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    cbr600f 5i
    sanıyorum yanlardan açma yapmasın diye kullanma kitapçığındada bu şekilde yazıyo Çağatay
    siz biyerlere gitmek için arabanıza binersiniz, biz ise motorumuza binmek için biyerlere gideriz... E.C.

  14. #14094
    uthec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700 Youtube: /yolavcisi
    Alıntı Kargaburun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben de bu başlığı uzun süredir takip ediyorum. Şimdiye kadar katkı yapacak bir şeyim olmadığından sadece okumakla yetindim.

    19 Mart tarihinde ilk motosikletime 2013 model siyah CBR 250 ile kavuştum. (Şase numarasının 10. hanesi D harfli ama ruhsatta 2012 model geçiyor). Havaların kötü gitmesine rağmen 1 ay içinde rodajı tamamlayıp bakımını yaptırdım. 23 nisanda da ilk düşüşümü gerçekleştirdim.

    Şehir içinde sol şeritte öndeki aracın sol teker hizasından trafikle aynı hızda devam ediyordum. Arkadan korna çalan bir hanım evladının (önüne sıfat getirmiyorum) dibime sokulmuş el kol hareketleri yaptığını aynadan görünce ben de arkamı dönüp aynı şekilde karşılık verdim. Önüme döndüğümde -ki bir saniye bile geçmemiştir- kasis sebebiyle önümdeki aracın yavaşladığını gördüm. Sonra da küt yerdeyim. Ne olduğunu, nasıl olduğunu anlamadım bile. Arkadan beni sıkıştıran herifin ardından gidip sinirimi boşaltmak istedim ama elim ayağıma dolandığından hiç bir halt beceremedim. Motoru yerde yan yatmış vaziyette görünce içim cız etti.

    Bu kadar düşük hızda -neredeyse koşar adım hızında- giderken ön lastiği kilitleyip düşmek canımı çok sıktı. Motoru aldığımdan beri sürekli 50 km hızlarda fren çalışıp 15 km hızda fren sonrası yere kapaklanmak moral bozucu.

    Bu kendime, motosiklete, lastiklere güveni neredeyse sıfırlayan kazayı niye yaptığıma gelince:

    1- Trafikte yeterince dikkat edilmesi gereken şey yokmuş gibi milletli ağız dalaşına girmem.
    2- Lastikler çok da kötü değil diyordum ama şimdi yırtıp atasım geliyor.
    3- Fren yapamayışım.
    4- Yolun kayganlığı. Daha önce çok da dikkatimi çekmemişti ama motoru kaldırırken fark ettim, asfaltın üzerine kaygan bir katman serilmiş gibiydi.

    Motordaki ufak hasarlara gelince:
    1- Sol gidon topuzunun ucundaki boya hafiften kalktı.
    2- Sol büyük grenaj-karenaj her ne ise hafif çizildi.
    3- Farın solundaki küçük grenajda da hafif traşlanma var.

    İlk motorum olmasına rağmen ön amortisörlerin yumuşaklığı dikkatimi çekmişti. Bana göre çok fazla dalma yapıyor. Fren esnasında pek güven vermiyor. İlk 200 sayfada benzer bir şikayet okuduğumu hatırlamıyorum.

    Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum. Tekeriniz düz bassın.
    geçmiş olsun kardeşim..anlattıklarına göre motosikletinde bir şey yok...100 TL gibi bir masraf çıkar bence..
    Youtube: YOL AVCISI

  15. #14095
    Kargaburun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Motosikleti
    '15 MT-07 ABS Race Blu
    @avcagatay teşekkür ederim. Koruma takozunu grenajlar ucuz diye taktırmak istememiştim ama şimdi yavaştan bakınmaya başladım. Arka ayaklılar açık olmasaydı arka grenajlarda da hasar olacaktı. 50 TL karım oldu herhalde.

    @uthec teşekkür ederim. Sol kafa grenajı için 40 TL, sol büyük grenaj için 90 TL, gidon topuzu için de 20-25 TL fiyat aldım. Ayaküstü sorduğumda bu fiyatları aldım. Biraz daha düşebilir. Gidon topuzunu boyar isem dediğin fiyata geliyor ama kulağıma küpe olsun diye değiştirmeyi düşünmüyorum. Motosiklete benzin ve bakım haricinde belli bir süre para harcamayı düşünmüyordum ama şimdi grenaj parasını parayı koruma takozuna vermeyi düşünüyorum.
    avcagatay bunu beğendi.

  16. #14096
    avcagatay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 250 siyah
    Alıntı erdem_cengiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanıyorum yanlardan açma yapmasın diye kullanma kitapçığındada bu şekilde yazıyo Çağatay
    bu da doğru mantık, serviste de bana artçının ağırlığına göre 36'ya kadar çık demişlerdi, o yüzden sordum
    erdem_cengiz bunu beğendi.
    ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL

  17. #14097
    theplatoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2008
    bence baslangic motoru olarak 125 lik secilmeli,her turlu ortam ve sartta 125 ligi surup yagmuru,cakili,bozuk yolu ogrendikten sonra 250 lik ya da 600 luge gecilmeli..kimsenin ilk motoru 250 lik ya da 600 luk olmamali.

  18. #14098
    kocaolgun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2005
    Öküz demeyelim de ne üdüğü belirsiz mahlukat diyelim yaşayan tüm hayvan ve böceklerin doğaya faydası var ama bu ne üdüğü belirsiz mahlukatların tüm yaşayanlara zararı var insana hayvana doğaya çevreye herşeye onun için faydalı hayvanların sıfatlarını bu mahlukatlara vermeyelim
    avcagatay bunu beğendi.

  19. #14099
    jakiyamayess - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Motosikleti
    CBR 250r
    Beyler şimdi Pazarbaşı Hondadan geldim. 15.150km de motoruma bakım yapıldı. Son yağ değişiminden beri 3000 km olmuştu. 3000 bin km sonra yağ değişimi gerekir şimdi gerek yok dediler. Tabi ben istiyorumm diyince değiştirdirler. Balatalar da bitik dedi usta. pek inanmadım ama gelmişken değiştireyim dedim. zincir bakımı da yaptırdım. toplam 248 tl tuttu. bana fazla geldi biraz.



  20. #14100
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Nisan 2013
    bunları kendinde yapabilirdin fren balatası değiştirmek kolay bir şey,garantide bozulmazdı.SAdece yağını değiştirt bir daha.Fren balatalarınıda ebayden al.Çok komik geçen gün BMW 3.20 e bakım yaptırdık bu akdar tutmadı onu söylim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler