Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial X-Treme (Enduro/Super Moto/Moto cross) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #541
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Valla arkadaşlar sanırım birtek benim gösterge fazla gösteriyor demekki. Ne mutlu size Yarın biryere gidersem yine google dan ölçüm yapıp yola çıkacam. Bakalım ne ölçecek bizim motor.

    @Siutr Mikuni VM 34 diye arattır. Nette arattır, TR de bulamayabilirsin. Bizim motorlara neredeyse sadece uyan tek karbüratör bu. Ebay de 0 veya 2.el satılanı var baya... Honda karbüratörü uyar diye bişey yok çünkü honda karbüratörü diye bişey yok. Farklı modellerinde farklı karb. ler var hondanın, hangi honda karb. imiş bu ??
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #542
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla arkadaşlar sanırım birtek benim gösterge fazla gösteriyor demekki. Ne mutlu size Yarın biryere gidersem yine google dan ölçüm yapıp yola çıkacam. Bakalım ne ölçecek bizim motor.

    @Siutr Mikuni VM 34 diye arattır. Nette arattır, TR de bulamayabilirsin. Bizim motorlara neredeyse sadece uyan tek karbüratör bu. Ebay de 0 veya 2.el satılanı var baya... Honda karbüratörü uyar diye bişey yok çünkü honda karbüratörü diye bişey yok. Farklı modellerinde farklı karb. ler var hondanın, hangi honda karb. imiş bu ??
    nx250 hondanın değilmi uysa uysa belki onun karbüratörü uyar

  3. #543
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Bu hafta sonu google amcanın haritasında tam 22.0 km lik bir mesafe belirlerdim. Gittiğimde bizim tripmetre 26.9 ~ 27.0 km mesafe gösterdi. Bu sefer mesafeyi uzun tuttum, sapmayı daha net ölçeyim diye. Bu durumda ~%23 fazla bir ölçümün olduğunu söyleyebilrim.

    Buarada gittiğim dükkanda bizim "bir arkadaş" boya işine soyunmuştu. Günün sonunda çıkadığımız sonuç : siz siz olun, açık havada boya yapmaya çalışmayın. Bize de ders olmuş oldu. Güzel güzel '72 model jawa parçalarını boyamışkene bir rüzgar esintisi ile bisürü çar çöp yapıştı parçalara.

    Neyse bizim elemanlar boya ile uğraşırken ben de motorun yüksekliğini alçaltayım dedim. Arka amortisörü söktüm. Beyaz amortisör yayının üzerinde duran çentikler var, 2 adet. Onları çevirerek en yukarıya kadar çıkardım. Ancak şöyle bir sorun ile karşılaştık, bu durumda yayı en yukarıya çektiğimizde alt tarafında yayı sıkıştırması gereken parça yukarı çıkmıyor. Yani yayın ya üstünde yada altında bir miktar boşluk kalıyor. O boşluğu önemsemeyip amortisörü taktım. Ve motorun kendi ağırlığı ile o boşluk kapandı(piston içeri girdi, o şekilde boşluk kalmadı). Ancak bu sefer de arka tarafı elle tutup kaldırdığımızda o boşluk tekrar oluştu doğal olarak. Yani biryerlerde atladığımda felan arka teker inip çıkarken oluşan boşluktan ötürü tak tuk çarpma sesleri gelecek. Ben de böyle olmasın dedim, arka amortisörü tekrar söktüm. Yayın üst tarafındaki 2 çentiği(halkayı) de bu bahsettiğim boşluğu kapatacak kadar aşağı indirdim(2 çentik/halka olmasının sebebi, sıktığınızda birbirlerini kitliyor olmaları). Yani halkalar son olarak ilk pozisyonları ile en üstteki pozisyonlarının ortasında biryerde durdu. Ve amortisörü tekrar taktığımda ilk dememden yükseklik olarak bir farkı olmadığını gördüm. Sonuç olarak parmak uçlarım yere değerken şuadan tabanlarımın yarısı rahat olarak yere değiyor. Ve amortisör de biraz yumuşadı. Ancak böyle daha iyi oldu. Hem sertlik ayarı en yumuşakta, yani istersem daha da sertleştirebilirim eskisi gibi.

    Daha sonra ön takımı tutan 2sağ/2sol kelepçeyi de gevşettim ve ön kolları yukarı çıkarttım. Yani ön tarafı da alçaltmış oldum. Şuanda ön taraftaki kırmızı ayar kısmı gidona yapışmış vazıyette. Yani ~2 parmak kadar alçakttım ön tarafı da.

    Vaktim olsa göstergeye de el atacaktım ama iftar saati geldi
    #sürenadam

  4. #544
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu hafta sonu google amcanın haritasında tam 22.0 km lik bir mesafe belirlerdim. Gittiğimde bizim tripmetre 26.9 ~ 27.0 km mesafe gösterdi. Bu sefer mesafeyi uzun tuttum, sapmayı daha net ölçeyim diye. Bu durumda ~%23 fazla bir ölçümün olduğunu söyleyebilrim.

    Buarada gittiğim dükkanda bizim "bir arkadaş" boya işine soyunmuştu. Günün sonunda çıkadığımız sonuç : siz siz olun, açık havada boya yapmaya çalışmayın. Bize de ders olmuş oldu. Güzel güzel '72 model jawa parçalarını boyamışkene bir rüzgar esintisi ile bisürü çar çöp yapıştı parçalara.

    Neyse bizim elemanlar boya ile uğraşırken ben de motorun yüksekliğini alçaltayım dedim. Arka amortisörü söktüm. Beyaz amortisör yayının üzerinde duran çentikler var, 2 adet. Onları çevirerek en yukarıya kadar çıkardım. Ancak şöyle bir sorun ile karşılaştık, bu durumda yayı en yukarıya çektiğimizde alt tarafında yayı sıkıştırması gereken parça yukarı çıkmıyor. Yani yayın ya üstünde yada altında bir miktar boşluk kalıyor. O boşluğu önemsemeyip amortisörü taktım. Ve motorun kendi ağırlığı ile o boşluk kapandı(piston içeri girdi, o şekilde boşluk kalmadı). Ancak bu sefer de arka tarafı elle tutup kaldırdığımızda o boşluk tekrar oluştu doğal olarak. Yani biryerlerde atladığımda felan arka teker inip çıkarken oluşan boşluktan ötürü tak tuk çarpma sesleri gelecek. Ben de böyle olmasın dedim, arka amortisörü tekrar söktüm. Yayın üst tarafındaki 2 çentiği(halkayı) de bu bahsettiğim boşluğu kapatacak kadar aşağı indirdim(2 çentik/halka olmasının sebebi, sıktığınızda birbirlerini kitliyor olmaları). Yani halkalar son olarak ilk pozisyonları ile en üstteki pozisyonlarının ortasında biryerde durdu. Ve amortisörü tekrar taktığımda ilk dememden yükseklik olarak bir farkı olmadığını gördüm. Sonuç olarak parmak uçlarım yere değerken şuadan tabanlarımın yarısı rahat olarak yere değiyor. Ve amortisör de biraz yumuşadı. Ancak böyle daha iyi oldu. Hem sertlik ayarı en yumuşakta, yani istersem daha da sertleştirebilirim eskisi gibi.

    Daha sonra ön takımı tutan 2sağ/2sol kelepçeyi de gevşettim ve ön kolları yukarı çıkarttım. Yani ön tarafı da alçaltmış oldum. Şuanda ön taraftaki kırmızı ayar kısmı gidona yapışmış vazıyette. Yani ~2 parmak kadar alçakttım ön tarafı da.

    Vaktim olsa göstergeye de el atacaktım ama iftar saati geldi
    Vayy beeee

    Moruk olm niye söylemiyorsun tek tekerde motorun üst kafayı açıp supap ayarı yaptığını?
    O kadar gavur ellerinden sentil çakısı neyin aldık sana

    Dip not: Boya yapılabilir lakin vernik atarken kati suretle parçaları tozlu topraklı bir mekanda yere dayanmış bir vaziyette tutmamak lazım hala aklıma geldikce canım sıkılmakta bizim kuzenin mallığı yüzünden o kadar emek boşa gitti..Hayır bir parçayı yaparsın görürsün 2. parçayı yaparsın görürsün ama bütün parçalarda aynısı olması çok canımı sıktı cidden allahtan son kalan 1-2 parçada farkettimde onları kurtardık ama bakalım birde motorun üstünde görelim parçaları, Ayrıca tek tesellimizde endülücü olduğumuzdan jawamızda bile tozun toprağın doğallığından esinlenerek güzel bir çalışma yapmamız oldu...
    ANGARAJ

  5. #545
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    benim amortisörüde ayarlamak lazım, gaza dokununca başlıyor arka teker patiye , ön amortisörler iyi gibi , boya işinden anlamıyorum KArbon kaplarız
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  6. #546
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vayy beeee

    Moruk olm niye söylemiyorsun tek tekerde motorun üst kafayı açıp supap ayarı yaptığını?
    O kadar gavur ellerinden sentil çakısı neyin aldık sana

    Dip not: Boya yapılabilir lakin vernik atarken kati suretle parçaları tozlu topraklı bir mekanda yere dayanmış bir vaziyette tutmamak lazım hala aklıma geldikce canım sıkılmakta bizim kuzenin mallığı yüzünden o kadar emek boşa gitti..Hayır bir parçayı yaparsın görürsün 2. parçayı yaparsın görürsün ama bütün parçalarda aynısı olması çok canımı sıktı cidden allahtan son kalan 1-2 parçada farkettimde onları kurtardık ama bakalım birde motorun üstünde görelim parçaları, Ayrıca tek tesellimizde endülücü olduğumuzdan jawamızda bile tozun toprağın doğallığından esinlenerek güzel bir çalışma yapmamız oldu...
    Yaaa, ben de diyorum neyin tantanasını yapıyorsun... Tamam, yanlış yazmışım. İtiraf.com : O yazdığım bütün "yaptım/ettim, söktüm taktım, evirdim çevirdim havada çarpıştırdım" fiillerinin hepsinde tabikide yunus ustamızdan yarım aldım. Hem fiziksel hem zihinsel... Yani tüm işlerimde sağolsun yunus abiniz çok yardımcı oldu, bir yandan boya idi bir yandan amortisör idi... Bir de akrabası vardı bunun boyacı, o da çok yardım etti bana, onu da unutmayalım. Eh haklı, adam usta olunca işçiliğinin reklamını yapmadığımız için kızıyor hemen Alıngan çocuk, duygusal sucuk...

    Neyse senin jawa da diğerlerinden farklı olsun olum, herkes gıcır gıcır topluyor eski jawaları. Parıl parıl parlatıyorlar. Senin biraz farkın olsun acık

    @mehmet Seninkinin maşallahı varmış... Gazı açınca arka taraf haraketleniyorsa cidden... Lastiklerin basıncı kaç??
    #sürenadam

  7. #547
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    jawa deyince aklıma yine classic 250 geldi bi restöresnyon hikayesi , aklımda var yinede.
    @polat lastik basıncı en son 25-26 olması lazımdı, yanlız felaket özellikle dönmelerde gaz açınca uuuUUuuu
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  8. #548
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaaa, ben de diyorum neyin tantanasını yapıyorsun... Tamam, yanlış yazmışım. İtiraf.com : O yazdığım bütün "yaptım/ettim, söktüm taktım, evirdim çevirdim havada çarpıştırdım" fiillerinin hepsinde tabikide yunus ustamızdan yarım aldım. Hem fiziksel hem zihinsel... Yani tüm işlerimde sağolsun yunus abiniz çok yardımcı oldu, bir yandan boya idi bir yandan amortisör idi... Bir de akrabası vardı bunun boyacı, o da çok yardım etti bana, onu da unutmayalım. Eh haklı, adam usta olunca işçiliğinin reklamını yapmadığımız için kızıyor hemen Alıngan çocuk, duygusal sucuk...

    Neyse senin jawa da diğerlerinden farklı olsun olum, herkes gıcır gıcır topluyor eski jawaları. Parıl parıl parlatıyorlar. Senin biraz farkın olsun acık

    @mehmet Seninkinin maşallahı varmış... Gazı açınca arka taraf haraketleniyorsa cidden... Lastiklerin basıncı kaç??
    yaaa polatcım bak elaleminkiler gazı azıcık asılınca başlıyor bek it in e sen de anca yok debriyaj sesiydi vay amortisör ayarıydı yok ne kadar yakıyordu...

    Kandırdılar olm seni bozuk makinayı sana kakaladılar zati ibreside bozuk
    liverisk bunu beğendi.
    ANGARAJ

  9. #549
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaaa polatcım bak elaleminkiler gazı azıcık asılınca başlıyor bek it in e sen de anca yok debriyaj sesiydi vay amortisör ayarıydı yok ne kadar yakıyordu...

    Kandırdılar olm seni bozuk makinayı sana kakaladılar zati ibreside bozuk
    adama defolu malımı dehlemişler diyorsun , şu parçalar gelsin ayna filan çamırlık bir video çekeyim lastik yakarken
    GaCCaLL bunu beğendi.
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  10. #550
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    bir karamanlı bir mobiletci olamadınız
    zamaında çok deli yarışlar yaptığımı biliyorum 10 takla attığımı gerisini hatırlamıyorum
    http://www.youtube.com/watch?v=Y0lsE...&feature=share

  11. #551
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    inzivaya mı çekildiniz kardeşlerim tık yok hiç birinizde

  12. #552
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Fırtına öncesi sessizlik tunç 1000km bakımına girsin makine Stunt gösteri ile başlıyacam, yanlama filan artık ne yapabilirsek
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  13. #553
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Bekliyoruz showunu crazy rider...
    #sürenadam

  14. #554
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Hahaaha... olaya gel... ;

    Geçen amortisörlere ayar çekmek için gittiğim ve aynı anda göstergedeki sapmayı ölçtüğüm ~20 km lik sürüşte dikkatimi çekmişti. Motor gitmiyordu. Bizim boyacıların yanına varınca ses etmedim ama. Sonra akşam oldu eve dönüyorduk, 3 motor birden bulvarlarda süre süre geldik... Ama dayanamadım ondan sonra bizim BMW motorcuya da anlattım, "motoru ilk aldığımda rahat 90 a çıkıyordu, bugün giderken ve gelirken bulvarlarda bile 90 ı zor geçtim... 100ü gördüm kesildi motor" felan diye dert yandım. Canım sıkılmıştı. Birkaç gündür de böyleydi durum. Dedim herhalde ilk aldığım zamanlar heyecandan farklı geliyordu motor bana. Neyse birkaç gündür daha kullanıyordum böyle ve aynı durumdu. Bu gece eve gelirken motoru çalıştırdım ısınması için. Habire stop ediyordu. Serindi hava biraz. Bende "hadi bu sefer jikleyi yarım çekeyim de bakalım çalışacak mı" dedim. Eğildim jikleye el attım, sadece 1 kademe yukarı çıktı. Layn!! alet zaten ortadaymış, yani 1. kademede jikle açıkmış... Yok yav bana öyle gelmiştir, eldivenden dolayı anlamamışımdır dedim... Neyse eve dönerken anlarız diye çıktım yola. Yokuş yukarı göstergede 92 km yi okuyunca emin oldum Zaten ilk birkaç 100 metrede de belli etti kendini..

    Neyse bilmiyorum nasıl olmuş ama jikle açık geziyormuşum birkaç gündür. Büyük ihtimalle bir çukurda felan attı kendini yukarı. Çünkü hiç jikleyi kullanmadım ben daha önce...
    #sürenadam

  15. #555
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hahaaha... olaya gel... ;

    Geçen amortisörlere ayar çekmek için gittiğim ve aynı anda göstergedeki sapmayı ölçtüğüm ~20 km lik sürüşte dikkatimi çekmişti. Motor gitmiyordu. Bizim boyacıların yanına varınca ses etmedim ama. Sonra akşam oldu eve dönüyorduk, 3 motor birden bulvarlarda süre süre geldik... Ama dayanamadım ondan sonra bizim BMW motorcuya da anlattım, "motoru ilk aldığımda rahat 90 a çıkıyordu, bugün giderken ve gelirken bulvarlarda bile 90 ı zor geçtim... 100ü gördüm kesildi motor" felan diye dert yandım. Canım sıkılmıştı. Birkaç gündür de böyleydi durum. Dedim herhalde ilk aldığım zamanlar heyecandan farklı geliyordu motor bana. Neyse birkaç gündür daha kullanıyordum böyle ve aynı durumdu. Bu gece eve gelirken motoru çalıştırdım ısınması için. Habire stop ediyordu. Serindi hava biraz. Bende "hadi bu sefer jikleyi yarım çekeyim de bakalım çalışacak mı" dedim. Eğildim jikleye el attım, sadece 1 kademe yukarı çıktı. Layn!! alet zaten ortadaymış, yani 1. kademede jikle açıkmış... Yok yav bana öyle gelmiştir, eldivenden dolayı anlamamışımdır dedim... Neyse eve dönerken anlarız diye çıktım yola. Yokuş yukarı göstergede 92 km yi okuyunca emin oldum Zaten ilk birkaç 100 metrede de belli etti kendini..

    Neyse bilmiyorum nasıl olmuş ama jikle açık geziyormuşum birkaç gündür. Büyük ihtimalle bir çukurda felan attı kendini yukarı. Çünkü hiç jikleyi kullanmadım ben daha önce...
    o jikleyi 2. kademeye getir çalışmıyor
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  16. #556
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o jikleyi 2. kademeye getir çalışmıyor
    aynen. Biz de ilk aldığımızda jikleyi test edelim dedik. Motor soğukken hafif nazlanıyor gibiydi. Bir de eski motorumda "herzaman jikleyi tam açıp marşa basınız sonra yarıya getiriniz" yazıyordu, jikle elde idi. Bunu da denerken ilk kademede fark yaratmadı, yine çalışıp duruyor gibiydi, illa biraz gaz vereceksin yani. 2. kademede ise motor direk boğulmuştu Ben de ondan sonra demiştim zaten ne diye kullanayım bu jikleyi diye...

    ---------- Post added at 11:03 ---------- Previous post was at 09:24 ----------

    Arkadaşlar buarada birkaç hafta önce benim direksiyon kilidi anahtarı kırıldı. Kilide takılıydı ama kilitli değildi ve ben gidonu çevirince gidon çarptı ve kırıldı. Kilit içinde kaldı, biraz uğraştık ama çıkartamadık. Var mı fikri olan?
    #sürenadam

  17. #557
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fırtına öncesi sessizlik tunç 1000km bakımına girsin makine Stunt gösteri ile başlıyacam, yanlama filan artık ne yapabilirsek
    Merakla bekliyorum. Açıkcası ara ara bu sayfayı kontrol ediyorum. Video ve fotoğraf paylaşımı hiç yok. Bizim sayfadan tek farkınız online kişi sayınız çok. yazışma fazla.
    Biraz görüntü paylaşında gözümüz bayram etsin yav. Bana motoru sattırıp süpermoto aldırmayın. Evime incir ağacı diktirmeyin
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  18. #558
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merakla bekliyorum. Açıkcası ara ara bu sayfayı kontrol ediyorum. Video ve fotoğraf paylaşımı hiç yok. Bizim sayfadan tek farkınız online kişi sayınız çok. yazışma fazla.
    Biraz görüntü paylaşında gözümüz bayram etsin yav. Bana motoru sattırıp süpermoto aldırmayın. Evime incir ağacı diktirmeyin
    ramazanda seslenme hiç bize.Utanmasak klavyeye dokunmicaz kalori harcicaz diye
    ANGARAJ

  19. #559
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Kendi adına gonuş sözleşmeli meemur... saat 12de işe gidip 3,5 izin alıyorsun. 2 motür tamir et desem naz yapıyorsun... Beni biliyorsun, back it in 'e devam...
    #sürenadam

  20. #560
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ramazanda seslenme hiç bize.Utanmasak klavyeye dokunmicaz kalori harcicaz diye
    Bizde de herkes oruçlu ama showdan geri kalan yok. Gerçi bizim modelden yok. diğer kullanıcı arkadaşlar öttürüyor.
    Birde yayla serin ondan olabilir Hafiften bi resim ile gaz vereyim. bakalım kaç kişi gaza gelecek
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)