Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
11. sayfa BirinciBirinci ... 91011121321 ... SonuncuSonuncu

Yamaha Xt 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #201
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Herkese selamlar.

    Ben de 94 xt 600 E kullanıcısıyım. Öne cam projem var. Bu konuda atılımı olan oldu mu? Malum grenaj eski ve uygun bir şey bulmak zor. :(

    Bir de depo yan grenajlarına ihtiyacım var. Fiberlere bakıyorum gerçekten çok kötü duruyorlar :( Plastik olanları için arayış halindeyim.

    _UnReaL_; şarj problemini çözebildin mi? Aynı sorun bende de var ama konjektör var elimde (eski makinesinden çıkan ve sağlam olduğunu düşündüğüm). Değiştirince bakalım sorun geçecek mi? Buraya yazarım ...

    Görüşmek üzere...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #202

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    Alıntı faruk59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun hayırlı uğurlu olsun,lastiklerinden anlaşılacağı üzere sende benim gibi pek dağlara taşlara çıkmayan birisin.o zaman bu motorun hakkını uzun yolda vermelisin,seni hoşnut edeceğine inanıyorum.
    xt600 almak kesinlikle çok doğru bir seçim,6 yıllık motor hayatımda xt 600 7. motorum ve en uzun süre kullandığım motordur.satmaya kıyamıyorum nedeni ise çok açık; türkiye şartlarında uzun yola yapıcaksan şöyle karadenizden anadoluya falan enduro şart yol durumları malum.yakıtta öyle abartılacak kadar değil ortalama 4.2l-4.5l 90-100km/h,kolay kolay arıza çıkaracak bir motor yapısı yok kara düzen,koklat karbüratöre benzini çalışsın misali.
    her güzelin bir kusuru olduğu gibi bu motorunda kusurları var;
    1-selesi sert ve şekilsiz,biraz modifiye ister.
    2-her 500km bir yağını kontrol etmek gerekir,ısı yüksek olduğu için motoryağı buharlaşıyor özellikle yazın.onu da ipone gibi yüksek ısılara dayanabilen motor yağı kullanırsan eksiltmeyi azaltabilirsin.
    3-motoru 1 haftadan fazla çalıştırmayacaksan;motoru stop etmeden önce benzin musluğunu kapatıp motor kendi kendine stop edene kadar çalıştırmalısın.sebebi ise;eğer karbüratörde benzin kalırsa,meme ucundaki plastik memeye yapışıyor ve marşla onu açana kadar uğraştırıyor,benzin musluğunu yazdığım gibi kullanırsan tek marşla çalışacağından emin olabilirsin. tutki unuttun kapatmayı 1 ay motor yattı,telaşlanmaya gerk yok,benzin musluğunu kapat,karbüratöre giden hortumu musluktan çıkar ve hortuma üfle,pıt diye ses duyacaksın.bu ses meme ile plastiğin ayrılma sesidir,hortumu tak musluğu aç ve marşa bas.

    başka herhangi bir sıkıntıyla karşılaşmadım bu motorla,inanıyorum ki senin tatmin edecektir.biraz uzun oldu kusura bakma....
    Çok çok tşk. ederim, 3. şıkdaki işlemi ben benzin musluğunu kapatıyorum motoru stop ettikden sonra, ama doğrusunu öğrendim ve uygulayacağım.

    Bende uzun yazıcam tecrübelerinden faydalanmak istiyorum.

    Motoru aldığımda çalıştırıyorum ve bujiyi yağlıyor ve ben yolda kalıyordum Hele motor soğukken marşa basınca ortalık duman dumana
    Motor yaptırdım, sibop kayıt lastikleri, sekman pistonlar değişti, şimdi ilk çalıştırdığımda yada sıkıştırdığımda duman yok


    Elektriksel bir sorun yaşıyorum, aküyü şarj etmiyordu ve bende acemilik iyi bir usta bulana kadar birazcık öpüldüm, yeni akü ve muadil sıfır şarj konnektörü aldım sonuç başarısız. Şimdi eski konnektörüm çalışıyor yenisi yandı ama az elektrik üretiyor. Ustama gidicem yine. Elektrik tesisatından şüpheleniyorum.

    Motor yapıldıktan sonra yola çıktım ancak motor da öksürmeler başladı, 10 TL yaklaşık. 2.5 lt benzin aldıktan sonra da bunu yaptı. Sonra gittim full le dim ve düzeldi. Motor yolda öksürünce musluk la oynuyorum geçici düzeliyor 1 km yapmadan yine öksürüyor sanırım musluk yada depoda pislik var.

    Lastiklerime dikkat etmişsin bende uzun yol yapmayı planlıyorum bu yaz ama daha motoruma güvenemedim. Şuan sorunları var.


    BUnların dışında, çok keyif almaya başladım, kız arkdaşımda sele konusunda şikayetci özellikle rampalarda torkun gücünü hissediyorum. Buda benim 3. motorum, tvs apache, piaagio x9 250, şimdide xt.600. bakalım binmeye başladım, sonuçta 2. el ve 16 yaşında bu tip ufak tefek sorunları var, 1100 TL harcadım şuana kadar. Bakalım daha ne kadar gidecek. Bazen soğuyorum acaba satsammı diye ama motora binince unutuyorum kararım değişşiyor

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:43 ----------

    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar.

    Ben de 94 xt 600 E kullanıcısıyım. Öne cam projem var. Bu konuda atılımı olan oldu mu? Malum grenaj eski ve uygun bir şey bulmak zor. :(

    Bir de depo yan grenajlarına ihtiyacım var. Fiberlere bakıyorum gerçekten çok kötü duruyorlar :( Plastik olanları için arayış halindeyim.

    _UnReaL_; şarj problemini çözebildin mi? Aynı sorun bende de var ama konjektör var elimde (eski makinesinden çıkan ve sağlam olduğunu düşündüğüm). Değiştirince bakalım sorun geçecek mi? Buraya yazarım ...

    Görüşmek üzere...
    Daha önce Piaggio x9 um vardı ve ön camı vardı ve farkına xt600 e bindikten sonra vardım, aslında hiçte fena olmaz, mika tarzı bir malzemeden yapılabilir yada başka markaların camları da uyduralabilir.

    Şarj problemine gelince hala dewam ediyor, yeni akü koydum üzerindeki pert...
    muadil şarj konnektörü aldım yandı, eskini taktı ustam ayağı kırıktı ufak bir tedavi ile düzeldi. bende de şimdi az şarj etme sorunu var, marşa basarken korkuyorum acaba çalışacakmı. Elektrik tesisatı yada altta bir şeyleri varmış adı aklıma gelmiyor, çözmeye çalışıcaz.

    Konjektör konusuna gelince internetten çok araştırdım, kanuni tiger s lerin konjeltörü sorunsuz çalışıyormuş, hatta bu motorda kuryelik yapmış bir arkadaş 2sene sorunsuz kullandım diyor, ama hangi ustaya sorsam beyni yakarsın diyor. Bende orijinali tedavi edip taktım.

    İkilemde kaldım konjektör konusunda beyni yakmak çok riskli..


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:48 ----------






    Benzin sarfiyatına gelince, sıfır motor yapıldı ve haliyle ben ilk 600 cc me biniyorum, full depo mu doldurdum şehir içi 80km yol yaptım sonra benzinciye gittim gene doldurdum 26 TL aldı. Yani 300 kuruş yakmış

    Şu elektriksel sorunum bitsin, rodajım bitsin, şehir içi, otoban ve orman yolu verilerini sunucam
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11

  3. #203
    faruk59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha xt600/97
    Alıntı _UnReaL_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok çok tşk. ederim, 3. şıkdaki işlemi ben benzin musluğunu kapatıyorum motoru stop ettikden sonra, ama doğrusunu öğrendim ve uygulayacağım.

    Bende uzun yazıcam tecrübelerinden faydalanmak istiyorum.

    Motoru aldığımda çalıştırıyorum ve bujiyi yağlıyor ve ben yolda kalıyordum Hele motor soğukken marşa basınca ortalık duman dumana
    Motor yaptırdım, sibop kayıt lastikleri, sekman pistonlar değişti, şimdi ilk çalıştırdığımda yada sıkıştırdığımda duman yok


    Elektriksel bir sorun yaşıyorum, aküyü şarj etmiyordu ve bende acemilik iyi bir usta bulana kadar birazcık öpüldüm, yeni akü ve muadil sıfır şarj konnektörü aldım sonuç başarısız. Şimdi eski konnektörüm çalışıyor yenisi yandı ama az elektrik üretiyor. Ustama gidicem yine. Elektrik tesisatından şüpheleniyorum.

    Motor yapıldıktan sonra yola çıktım ancak motor da öksürmeler başladı, 10 TL yaklaşık. 2.5 lt benzin aldıktan sonra da bunu yaptı. Sonra gittim full le dim ve düzeldi. Motor yolda öksürünce musluk la oynuyorum geçici düzeliyor 1 km yapmadan yine öksürüyor sanırım musluk yada depoda pislik var.

    Lastiklerime dikkat etmişsin bende uzun yol yapmayı planlıyorum bu yaz ama daha motoruma güvenemedim. Şuan sorunları var.


    BUnların dışında, çok keyif almaya başladım, kız arkdaşımda sele konusunda şikayetci özellikle rampalarda torkun gücünü hissediyorum. Buda benim 3. motorum, tvs apache, piaagio x9 250, şimdide xt.600. bakalım binmeye başladım, sonuçta 2. el ve 16 yaşında bu tip ufak tefek sorunları var, 1100 TL harcadım şuana kadar. Bakalım daha ne kadar gidecek. Bazen soğuyorum acaba satsammı diye ama motora binince unutuyorum kararım değişşiyor

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:43 ----------



    Daha önce Piaggio x9 um vardı ve ön camı vardı ve farkına xt600 e bindikten sonra vardım, aslında hiçte fena olmaz, mika tarzı bir malzemeden yapılabilir yada başka markaların camları da uyduralabilir.

    Şarj problemine gelince hala dewam ediyor, yeni akü koydum üzerindeki pert...
    muadil şarj konnektörü aldım yandı, eskini taktı ustam ayağı kırıktı ufak bir tedavi ile düzeldi. bende de şimdi az şarj etme sorunu var, marşa basarken korkuyorum acaba çalışacakmı. Elektrik tesisatı yada altta bir şeyleri varmış adı aklıma gelmiyor, çözmeye çalışıcaz.

    Konjektör konusuna gelince internetten çok araştırdım, kanuni tiger s lerin konjeltörü sorunsuz çalışıyormuş, hatta bu motorda kuryelik yapmış bir arkadaş 2sene sorunsuz kullandım diyor, ama hangi ustaya sorsam beyni yakarsın diyor. Bende orijinali tedavi edip taktım.

    İkilemde kaldım konjektör konusunda beyni yakmak çok riskli..


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:48 ----------






    Benzin sarfiyatına gelince, sıfır motor yapıldı ve haliyle ben ilk 600 cc me biniyorum, full depo mu doldurdum şehir içi 80km yol yaptım sonra benzinciye gittim gene doldurdum 26 TL aldı. Yani 300 kuruş yakmış

    Şu elektriksel sorunum bitsin, rodajım bitsin, şehir içi, otoban ve orman yolu verilerini sunucam


    konjektörün sağlam olup olmadıını kontrol etmek istiyorsan;dc volt metreyi alıyorsun,akünün kutup başlarına bağlıyorsun.motoru çalıştırıp bir gözün voltmetrede 5 bin devire veya daha fazlasına bakıyorsun okuduğun değer 13,5volt civarı yada 14 volt olmalı,bunun üzerindeyse konjektörün arızalı demektir yada rolantide çalışırken okudun değer 12.5 voltun altında olmamalıdır.eğer bu değer içinde geziniyorsa konjektörün sağlam eğer değilse aküyü çok çabuk bozarsın.
    gelelim teklemeye;depoda yeterince benzinin varsa ve tekliyorsa ya depoda yada karbüratörde pislik vardır,veyahut dediğin gibi muslukta bir problem olabilir.ben olsam ilk önce musluğu söker ve giriş çıkışına hava turardım.
    koltuk olayında ise;
    rahatsızlık iki türlü.çok sert ve frenlemede artçının öne gelmesi.
    sanayi sitesinde otodöşemecilere gidiyorsun,tarif ediyorsun ve onlar yapıyor,istediğin yumuşaklıkta istediğin şekilde yapabilirler.







    Uploaded with ImageShack.us
    ::tutkuy::

  4. #204
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Koltuk işlemi kaça mal oluyor ortalama ?

  5. #205
    faruk59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha xt600/97
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koltuk işlemi kaça mal oluyor ortalama ?
    ustasına göre değişir ne desem yalan olur,benim motoruda eski sahibi yaptırmış bu şekilde.
    ::tutkuy::

  6. #206
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Çok güzel olmuş da buradaki gırto ustalar uğraşmıyor :( 40 liraya kaplattım geçenlerde ben de. Biraz eskisin artık kendim yapıcam sanırım.

  7. #207

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    Konjektörü kontrol ettim, motor rolantide çalışırken 14 volt, gaz veriyorum yine aynı voltu üretiyor, dün yuasa akü aldım, doldurkuk güzelce monte ettim ve çıktım yola, akşam farrımı yaktım ortalama 10km yaptım, arada stop ediyor çok nadir trafikte dur kalk, allahtan yokuş aşağı, akü bitmiş, marj bana elektrik yetmiyor dedi vurdurdum far kapalı eve kadar geldim. Konjektörün kapağından yağ kaçırıyordu, 2 - 3 gün önce ustamla açtık conta kestirdim kapatttık. Sargının sanayi işi orijinal olmadığını söyledi.

    İşin enterasan olan kısmı, dün ön farrı söktüm farın kısakıda uzunuda çalışıyor, ama soldaki far açma kumandasında sorun var sanırım kısa yanmıyor sadece uzun. Yağmurda su aldı ve böyle bir durum ortaya çıktı. Ustama sordum konjektör ısındığı zaman kesebilir diyor bende far anahtarından şüpheleniorum acaba bir yerde kısa devre mi yapıyor o yüzden akü bitiyor arada kaldım.

    Depo ya gelince hala oraya gelemedim :(

    Döşeme olayına gelince acayip güzel olmuş, artcılarımın bana yapışmasından rahatsızlık duyurorum zaten döşememi değiştirmem gerekiyordu, elimde resimlerle gidicem yaptırıcam, hatta anlamadığım şey döşmeden parça mı kesiyorsun??

    Alıntı faruk59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konjektörün sağlam olup olmadıını kontrol etmek istiyorsan;dc volt metreyi alıyorsun,akünün kutup başlarına bağlıyorsun.motoru çalıştırıp bir gözün voltmetrede 5 bin devire veya daha fazlasına bakıyorsun okuduğun değer 13,5volt civarı yada 14 volt olmalı,bunun üzerindeyse konjektörün arızalı demektir yada rolantide çalışırken okudun değer 12.5 voltun altında olmamalıdır.eğer bu değer içinde geziniyorsa konjektörün sağlam eğer değilse aküyü çok çabuk bozarsın.
    gelelim teklemeye;depoda yeterince benzinin varsa ve tekliyorsa ya depoda yada karbüratörde pislik vardır,veyahut dediğin gibi muslukta bir problem olabilir.ben olsam ilk önce musluğu söker ve giriş çıkışına hava turardım.
    koltuk olayında ise;
    rahatsızlık iki türlü.çok sert ve frenlemede artçının öne gelmesi.
    sanayi sitesinde otodöşemecilere gidiyorsun,tarif ediyorsun ve onlar yapıyor,istediğin yumuşaklıkta istediğin şekilde yapabilirler.







    Uploaded with ImageShack.us


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:17 ----------

    Alıntı faruk59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ustasına göre değişir ne desem yalan olur,benim motoruda eski sahibi yaptırmış bu şekilde.
    Önceki motorumunun döşemesini kaplatmıştım ( piaggio x9 ) 80 lira vermiştim, xt nin neredeyse 2 katı diyebilirim harcanan malzeme. Xt yi de 50- 60 liraya bu hale getiririz inş. sonra üzerine baskı ile yamaha yazdırmak lazım bide
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11

  8. #208
    faruk59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha xt600/97
    dediğin gibi far anahtarında kısa devre olabilir.akü bağlıyken ölç birde kaç volt gösteriyor bak bakalım,kutupbaşı sökükken olduğu değerle aynı olması lazım.motoru çalıştırmadan farları aç kapat değerin çok değişmemesi lazım.
    selenin süngerlerinden kesiyor,güzelce şekil verip aynı kaplamayı dikiyor.
    o da yetmezse çözüm aşağıda
    geçen yıl ki batı ve orta karadeniz gezimden bir foto:

    ::tutkuy::

  9. #209

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    Alıntı faruk59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dediğin gibi far anahtarında kısa devre olabilir.akü bağlıyken ölç birde kaç volt gösteriyor bak bakalım,kutupbaşı sökükken olduğu değerle aynı olması lazım.motoru çalıştırmadan farları aç kapat değerin çok değişmemesi lazım.
    selenin süngerlerinden kesiyor,güzelce şekil verip aynı kaplamayı dikiyor.
    o da yetmezse çözüm aşağıda
    geçen yıl ki batı ve orta karadeniz gezimden bir foto:








    Dünki tecrübelerimle bütün arızaları çözdüm aksam abime uydum bjk den istinyeye gidicez, diyorum ki abi akü şarj etmiyor yok dedi bir şey olmaz.. Dedim yolda kalırız kurtarıcı masrafları sana ait, tamam dedi.. Çıktık yola.. Tek seferde vurdurunca çalıştı. Tabi bu arada alkol su gibi.. Soğuk falan işlemiyor
    Neyse kendimizi seyrantepe de oto elektrikcisinde bulduk. Aküyü şarj ettirdik. Bende bu arada elimde aldım takımları kabloları kontrol ediyorum, neyse kafayı söktüm ve bir baktım far anahtarının bir jack ı var, çıkardım içi oksit kum çakıl vb. cisimlerle dolu. Güzelce temizledim, WD40 la cilaladıktan sonra baktım ki, farlar eskisinden iyi yanıyor sorun geçti. AKüyü takdım marşa bastım, sorun yok akü şarj ediyor, Tabi bende büyük bir sevinç Motor düzeldi dedim. Çıktık yola istinyeye varmadan far falan kalmadı, motor tek tek gidiyor. Ateşleme yapamıor elektrik bitti..... Neyse kafalar da güzel istinyedeki misafirliğimiz ve karnımızı doyurduktan sonra, motora bindik ben abime o da bana, başladı arkadan itiklemeye motor çalıştı, tabi elektrik far falan yok.... sinyal veriyorum motor stop ediyor o derece... Çıktık ki yola motor gene düzeldi dedim temde gidelim abi biraz ayılırız... Tem girmem le motorun stop etmesi bir oldu.... Sağa çektim arabalar kamyonlar soğuk, ben kurtarıcı çağırmayı düşünüyorum abimse itelim zincir de kopsun diyor o derece.. itti ve çalıştı ama far açamıor egzoz da silah sesleri ) tek silindir mermileri... Sinyal yaka yaka bjk ye geldik. Motoru çektim iterek falan derken. Sabah oldu ustama gittim, konjektör değişerek ve aküyü tam şarj ederek, üstünede çay kahwaltı ikramı, en sevdiğim kısmı ise para bile almadan en son kovması en acıklı yeriydi..




    Sorun düzeldi, konjektör değişti XT600 aşkına dewam.. EN GÜZEL YERİ İSE O HALDE BİLE YOLDA BIRAKMADI AZ GAZ ÖKSÜRE ÖKSÜRE KAPIMA KADAR GETİRDİİ..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 ----------

    Tüm yardımda bulunan arkadaşlara tek tek teşekkür ederim, ustamla arızanın teşhisinde iken, işi biliyorum havalarında olmak güzeldi
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11

  10. #210
    faruk59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha xt600/97
    Alıntı _UnReaL_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dünki tecrübelerimle bütün arızaları çözdüm aksam abime uydum bjk den istinyeye gidicez, diyorum ki abi akü şarj etmiyor yok dedi bir şey olmaz.. Dedim yolda kalırız kurtarıcı masrafları sana ait, tamam dedi.. Çıktık yola.. Tek seferde vurdurunca çalıştı. Tabi bu arada alkol su gibi.. Soğuk falan işlemiyor
    Neyse kendimizi seyrantepe de oto elektrikcisinde bulduk. Aküyü şarj ettirdik. Bende bu arada elimde aldım takımları kabloları kontrol ediyorum, neyse kafayı söktüm ve bir baktım far anahtarının bir jack ı var, çıkardım içi oksit kum çakıl vb. cisimlerle dolu. Güzelce temizledim, WD40 la cilaladıktan sonra baktım ki, farlar eskisinden iyi yanıyor sorun geçti. AKüyü takdım marşa bastım, sorun yok akü şarj ediyor, Tabi bende büyük bir sevinç Motor düzeldi dedim. Çıktık yola istinyeye varmadan far falan kalmadı, motor tek tek gidiyor. Ateşleme yapamıor elektrik bitti..... Neyse kafalar da güzel istinyedeki misafirliğimiz ve karnımızı doyurduktan sonra, motora bindik ben abime o da bana, başladı arkadan itiklemeye motor çalıştı, tabi elektrik far falan yok.... sinyal veriyorum motor stop ediyor o derece... Çıktık ki yola motor gene düzeldi dedim temde gidelim abi biraz ayılırız... Tem girmem le motorun stop etmesi bir oldu.... Sağa çektim arabalar kamyonlar soğuk, ben kurtarıcı çağırmayı düşünüyorum abimse itelim zincir de kopsun diyor o derece.. itti ve çalıştı ama far açamıor egzoz da silah sesleri ) tek silindir mermileri... Sinyal yaka yaka bjk ye geldik. Motoru çektim iterek falan derken. Sabah oldu ustama gittim, konjektör değişerek ve aküyü tam şarj ederek, üstünede çay kahwaltı ikramı, en sevdiğim kısmı ise para bile almadan en son kovması en acıklı yeriydi..




    Sorun düzeldi, konjektör değişti XT600 aşkına dewam.. EN GÜZEL YERİ İSE O HALDE BİLE YOLDA BIRAKMADI AZ GAZ ÖKSÜRE ÖKSÜRE KAPIMA KADAR GETİRDİİ..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 ----------

    Tüm yardımda bulunan arkadaşlara tek tek teşekkür ederim, ustamla arızanın teşhisinde iken, işi biliyorum havalarında olmak güzeldi
    hayırlısı olsun,keşke alkollü binmeseydin,en azından buraya yazmasaydın.tecrübesizi genç arkadaşlarımız senden örnek alabilir.
    ::tutkuy::

  11. #211
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Ne konjektörü taktınız ?

  12. #212

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne konjektörü taktınız ?
    Elinde vardı, marka modeline dikkat, etmedim. Orijinali değildi ama.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:45 ----------

    Alıntı faruk59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlısı olsun,keşke alkollü binmeseydin,en azından buraya yazmasaydın.tecrübesizi genç arkadaşlarımız senden örnek alabilir.
    Haklısın, bizimde acemiliğimize denk geldi..pale:
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11

  13. #213
    faruk59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha xt600/97
    geçen yıl ki 3 günlük kısa bir gezi:
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...uz-2010-a.html
    ::tutkuy::

  14. #214
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Neyin olduğunu sorma şansın var mı?

  15. #215

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neyin olduğunu sorma şansın var mı?
    tabiki.. hadi sor sor
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11

  16. #216
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Ben değil siz soracaktınız

  17. #217
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Sonuç nedir hocam?

  18. #218

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonuç nedir hocam?
    Sonuç; konjektör değiştim sorun çözüldü. Fabrikanın koyduğu orijinal konjektör üzerinde ve kesiklik yapıyor. Ustanın yanında şarj ediyor, yola çıkıyorum tembelllik yapıyor

    Daha öncede orijinal diye aldığım konjektörü yaktı. Ustama göserdiğimde yan sanayi dedi. Üzerindeki yazıları dışında birebir aynı idi. Şimdi Yan sanayi bir konjektör koyduk, orijinalinden daha iyi şarj ediyor. Far açtığımdada şarj ediyor. Cüsse olarak daha büyük ama güzel bir yere koyduk. Sorun kalmadı..

    2 gün öncede benzinsiz kaldım yedeğin bile dibini çektim. Ertesi gün benzin aldım depo full ama motor öksürüyor. Ne yaptıysam atamadı pisliği... Dip gaz verip kontak aç kapat, dip gaz yolda gazla beceremedim. Daha önce halbuki olmuştu... Ustama götürdüm güzelce söktü temizledi bide ayarladı, çalışması ve yürüyüşü değişti.


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------


    Bana 2 adet sinyal gerekiyor. Orijinal sıfır yada çıkma. Arkaya 2 adet yan sanayi koydum ama verim alamadım.. İstanbul da nereden teymin edebilirim yada elinde fazla olan varsa benle lütfen irtibata geçsin..
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11

  19. #219
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Halen hangi motorun konjektörünü kullanıdığını çok merak ediyorum

  20. #220
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Geçen akşam bizim Unreal ALi benim işyerine geldi ...sağolsun makinasıyla tur attım...arkedeş ben böyle makina böyle kalkış böyle bir tork daha görmedim...ne varsa eskilerde var derler ya...o kıçıkırık xt kalkışta fazerla bir süre kafa kafaya bile gider dedim...elimden gidon kaçıyordu resmen bildiğin deli tay gibi bir oraya bir buraya sokağı uçtan uca katettim...

    sağol Yamaha...sağol xt 600...iyi ki varsınız...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
11. sayfa BirinciBirinci ... 91011121321 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler