Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #18181
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı ellvis_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam ismail kardeş gecen aklınaza takılanları sorabılırsınız demıstın benım aklıma takılan bı kac soru vardı
    şimdi vites degiştirme aralıgı 6000- 7000 devir arasındamı oluyor ?
    economy yazan kısımda gıttıgınde motorun sesı nasıl torklumu . gostergeye uyunca bı coklarının kullanam alışkanlıgını kokten atkıler mı malum bu zaman hkadar motorun sesıne kulak verdık
    hanı bıde 20 km hız aralık degerlerıne orantılı vıtes degıstırme durumunu uyguluyoruk
    misal 1.2.3.4.5 vites aralıgında devır 6500 de ise hız aralıgı nasıl


    Gerçekten bunu bende merak ediyorum.Bakalım bizim kulaklar iyimi...Veya nekadar hassas.
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #18182

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı ellvis_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam ismail kardeş gecen aklınaza takılanları sorabılırsınız demıstın benım aklıma takılan bı kac soru vardı
    şimdi vites degiştirme aralıgı 6000- 7000 devir arasındamı oluyor ?
    economy yazan kısımda gıttıgınde motorun sesı nasıl torklumu . gostergeye uyunca bı coklarının kullanam alışkanlıgını kokten atkıler mı malum bu zaman hkadar motorun sesıne kulak verdık
    hanı bıde 20 km hız aralık degerlerıne orantılı vıtes degıstırme durumunu uyguluyoruk
    misal 1.2.3.4.5 vites aralıgında devır 6500 de ise hız aralıgı nasıl
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçekten bunu bende merak ediyorum.Bakalım bizim kulaklar iyimi...Veya nekadar hassas.
    Bana kalırsa ekonomik kullanım için, devir 5500-6000 aralığında vitesi yükseltmek gerekiyor.
    Çünkü yükselen viteste devir düşeceği için yine maximum torku verdiği 5200 lere geriliyor.

    Aynı hızda uzun süreli ekonomik kullanılacaksa ise 5250 devirde sürüş yapılmalı.

    Eğer performans sürüş uygulanacaksa (bizim motorla ne kadar performans kabul ederseniz artık ) 7000 d/d vites değişimi için ideal.

    Şu an için aklımda kalanlar;
    9500 d/d ve 5.viteste iken hız 125 km/h,
    3500-4000 d/d arası (yani gösterge panelinin ekonomi yazan bölümü) ve 5.viteste iken hız 50 km/h
    7000 d/d ve 5.vites'te hız 90 km/h civarı

    Ara vites geçişlerinin hangi hızlara tekabül ettiğini net olarak şu anda hatırlamıyorum.
    Onları da en kısa zamanda ölçüp buraya eklerim.

    Bu fotoğrafta bugün elime ulaşan gösterge panelinden
    kaan__es bunu beğendi.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  3. #18183
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    "5.viteste iken hız 50 km/h"

    ben 70' le gidin az yakıyor deyince motor sağır olur diyenler, bu şarkı sizin için!

    Haydi halaya!!!!

    Bu arada bence onlardaki vites aralıklarıyla ya da motor tipiyle bizimki farklılık gösteriyor. 50 ile en az yakıyor olamaz. bu hız her araç için trafikte kurallara uygun ve trafikle birlikte akabileceğiniz bir hıza tekabül eder. ama bu doğruysa 5 bin devirde onların motorlar 80-90 yapıyor demektir. acaba hız ibresindeki 160 km'nin en azından 130u doğru mu?

    ...

    yok canım olamaz

    ...

    ismail bir rica da benden aga'cım.

    5. fiteste hız göstergesindeki redlayn devirdeki redlayna da denk geliyor mu?

    gelmiyorsa 5. fiteste devir saatindeki redlayna giriş kaç km hızda oluyor?

    (anlatabildim mi?...herhalde anlattım ya)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:56 ----------

    aslında baktım da buna yaklaşık bi cevap vermişsin zaten. 9500de devir kesiyosa 9binde 120 falandır sanırım.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  4. #18184

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "5.viteste iken hız 50 km/h"

    ben 70' le gidin az yakıyor deyince motor sağır olur diyenler, bu şarkı sizin için!

    Haydi halaya!!!!

    Bu arada bence onlardaki vites aralıklarıyla ya da motor tipiyle bizimki farklılık gösteriyor. 50 ile en az yakıyor olamaz. bu hız her araç için trafikte kurallara uygun ve trafikle birlikte akabileceğiniz bir hıza tekabül eder. ama bu doğruysa 5 bin devirde onların motorlar 80-90 yapıyor demektir. acaba hız ibresindeki 160 km'nin en azından 130u doğru mu?

    ...

    yok canım olamaz

    ...

    ismail bir rica da benden aga'cım.

    5. fiteste hız göstergesindeki redlayn devirdeki redlayna da denk geliyor mu?

    gelmiyorsa 5. fiteste devir saatindeki redlayna giriş kaç km hızda oluyor?

    (anlatabildim mi?...herhalde anlattım ya)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:56 ----------

    aslında baktım da buna yaklaşık bi cevap vermişsin zaten. 9500de devir kesiyosa 9binde 120 falandır sanırım.
    KM. göstergesi bizim devir saatsiz panellerde ne gösteriyorsa, bu devir saatli olanda da aynı şekilde gösteriyor.

    Hız yükseldikçe her motosikletin kadranında olan sapma değeri mutlaka vardır. Bu her markada farklı farklı oluyor ama tahminim bizim kadran 125 km/h gösteriyorken gps ile gerçek ölçüm halinde 110-120 arası bir değer çıkacaktır.

    5.viteste ve KM göstergesi redline'da iken (yani 100 km/h de) devir göstergesi 8000 RPM.
    5.viteste ve DEVİR göstergesi redline'da iken (yani 9000 RPM de) hız göstergesi 115-120 km/h civarı gösteriyor.

    Evrencim Çin'deki motor bloğu ile bizdeki cbf150'nin motor bloğunun birebir aynısı olduğuna eminim.

    Oradaki motorlar için bahsettiğin
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı
    ama bu doğruysa 5 bin devirde onların motorlar 80-90 yapıyor demektir
    önermesi doğru olamaz.
    Çünkü o durumda devir olarak redline'a girdikleri zaman motorun en az 160'ı görmesi gerekiyor, belki daha fazla.
    Biliyoruz ki bu hıza çıkmak standart bir cbf ile imkansız.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  5. #18185
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    km göstergesinin iki göstergede aynı olduğuna eminim.

    ben de 100e gelince gazı sabitliyodum demek ki redlayn başına kadar daha 10-15 km yapabilirmişim. yine de yavaş gitmek iyidir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:12 ----------

    ismail, ekonomide kullanılması durumunda hondanın sitesinde yazan tüketimi arkadaşlarla da paylaşır mısın

    zamlardan herkes döküldüğünde jubunfçular yollarda olacak
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  6. #18186

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Arkadaşlar Çin sitelerinde dolanırken bir video buldum.
    Bizim motorun teknik özelliklerini vs. anlatıyor.
    İlk dakikalarda Honda markası üzerinde durmuşlar ama biraz sonra CBF150'nin teknik detayları başlıyor.
    Çince konuşsalarda yinede görüntüden neyin ne olduğu anlaşılıyor. Bazı yerlerde İngilizce kısımlarda mevcut.

    Bu arada bizim önceki sayfada üzerinde konuştuğumuz 5 nolu giriş vardıya, tam olarak işlevi burada anlatılmış. Soğutma.

    Profesyonelce hazırlamış adamlar, helal olsun. Bu işi biliyor Honda.

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ismail, ekonomide kullanılması durumunda hondanın sitesinde yazan tüketimi arkadaşlarla da paylaşır mısın

    zamlardan herkes döküldüğünde jubunfçular yollarda olacak
    Evet Evren
    Yine Çin diyarlarında dolanırken şu bilgiye rastladım.
    Bizim motor, 5.viteste ve sürekli 3500 devirde kullanılınca (yani 50 km hıza tekabül ediyor.)
    100 kilometrede 1,61 Litre yakıt tüketimi olduğu belirtilmiş.
    Kaynak Çin'deki resmi Honda sitesidir.

    Yalnız bu şartları sağlamak biraz zor, çünkü hafif yukarı meyilli yolda 3500 devirde çekiş çok azalıyor.

    Adamlar muhtemelen bu testi Çin'deki uzun ve düz otobanlardan birinde, sürekli 50km. ile giderek yapmışlardır.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  7. #18187
    ellvis_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    honda cbf 150
    verdiğin bilgiler için teşekurler . ne dedıklerını anlamasak bile makına üzerınde gosterınce anlasılıyor
    sımdı delıgın ne işe yaradıgını dogru anladıysak buji ve govdenın sogutulması işne yarıyor
    bende çin sitelerını cok gezdım, yanıtım videosu izledim ama bu farklı ve gerçekçi olmuş

  8. #18188

    Üyelik
    22 Eylül 2010
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    cbf150 2010 siyah
    eline emeğine sağlık AydoğanX kardeşim...yeni tablon hayırlı olsun iyi günlerde kullan...

  9. #18189

    Üyelik
    07 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kymco downtown300i - Honda Silverwing600 ABS
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar devir saatli panel konusunda çok önemli gelişmeler var:

    Türkiye’den bir arkadaşımın, Çin'deki bir tanıdığı vesilesiyle devir saatli gösterge panellerinden sipariş verdim.
    Aslında riskli bir siparişti, çünkü ödemeyi yapıp bekliyorum, karşıdaki adamı tanımıyorum ve daha önce bu şekilde bir satın alma yapmamıştım.
    Çin’deki elemana ulaşmamı sağlayan elemanda Türkiye’de uzun süredir tanıdığım birisi değildi sonuçta.
    Yani kazıklanma ihtimalimde vardı. Bu yüzden gösterge panelleri elime ulaşmadan, güvenilirliği kanıtlanmadan buraya yazmak, sizleri meraklandırmak istemedim.

    İşte bu riski göze alarak “Yetti gayri devir saati, alacam artık seni” diyerekten siparişi verdim.
    Çok şükür siparişim sorunsuz geldi motoruma taktım ve gayet sağlıklı çalışıyor.


    Ürün orijinal Honda ürünü, arkasındaki plastik kısmında vs. >PP< HONDA >PP< şeklinde kabartma logoları da mevcut.
    Ön tarafta ise MeteHan'ın motordan aşina olduğumuz ve "Sök artık şu ekranın üstündeki dediğimiz, sıfır motorun üstünde gelen şeffaf ve çizilmeyi önleyen yapışkanda mevcut


    Gösterge panelini taktıktan sonra 1 depo yakıt bitirdim.

    İLK İZLENİMLERİM:
    1- Motor daha az yakıyor. Aslında bu durumun birebir devir saati ile tabii ki ilgisi yok ama dolaylı yoldan var
    Teorik olarak bu insana saçma geliyor fakat işin aslı öyle değil, neden derseniz;
    Bizim motorumuzun fabrikasyon olarak verileri elimizde mevcut:
    Maksimum tork olarak 5.250 RPM’de 12,7 Nm
    Maksimum güç olarak 7.000 RPM’de 11,3 PS veriyor.

    Malumunuz bu verilere eski gösterge paneli ile uymak imkânsız çünkü devir sayısını göremiyoruz.
    Hal böyle olunca bu depoyu bitirene kadar genelde bu verilere uymaya çalıştım.

    Mesela artık sert kalkış yapıyor olsam bile 7000 devirde vitesi değiştiriyorum, çünkü 7000'den sonra 9500'e kadar motoru gereksiz yere bağırtıyor, çok yakıt harcatıyor ama güç olarak daha düşük güç veriyor.

    Standart kullanımda ise motorun en az yaktığı devir, maximum TORK’u verdiği devirdir, dikkat edin maximum güç değil TORK,
    yani 5250 Devir bizim için az yakmada KİLİT NOKTA’dır.

    Sürekli olarak olmasa bile bu verilere uymaya çalışarak kullanım sonucunda;
    Eskiden 300 km. civarında yedeğe geçerdim. Yeni gösterge panelini taktıktan sonra ve sürüş stilime az biraz dikkat ederek kullandığımda 390’da yedeğe geçtim.
    Kaldı ki yine arada bazen sert kalkışlar ve 100+ gibi hızlarda gördüm. Bu durumlara da dikkat edilerek kullanılırsa eminim bir depo 450-500 km. rahat gidecektir.

    2- Devir kesici 9.500 devirde faaliyete geçiyor. Yeni panelle birlikte hafif meyilli bir yolda maksimum sürati denedim ve 125 km hıza ulaştığımda devir saatim 9500’ü gösteriyordu. Motorun hızı sanki 125’ten daha yukarı çıkmak istiyor ama devir 9600-9700’lere gelince net olarak devir kesiciyi hissediyorsunuz ve 9500’e tekrardan devir geriliyor. Doğal olarak hız 125’ten yukarı çıkmıyor, zaten tasvipte etmiyorum bu durumu. Sadece devir saatini test amaçlı bir kez denedim. CBF150 ile bu hızlar insana güven vermiyor.

    3- Yine aynı şekilde birinci viteste gazı kökleyince 20-30 km diye hızlanırken devir saati 9500’ü geçer geçmez tekrar 9500’e geriliyor. Devir kesici yine devreye giriyor.

    4- Benzin göstergesinin hassasiyeti eskisi ile aynı.

    5- Rölanti devrim standart ısınmış motorda 1200-1300 d/d olarak gözüküyor. İlk çalıştırmada soğuk havalarda motor öksürürken 800-900 d/d civarında dolanıyor.

    6- 1 yıldan fazladır bu gösterge panelinin hayalini kurduğum için inciğini cinciğini denedim. Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz )))

    Diğer önemli bir konu ise, maliyet:
    Aslında istediğim düşük fiyata mal edemedim ama elimizden gelende bu oldu ancak.
    Bir gösterge panelinin maliyeti, Çin’deki yerel kargo + Çin’deki elemanın komisyonu + uluslararası kargo dahil toplamda 146-147 TL gibi bir rakama mâl oldu bana.

    Gümrüklerde ticari mal sınıfına girmemesi için farklı farklı kargolarda ürünleri istememiz gerekiyor.
    Bu yüzden de kargo ücretini düşüremiyoruz. Aksi takdirde tek kargoda iki adet gösterge paneli dahi giriş yapsa ticari ürün sınıfına girip gümrükle uğraşma ihtimali çok çok fazla.

    İlk siparişim sorunsuz geldikten sonra 3 ürün daha sipariş verdim.
    Kargoları farklı farklı aldığımız için şu anda 3 panelden 2 si Türkiye'ye giriş yaptı, Bugün yarın elimde olur. Kargo takip numaraları elimde mevcut.

    Bu 3 panelden 1 tanesi, arkadaşımın isteğiydi.
    Yani halihazırda 2 adet gösterge paneli isteyen arkadaşıma kargo ile gönderebilirim.

    Diğer arkadaşlarım için ise buradan bir liste yaptıktan sonra isteyen sayısı kadar oradaki elemanla iletişime geçip sipariş geçebilirim.
    Yeni gösterge paneli'n hayırlı olsun üstadım.Birşey sorucam,benim gösterge camı kırık,kendi imkanlarımla değiştirebilirmiyim acaba,plexi glass malzemeden aynı ölçülerde kestirip taksam olurmu,söktüğün eski göstergeden kontrol ederek bana bilgi verebilmen mümkünmüdür ? saat camı değiştirmek kadar kolay birşeyse uğraşıcam çünkü teşekkürler.

  10. #18190

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı ZS805 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eline emeğine sağlık AydoğanX kardeşim...yeni tablon hayırlı olsun iyi günlerde kullan...
    Teşekkür ederim, sağolasın.
    Alıntı boudberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni gösterge paneli'n hayırlı olsun üstadım.Birşey sorucam,benim gösterge camı kırık,kendi imkanlarımla değiştirebilirmiyim acaba,plexi glass malzemeden aynı ölçülerde kestirip taksam olurmu,söktüğün eski göstergeden kontrol ederek bana bilgi verebilmen mümkünmüdür ? saat camı değiştirmek kadar kolay birşeyse uğraşıcam çünkü teşekkürler.
    Hayırlı olsun dileklerin için teşekkürler.
    Eski gösterge panelini komple söktükten sonra arkadaki kısımda 3 tane büyük vida var bunları söküyoruz.
    Daha sonra sağdaki tripmetreyi sıfırlayabildiğimiz parçayıda sökünce, (bu parçanın içinde minik bir yıldız vida var, minik saatçi tornavidası gerekiyor) gösterge panelinin dış siyah çerçevesi ve plastik mika gibi olan kısmı sökülebiliyor.

    Yalnız gösterge camı dediğimiz ama plastik olan bu kısım dış siyah çerçeveden nasıl ayrılıyor emin değilim.
    Bu ikisinide birbirine bağlayan bir vida falan yok.

    Buraya kadar olan kısmı hallettikten sonra kırık olan kısmı yenileyebilirsin heralde .
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  11. #18191

    Üyelik
    06 Kasım 2010
    Alıntı murat.cakil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikletimi itina ile kullandım. hiçbir eksiği borcu harcı yoktur. muayenesi 2011 yılı haziran ayı kadar deva ediyor. orjinal kilometrede. Şuanda araç ihtiyacımdan dolayı satıyorum. Öncelikli Lada Veda yada uno gibi araçlarla takas düşünülür.

    Markası : Honda Cbf150
    Modeli : 2009
    Km : 9.600
    Renk : Kırmızı
    Fiyatı : 3.700TL

    Gsm : 0535 566 21 70
    Msn : motorider54@hotmail.com
    Murat Çakıl

    Motosikletin üzerindeki extralar.

    Kappa 46 lt arka çanta

    Kappa artçı yaslanma süngeri

    Kappa 21 lt yan çantalar

    Moto koruma demiri

    Grenaj koruma demiri

    Arka ve yan çanta bağlantı demirleri

    http://img257.imageshack.us/img257/7462/img0012af.jpg

    http://img689.imageshack.us/img689/8229/img0013ab.jpg

    http://img254.imageshack.us/img254/1041/35523767.jpg
    kardeş sadece 3 çantasını satarmısın bende yeni siyah cbf aldım orjinal demirinide serviste taktrdm ama çantlar lasım 3 çantayı starmısın bilgi verrisn swnrm satarsan ücret ne kdar olr?

  12. #18192
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    arkadaslar bişey sorcam, akü almayı planlıyorumda 12v 7 amper yerine 12v-12 amper alsam elektriksel bi sorn olur mu? hacim olarak uyan akü var fakat elektriksel sorun olmasın istiyorum?

  13. #18193
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana kalırsa ekonomik kullanım için, devir 5500-6000 aralığında vitesi yükseltmek gerekiyor.
    Çünkü yükselen viteste devir düşeceği için yine maximum torku verdiği 5200 lere geriliyor.

    Aynı hızda uzun süreli ekonomik kullanılacaksa ise 5250 devirde sürüş yapılmalı.

    Eğer performans sürüş uygulanacaksa (bizim motorla ne kadar performans kabul ederseniz artık ) 7000 d/d vites değişimi için ideal.

    Şu an için aklımda kalanlar;
    9500 d/d ve 5.viteste iken hız 125 km/h,
    3500-4000 d/d arası (yani gösterge panelinin ekonomi yazan bölümü) ve 5.viteste iken hız 50 km/h
    7000 d/d ve 5.vites'te hız 90 km/h civarı

    Ara vites geçişlerinin hangi hızlara tekabül ettiğini net olarak şu anda hatırlamıyorum.
    Onları da en kısa zamanda ölçüp buraya eklerim.

    Bu fotoğrafta bugün elime ulaşan gösterge panelinden
    Selamlar
    İsmail kardeş hayırlı uğurlu olsun,bu azim ve çaban için kutluyorum gerçekten takdire şayan bir iş koydun ortaya...
    liste yaparsanız şayet benide eklemeni rica ederim. Özel mesaj ile adresimi bildirecem,sende lütfen hesap bilgilerini bildir.
    Güzel günlerde kullanman dileğiyle...
    Hep Pür Dikkat...

  14. #18194
    izm35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2010
    Şehir
    izmir/menemen
    Motosikleti
    İJ 350''''''CBF 150
    dostlar cubuf.a POWER1 15W-40 Castrol yağ sizce uygunmudur?
    10W-40 Bulamadımda şimdiden teşekürler

  15. #18195
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Alıntı izm35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostlar cubuf.a POWER1 15W-40 Castrol yağ sizce uygunmudur?
    10W-40 Bulamadımda şimdiden teşekürler
    en son ben de o yağdan koydum.Galiba mineral 15*40 , 13 liraya almıştım. Motorun çalışmasında bi değişiklik olmadı. Öncden 10-40, 10-50 de kullandım.Kullanım olarak bi fark göremedim. Bu yağ daha ucuz oldugu için daha sık değiştirirm ucuzunu kullanırım diye düşündüm. Ama api vs. standartlarına göre bizim motora uygun değil onu belirtiym. SJ ve yukarısı yazıyor kılavuzda bu yağ SL olması lazım..

  16. #18196

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı Dogan88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bişey sorcam, akü almayı planlıyorumda 12v 7 amper yerine 12v-12 amper alsam elektriksel bi sorn olur mu? hacim olarak uyan akü var fakat elektriksel sorun olmasın istiyorum?
    Eğer bizim akünün bulunduğu yere bahsettiğin yüksek amperli olan akü fiziksel olarak sığıyorsa bence kullanılabilir.
    Yüksek amper çekebilen bir akü daha sağlıklı olur, şeklinde bir bilgim var.

    Ama topikte elektrik elktronik konusunda daha bilgiili arkadaşlarımız var, onlarda görüş bildirirse daha iyi bilgilenmiş oluruz.

    Alıntı Bruce 65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar
    İsmail kardeş hayırlı uğurlu olsun,bu azim ve çaban için kutluyorum gerçekten takdire şayan bir iş koydun ortaya...
    liste yaparsanız şayet benide eklemeni rica ederim. Özel mesaj ile adresimi bildirecem,sende lütfen hesap bilgilerini bildir.
    Güzel günlerde kullanman dileğiyle...
    Hayırlı olsun dileklerin için teşekkürler @Bruce65

    Adres bilgilerini kaydettim. Liste konusunda aklımdasın.
    Ne olur ne olmaz Dünya'nın kırk türlü hali var, şimdi parayı yatırırsınız sonra ürünlerin TR girişinde bir aksilik vs. olur.
    En sağlamı, ürünler Türkiye'de bana ulaştıktan sonra ben sana kargo çıkartacağım zaman ücret işini hallederiz.

    Alıntı izm35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostlar cubuf.a POWER1 15W-40 Castrol yağ sizce uygunmudur?
    10W-40 Bulamadımda şimdiden teşekürler
    Castrol Power1 15w-40 SG sınıfında bir yağ ve viskozitesi yaz ayları için daha uygun.
    Yine castrol'ün ama Power1 10w-40 olan (SJ) yağını tercih etmen saha sağlıklı olacaktır. Veya SJ sınıfında olup 10w-40 olan başka marka bir yağ da olabilir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:43 ----------

    Alıntı -ibrahim- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en son ben de o yağdan koydum.Galiba mineral 15*40 , 13 liraya almıştım. Motorun çalışmasında bi değişiklik olmadı. Öncden 10-40, 10-50 de kullandım.Kullanım olarak bi fark göremedim. Bu yağ daha ucuz oldugu için daha sık değiştirirm ucuzunu kullanırım diye düşündüm. Ama api vs. standartlarına göre bizim motora uygun değil onu belirtiym. SJ ve yukarısı yazıyor kılavuzda bu yağ SL olması lazım..
    İbrahim senin koyduğun yağ aşağıdaki yağdan olmasın?
    Bu yağ motosiklet yağı değil de.
    CASTROL GTX MODERN ENGINE 15W-40
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  17. #18197
    izm35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2010
    Şehir
    izmir/menemen
    Motosikleti
    İJ 350''''''CBF 150
    AydoganX arkadaşa.teşekürler sanırım Castrol Power1 15w-40 yağı kullansam çok bir sakıncası yok yaz aylarında kullanıldığına göre,zira malum izmirde kıştan çok yaz uzun sürer birde kışın motoru kullanmadığımızı düşünürsek.(ayrıca adı geçen yağ 13 tl değil 20 tl)

  18. #18198

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı izm35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AydoganX arkadaşa.teşekürler sanırım Castrol Power1 15w-40 yağı kullansam çok bir sakıncası yok yaz aylarında kullanıldığına göre,zira malum izmirde kıştan çok yaz uzun sürer birde kışın motoru kullanmadığımızı düşünürsek.(ayrıca adı geçen yağ 13 tl değil 20 tl)
    Sen yinede SJ sınıfı olan bi yağ kullansan daha iyi olur
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  19. #18199
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İbrahim senin koyduğun yağ aşağıdaki yağdan olmasın?
    Bu yağ motosiklet yağı değil de.
    CASTROL GTX MODERN ENGINE 15W-40
    Yok ismail abi ben yanlış hatırlamışım.Koydugum yağ 20-40 SG sınıfı motosiklet yağıydı.
    http://www.castrol.com/castrol/produ...tentId=7019435
    Ayrıca yeni göstergen hayırlı olsun abi.Uzun süredir foruma girmemiştim. ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:29 ----------

    Alıntı izm35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AydoganX arkadaşa.teşekürler sanırım Castrol Power1 15w-40 yağı kullansam çok bir sakıncası yok yaz aylarında kullanıldığına göre,zira malum izmirde kıştan çok yaz uzun sürer birde kışın motoru kullanmadığımızı düşünürsek.(ayrıca adı geçen yağ 13 tl değil 20 tl)
    Arkadaşım kusura bakma yanlış hatırladım bahsettiğin yağ hakkında fikrim yok.Ben Castrol actevo 20-40 kullandım. Mineral yağ..

  20. #18200

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı -ibrahim- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca yeni göstergen hayırlı olsun abi.Uzun süredir foruma girmemiştim.
    Teşekkürler İbrahim Sağolasın.
    Evet, uzun süredir göremiyorduk seni, herşey yolundadır umarım.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler