hee eminim ama istersen sorabilirsin
Buarada yüklediğim resimler niye direkt bu sayfada açılmıyor?
hee eminim ama istersen sorabilirsin
Buarada yüklediğim resimler niye direkt bu sayfada açılmıyor?
resim için şuna bi bak;
http://www.motosiklet.net/forum/mt-h...f-eklemek.html
castrol 20/50 tamamdır
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
iş çıkışı biraz gezinti yaptım her vites büyütüşte her gaza yüklenişte iyiki almışım diyorum resmen aşık oldum XT nin sürüş karakteristiğine ne motosiklet ama
şehiriçinde süper gazlanıyo harbiden, karbüratör benzin-hava değil aksiyon-tutku gönderiyor silindirin içine
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
Son gezimden bi kaç resim ekleyimde konu canlansın biraz
http://img153.imageshack.us/img153/3797/09092010202.jpg
http://img707.imageshack.us/img707/3170/10092010240.jpg
http://img834.imageshack.us/img834/4949/11092010296.jpg
slm xt 600 kullanıcıları
bu motor hakkında az çok şey biliyorum:kalitesi sağlamlığı tartışılmaz,yedek parçada sıkıntı yaratmaz yakıttan dert yananlar olmuş ama sonuçta 600cc ye biniyorsun,belli bir hızdan sonra vibrasyon yapar (sonuçta race makina değil yuksek hız yapması beklenemez)peki gelelim asıl mevzuya 1996 model motorun arka amortisöründe yükseklik ayarı varmıdır?30.000kmde olduğu söyleniyor kmde oynama ihtimali olsada ben üstünde durmuyorum...bana ne gibi sorun açar bir fikir verirmisiniz...
xt125 x e hayrandım ama yakınımda satılık bulduğum bir xt600 var sonuçta tecrübem var er5 almayı hayal ederken xt600 denk geldi cıbırı satmaya değer mi sizce?
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
Kullandığın motorla kıyaslanmaz bile...bahsettiin modelde km orjinal değildir ama hiç önemli değil motor temizse hiç durma al.Benim xt 99 mod. 62 binde... bakımlarını yap motor açılmaksızın 200_300 bin kmleri rahat görecek bir motosiklet.
yok yanlış anlaşılmasın ben kıyaslamıyorum zaten sadece modeli düşük olduğu için teknolojik olarak eksileri varmıdır acaba ondan tereddüt ediyorum,makinanın sağlamlığı efsane olmuş zaten ona lafım yok kolay sistemli olduğuda aşikar tabi km bana oynanmamış gibi geldi temiz ve diri duruyor...bir kaç yıl öncesine kadar xt125x hastasıydım arkadaşa uyduk kanımıza girdi spor olsun dedi o hoysung aldı 1 senede sattı ben cbr aldım gayet memnunum ama açıkçası artık büyüdük altımda sırıtıyor ve güçlü bişeyler arıyorum...ilan yakında olduğu için değerlendirmeye aldım...
peki amortisör için ne diyeceksiniz ayarlanabiliyor mu?bir kaç foto aradım fena kalın asvalt lastikleri,kalkık kuyruklar,performans egzozları beni bu motora çekti 6-7 bin arası motor ararken 5bine bulup arta kalan parayla ona istediğim gibi şekil vermek beni cevzetti
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
bahsettiğim motor bu ve alta ekleyeceğim motorlar gibi yapmak münkün mü?
__________________________________________________ ___________
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:02 ----------
alttakileri biraz abartmışlar sanki...bu kadar değilde biraz havalı durması yakışıyor
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
fikir verebilecek kimse yok mu
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
CıBıRı sattık şimdi sıra geldi xt600 e bakmaya...bugün 96 model 30.000? kmdeki motora bakmayı düşünüyorum fiyatıda 4.900 den 4.100 çekmiş aslında benim için iyide oldu tamda motorumu satmıştım fakat hala tereddütlerim var bu motor bana ağır masraf açar mı yaşına göre elbette bakım ister ama beni yolda bırakmasın o bana yeter son sahibi olmayı göze alıyorum...
yaklaşık 10kusur yıldır motor kullanıyorum fazlası var eksiği yok...tabi ki kullandıklarım aman aman profosyonel kullanım gerektiren motorlar değildi..geçen bunca zamanda elbette elimiz anahtar tutmayı ve parçaları tanımamı sağladı...tamir işinden korkmuyorum aksine yağa bulanmak o günlük zevkli oluyor(tabi yağlı ellerle gezmek hiç değil) ama masraf olarak beni yorsun istemem zaten alınca genel bir bakıma tabi tutucam tanıdığım iyi bir usta var ilk onun ellerine teslim edicem...ben sadece bu xt600lerin genelinden bilgi almak istedim yani motorun zaten fotosuna bakıp alınıp alınmayacağına pek sağlıklı fikir yürütemeyiz...
ilgilendiğin için saol
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:17 ----------
ne kullanacağıma karar vermiş değilim ama şuanda bana en mantıklı gelen ilana yöneldim yakınımda ve uygun fiyata oluşu beni cezbetti ayrıca fiziğime uygun bir kalıpta motor olduğunu düşünüyorum...yoksa hepimizin olduğu gibi benimde gönlümde 4silindirli bir ss var ama oraya gelene kadar daha öğreneceklerim var ve bence bu seçimim bana yardımcı olacaktır
[QUOTE=onur35;2187155]yaklaşık 10kusur yıldır motor kullanıyorum fazlası var eksiği yok...tabi ki kullandıklarım aman aman profosyonel kullanım gerektiren motorlar değildi..geçen bunca zamanda elbette elimiz anahtar tutmayı ve parçaları tanımamı sağladı...tamir işinden korkmuyorum aksine yağa bulanmak o günlük zevkli oluyor(tabi yağlı ellerle gezmek hiç değil) ama masraf olarak beni yorsun istemem zaten alınca genel bir bakıma tabi tutucam tanıdığım iyi bir usta var ilk onun ellerine teslim edicem...ben sadece bu xt600lerin genelinden bilgi almak istedim yani motorun zaten fotosuna bakıp alınıp alınmayacağına pek sağlıklı fikir yürütemeyiz...
ilgilendiğin için saol[COLOR="Silver"]
o zaman yasli bir xt'de en cok dikkat etmen gereken yeri soylim: ust kapak. yataklidir ve yataklari asinirsa yenisini almak gerekir ve pahalidir. 1000 avro diye hatirliyorum ama sen yine de bir arastir.
"yorgunum cok yorgun"
Arkadaslar merhaba, apache den vazgeçerek xt600 e karar verdim. Bu gün 2.el 94 model bir motor buldum gerçekten temiz idi, kısmetse bayram sonrası almayı düşünüyorum, bir kaç sorun olucak baktığım motor da devir saati yoktu sonra dan takılabilirmi?
Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)