YAMAHA FZ1 - FAZER Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
19 Haziran 2009, 23:18
#1
FZ1-FAZER
http://www.youtube.com/watch?v=I1z-bmyCkN8
http://www.youtube.com/watch?v=ppU5djP7HhY
MOTOR
Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, öne eğimli sıralı,
4 silindir, DOHC
Hacim 998 cc
Çap x strok 77.0 x 53.6 mm
Sıkıştırma oranı 11.5:1
Azami Güç 11,000 dev/dk. 110.3 kW (150 BG)
Azami Tork 8,000 dev/dk. 106.0 Nm (10.8 kg-m)
Yağlama sistemi Yağ banyolu karter
Yakıt besleme sistemi Yakıt enjeksiyonu
Debriyaj tipi Yağlı, çok diskli helezon yay
Ateşleme sistemi TCI
Marş sistemi Elektrikli
Şanzıman sistemi Sıralı, 6 vites
Son aktarım sistemi Zincir tahrikli
ŞASİ
Şasi Alüminyum, boru şasi
Ön süspansiyon Teleskobik çatallar
Ön çatal esneme mesafesi 130 mm
Arka süspansiyon Salıncak (bağlantılı süspansiyon)
Arka çatal esneme mesafesi 130 mm
Ön fren Çift disk, Ø 320 mm
Arka fren Tek disk, Ø 245 mm
Ön lastik 120/70 ZR17M/C (58W)
Arka lastik 190/50 ZR17M/C (73W)
BOYUTLAR
Toplam uzunluk 2,140 mm
Toplam genişlik 770 mm
Toplam yükseklik 1,205 mm
Sele yüksekliği 815 mm
Tekerlekler arası mesafe 1,460 mm
Minimum yerden yükseklik 135 mm
Ağırlık (yağ ve dolu yakıt deposu dahil) 226 kg
Yakıt kapasitesi 18 litre
Yağ kapasitesi 3.8 litre
FZ1
FZ1 - Teknik Özellikler
MOTOR
Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, öne eğimli sıra,
4 silindir, DOHC
Hacim 998 cc
Çap x strok 77.0 x 53.6 mm
Sıkıştırma oranı 11.5:1
Azami Güç 11,000 dev/dk. 110.3 kW (150 BG)
Azami Tork 8,000 dev/dk. 106.0 Nm (10.8 kg-m)
Yağlama sistemi Yağ banyolu karter
Yakıt besleme sistemi Yakıt enjeksiyonu
Debriyaj tipi Yağlı, çok diskli helezon yay
Ateşleme sistemi TCI
Marş sistemi Elektrikli
Şanzıman sistemi Sıralı, 6 vites
Son aktarım sistemi Zincir tahrikli
ŞASİ
Şasi Alüminyum, boru şasi
Ön süspansiyon Teleskobik çatallar
Ön çatal esneme mesafesi 130 mm
Arka süspansiyon Salıncak (bağlantılı süspansiyon)
Arka çatal esneme mesafesi 130 mm
Ön fren Çift disk, Ø 320 mm
Arka fren Tek disk, Ø 245 mm
Ön lastik 120/70 ZR17M/C (58W)
Arka lastik 190/50 ZR17M/C (73W)
BOYUTLAR
Toplam uzunluk 2,140 mm
Toplam genişlik 770 mm
Toplam yükseklik 1,060 mm
Sele yüksekliği 815 mm
Tekerlekler arası mesafe 1,460 mm
Minimum yerden yükseklik 135 mm
Ağırlık (yağ ve dolu yakıt deposu dahil) 214 kg
Yakıt kapasitesi 18 litre
Yağ kapasitesi 3.8 litre
Reklamlar
-
19 Haziran 2009, 23:48
#2
İşte Aşkım bu ya hasta oluyorum bu motosiklete gerekli bir başlıktı hayırlı olsun...
-
20 Haziran 2009, 16:02
#3
-
20 Haziran 2009, 16:27
#4
Bir depo ile(18 litre) ne kadar gidiyor bu alet? 250km gider mi?
-
10 Ağustos 2009, 22:59
#5
110 sabıtte gıdıyor 250 ama 230 sabıtte 150 gıdıyor anlıcan keyıf varsa cebın dolu olmalı ama uzerıne motor tenımam hersey yapabılıyosun tur race .. sadece sıkısık trafıkte kullanma yada sıkısma derım)
daha önce beynini götüremediğin yere motorunu götürme!!!
ybr250-vstrom-600f-fz6-fazer1000-cbf1000-z1000sx(-xcity250&crosstourer1200)
-
Ortalama sehir disinda kullanimda 140 atlina dusmeden 180 max da motoru zorlamadan 178 km gittim ve benzin ikazi yandi. Sonrasinda da aha yolda kaldim kalicam diyerek 100-110 arasi 42 km gittim 16 litre ile depoyu tasirdim
Bilginize.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:31 PM ----------
birde 200 km sabit hizla otobanda denedim 150 de bitti
06 AHE 85 - Hyosung Gt250r
-
Slm guzel makıneler, herşeyi Moderatörlerden beklıyoruz, kısmet olursa bunun kucuk kardesınden alacam FZ6
-
guzel makina ...naked olanlari ise ayri ve daha bir guzel... ;)
-
Bu motor bu kadar azmı seviliyor konu açılmış ama yazan yok.
-
Az sevildiginden degil gerek yakıt tüketimi gerekse fiyatıyla biraz maddiyat istediginden
-
Az kişide bulunduğundan olabilir bence
Benzin fiyatlarınıda es geçmemek lazım 34.500 TL fiyatıda eklersek keyiften çok acıya dönüşüyor gibi
-
Güzel makinedir bende bunun küççük kardeşi var her açıdan daha makuldur tavsiye ederim ama gücü buna yeten varsa tabiki litrelik daha doyurucudur. Nekaa para okaa köfte misali.
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
-
herkese slm...
bu konuyu hortlatmak istedim... fz1 son zamanlarda cok dikkatimi ceken bir makina
durumlar uyarsa yeni kasa bi tane almak istiyorum...
bu makina hakkında güncel söyleyecek bir şeyleri olan var mı?
kullanıcılara bnm bir kaç sorum olacak:
2006 model ile 2009 arasında bir fark var mı
2006 sonrası abs standart mı?
uzun yol dışında işkenceye dönüşür mü? (MT03 kullanıyorum o yüzden sordum
trafikte büyük bir sorun mu? ısı / benzin / manevra
agresiv kullanılmaz ise genede çok tüketen bir makina mıdır?
en cok çıkan sorun nedir?
az bulunan bir alet olduğu için parça sorunu var mı?
alırken bu modele özgün olarak dikkat edilmesi gereken şeyler nedir?
son olarak en yakın rakibi yada alternatif bir model/marka nedir?
cbf 1000 vs.
-
fz1 fazer ıma arka çanta taşıma aparatı almak istiyorum ama nerden bulabilirimm bilgi sahibi olan varsa sevinirim
Menfaat yolunda edinilen dostluk,çile yokuşunda son bulurmuş.
-
10 Ağustos 2015, 17:08
#15
Rıdvan Hocam buralardaysan dün akşamki ilgin için teşekkürler.
(Samandırada yolda kalmıştım Xtreme max)
-
Son iki comment arasında 5 sene var. Bu kadar mı ölü bir motor bu ?
-
Aslında harika bir motosiklet ama az satıldı, yeni modeli de TR de satılmıyor dolayısı ile forum ölü.
Fz6 'dan sonra inşallah ABS li olanına geçiş yapacağım.
-
bütün hayallerim suya düştü...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler