Çok çok tşk. ederim, 3. şıkdaki işlemi ben benzin musluğunu kapatıyorum motoru stop ettikden sonra, ama doğrusunu öğrendim ve uygulayacağım.
Bende uzun yazıcam tecrübelerinden faydalanmak istiyorum.
Motoru aldığımda çalıştırıyorum ve bujiyi yağlıyor ve ben yolda kalıyordum
Hele motor soğukken marşa basınca ortalık duman dumana
Motor yaptırdım, sibop kayıt lastikleri, sekman pistonlar değişti, şimdi ilk çalıştırdığımda yada sıkıştırdığımda duman yok
Elektriksel bir sorun yaşıyorum, aküyü şarj etmiyordu ve bende acemilik iyi bir usta bulana kadar birazcık öpüldüm, yeni akü ve muadil sıfır şarj konnektörü aldım sonuç başarısız. Şimdi eski konnektörüm çalışıyor yenisi yandı
ama az elektrik üretiyor. Ustama gidicem yine. Elektrik tesisatından şüpheleniyorum.
Motor yapıldıktan sonra yola çıktım ancak motor da öksürmeler başladı, 10 TL yaklaşık. 2.5 lt benzin aldıktan sonra da bunu yaptı. Sonra gittim full le dim ve düzeldi. Motor yolda öksürünce musluk la oynuyorum geçici düzeliyor 1 km yapmadan yine öksürüyor sanırım musluk yada depoda pislik var.
Lastiklerime dikkat etmişsin bende uzun yol yapmayı planlıyorum bu yaz ama daha motoruma güvenemedim. Şuan sorunları var.
BUnların dışında, çok keyif almaya başladım, kız arkdaşımda sele konusunda şikayetci
özellikle rampalarda torkun gücünü hissediyorum. Buda benim 3. motorum, tvs apache, piaagio x9 250, şimdide xt.600. bakalım binmeye başladım, sonuçta 2. el ve 16 yaşında bu tip ufak tefek sorunları var, 1100 TL harcadım şuana kadar. Bakalım daha ne kadar gidecek. Bazen soğuyorum acaba satsammı diye ama motora binince unutuyorum kararım değişşiyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:43 ----------
Daha önce Piaggio x9 um vardı ve ön camı vardı ve farkına xt600 e bindikten sonra vardım, aslında hiçte fena olmaz, mika tarzı bir malzemeden yapılabilir yada başka markaların camları da uyduralabilir.
Şarj problemine gelince hala dewam ediyor, yeni akü koydum üzerindeki pert...
muadil şarj konnektörü aldım yandı, eskini taktı ustam ayağı kırıktı ufak bir tedavi ile düzeldi. bende de şimdi az şarj etme sorunu var, marşa basarken korkuyorum acaba çalışacakmı. Elektrik tesisatı yada altta bir şeyleri varmış adı aklıma gelmiyor, çözmeye çalışıcaz.
Konjektör konusuna gelince internetten çok araştırdım, kanuni tiger s lerin konjeltörü sorunsuz çalışıyormuş, hatta bu motorda kuryelik yapmış bir arkadaş 2sene sorunsuz kullandım diyor, ama hangi ustaya sorsam beyni yakarsın diyor. Bende orijinali tedavi edip taktım.
İkilemde kaldım konjektör konusunda beyni yakmak çok riskli..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:48 ----------
Benzin sarfiyatına gelince, sıfır motor yapıldı ve haliyle ben ilk 600 cc me biniyorum, full depo mu doldurdum şehir içi 80km yol yaptım sonra benzinciye gittim gene doldurdum 26 TL aldı. Yani 300 kuruş yakmış
Şu elektriksel sorunum bitsin, rodajım bitsin, şehir içi, otoban ve orman yolu verilerini sunucam