Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #27861
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    slm cbf üstatları. Küçük bi sorum olacak. Cbf 150 lerin karburatörü kaçlık? Mesela titan 22 mm, cbr 125r 28 mm, innova 18 mm cgl 20mm. Falan. Cbf 150 karbüratör kaçlık? Bişey var aklımda. Ondan soruyom.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #27862

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    bende geçenlerde 200cc set ile modifikasyon yapılıyormuş, ne kadar sağlıklı olur.


    Bunu yapan varmı aramızda arkadaşlar?
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11

  3. #27863
    bahadirce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Şu anda motorsuz...
    çok teşekkürler ethem. o başlık tam bu konu ile ilgili. ancak oradaki arkadaş da çözümü bulamamış sanırım. motorumun garantisi hazır dewam ediyorken, servise gidip hallettirecem inşallah en kısa zamanda...
    AB rh (+)Biz rüzgarı hissetmeyi seçtik, klimayı değil...

  4. #27864
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    slm arkadaşlar bu cbf150 4 sübaplı mı bilen varmı aranızda ve 100-200 km uzun yollarda performansı ve konforu nasıl yardım ederseniz sevinirım

  5. #27865
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    2 subaplı. 100-200 km cbf için uzun yol değil

  6. #27866
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı DarkSeleCT93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar bu cbf150 4 sübaplı mı bilen varmı aranızda ve 100-200 km uzun yollarda performansı ve konforu nasıl yardım ederseniz sevinirım
    beklentileri çok yüksek tutmamak lazım ama sınıfında en konforlusu cbf150 zaten ybr ve tvs ile konforda kıyaslama olamaz. Bu hafta sonun kısmetse toplam 500km yol yapıcaz ethem abiyle birlikte
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  7. #27867
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    teşekkürler arkadaşlar sağlıcakla kalın

  8. #27868
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm cbf üstatları. Küçük bi sorum olacak. Cbf 150 lerin karburatörü kaçlık? Mesela titan 22 mm, cbr 125r 28 mm, innova 18 mm cgl 20mm. Falan. Cbf 150 karbüratör kaçlık? Bişey var aklımda. Ondan soruyom.
    Bir bilen yokmu sayın arkadaşlar???

  9. #27869
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    arkadaşlar yarın ilk uzun yolumu yapıyorum istanbul kartaldan kocaeli kandıra (kefken köyü) toplamda gidiş dönüş 270 filan ama 300 ü bulurum =) tüm yaşadıklarımı paylaşacağım allah izin verirse yarın akşam =)

  10. #27870

    Üyelik
    03 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha
    Selamın Aleyküm arkadaşlar. Yakın zamanda sıfır motor alıcam kısmetse.

    Honda CBF150
    Yamaha YBR125 ESD

    Bu 2 motor arasında kaldım. Fakat cbf'te yağ yakma sorunundan dolayı eledim. Ama sokağa bile çıktığımdan her yer CBF150 demekki millet memnun. YBR125 ESD hakkında bir fikrim yok. Uzun yolda bu motor nasıl 275-300 km'lik dönüş ile beraber 600 km'lik bir yolum var sık sık memlekete git gel yapıcam ama bg olayıda işin içine girdiği zaman en zayıf olan motorda YBR125 ESD. Ybr ile uzun yol deneyimi olan varmı? Önceden ybr kullanıpta cbf'ye geçen kişiler varsa yada cbf kullanıp ybr'ye terfi eden yorumlarını esirgemesinler.
    Yani ben her ne kadar anlatmaya çalışsam da anlatamadığım ifade edemediğim yerler olmuştur. Sizler abilerim, kardeşlerim bilgili olan herkez uzun yol yapmış olan herkez yardımcı olursa beni çok sevindirirler.
    Saygılarımla...

  11. #27871
    baycall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Yamaha Nmax 155
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beklentileri çok yüksek tutmamak lazım ama sınıfında en konforlusu cbf150 zaten ybr ve tvs ile konforda kıyaslama olamaz. Bu hafta sonun kısmetse toplam 500km yol yapıcaz ethem abiyle birlikte
    Ethem abi Motul yağ koymuştu.Gözlemlerinizi merak ediyorum.

    Alıntı schmarık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamın Aleyküm arkadaşlar. Yakın zamanda sıfır motor alıcam kısmetse.

    Honda CBF150
    Yamaha YBR125 ESD

    Bu 2 motor arasında kaldım. Fakat cbf'te yağ yakma sorunundan dolayı eledim. Ama sokağa bile çıktığımdan her yer CBF150 demekki millet memnun. YBR125 ESD hakkında bir fikrim yok. Uzun yolda bu motor nasıl 275-300 km'lik dönüş ile beraber 600 km'lik bir yolum var sık sık memlekete git gel yapıcam ama bg olayıda işin içine girdiği zaman en zayıf olan motorda YBR125 ESD. Ybr ile uzun yol deneyimi olan varmı? Önceden ybr kullanıpta cbf'ye geçen kişiler varsa yada cbf kullanıp ybr'ye terfi eden yorumlarını esirgemesinler.
    Yani ben her ne kadar anlatmaya çalışsam da anlatamadığım ifade edemediğim yerler olmuştur. Sizler abilerim, kardeşlerim bilgili olan herkez uzun yol yapmış olan herkez yardımcı olursa beni çok sevindirirler.
    Saygılarımla...
    Burada motorundan memnun olmayan yok diye biliyorum.Ben de her yerde araştırmıştım,sordum-soruşturdum vs vs... Benim gibi araştırıp sonuca ulaşan herkes gibi Cbf150'de kesin karar kılmıştım.Ben şu an yakıtı olsun,çekişi olsun motorumdan hamd olsun memnunum.Ki zaten sıkıntı çıkarmayak bir motor aradım..Aradığın kriter sadece 250-300 km gitmekse sonuçta yürüyerek insan bile gidebilir.Yani demek istediğim sen kriterlerini yazmalısın.
    Örn:Az yaksın,konforlu olsun,uzun yola dayansın,parçası ucuz olsun,servis imkanı.............

  12. #27872
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı schmarık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamın Aleyküm arkadaşlar. Yakın zamanda sıfır motor alıcam kısmetse.

    Honda CBF150
    Yamaha YBR125 ESD

    Bu 2 motor arasında kaldım. Fakat cbf'te yağ yakma sorunundan dolayı eledim. Ama sokağa bile çıktığımdan her yer CBF150 demekki millet memnun. YBR125 ESD hakkında bir fikrim yok. Uzun yolda bu motor nasıl 275-300 km'lik dönüş ile beraber 600 km'lik bir yolum var sık sık memlekete git gel yapıcam ama bg olayıda işin içine girdiği zaman en zayıf olan motorda YBR125 ESD. Ybr ile uzun yol deneyimi olan varmı? Önceden ybr kullanıpta cbf'ye geçen kişiler varsa yada cbf kullanıp ybr'ye terfi eden yorumlarını esirgemesinler.
    Yani ben her ne kadar anlatmaya çalışsam da anlatamadığım ifade edemediğim yerler olmuştur. Sizler abilerim, kardeşlerim bilgili olan herkez uzun yol yapmış olan herkez yardımcı olursa beni çok sevindirirler.
    Saygılarımla...

    Sen de cbf de karar vereceksin ve cbf alacaksın sonrada buraya yazacaksınız iyki cbf aldım diye memnuniyetini bize bildireceksin eminim

    Bende daha önce ybr vardı 2006 model ınan bende
    ocok

  13. #27873
    bahadirce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Şu anda motorsuz...
    ya bu servisler ne yapmaya çalışıyor anlamadım. götürdüm motoru bu sabah. bırak abi motoru diyor. komple söküp kontrol edecem depoyu falan. akşam 5te gel al diyor. ne 5'i dedim. naptın sen. araba parçalıyor sanki ipne. motoru bırakıp gidecez, akşam gelince kol gibi bir fatura koyacaklar önüme, şunu şunu yaptık diye. halbuki ufak bir sorunu çözmüş ama motoru 1 gün yatırmış olacaklar. araba motosiklet hiç fark etmiyor servislerin hepsi şerefsiz olmuş arkadaş.
    AB rh (+)Biz rüzgarı hissetmeyi seçtik, klimayı değil...

  14. #27874
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı schmarık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamın Aleyküm arkadaşlar. Yakın zamanda sıfır motor alıcam kısmetse.

    Honda CBF150
    Yamaha YBR125 ESD

    Bu 2 motor arasında kaldım. Fakat cbf'te yağ yakma sorunundan dolayı eledim. Ama sokağa bile çıktığımdan her yer CBF150 demekki millet memnun. YBR125 ESD hakkında bir fikrim yok. Uzun yolda bu motor nasıl 275-300 km'lik dönüş ile beraber 600 km'lik bir yolum var sık sık memlekete git gel yapıcam ama bg olayıda işin içine girdiği zaman en zayıf olan motorda YBR125 ESD. Ybr ile uzun yol deneyimi olan varmı? Önceden ybr kullanıpta cbf'ye geçen kişiler varsa yada cbf kullanıp ybr'ye terfi eden yorumlarını esirgemesinler.
    Yani ben her ne kadar anlatmaya çalışsam da anlatamadığım ifade edemediğim yerler olmuştur. Sizler abilerim, kardeşlerim bilgili olan herkez uzun yol yapmış olan herkez yardımcı olursa beni çok sevindirirler.
    Saygılarımla...


    Sen de cbf de karar vereceksin ve cbf alacaksın sonrada buraya yazacaksınız iyki cbf aldım diye memnuniyetini bize bildireceksin eminim

    Bende daha önce ybr vardı 2006 model ınan bende çok memnundum ama ruhsat sorunları yüzünden gözüm gibi ybr mi satmak zorunda kaldım başka hiç bi sorunu yoktu canavar gibi kullanırdım yeri gelir acele ile bir yere yetişmek gerekirdi ben o ybr ile bastira bastira giderdim büyük bi sorun yaşamadım.

    Dediğim gibi sen cbf yi al uzun yolda yaparsın. Ybr ilerde uzun yol yaparsın ama cbf kadar güçlü ve konforlu olmaz. Zaten ben anlamıyorum. Neden cbf ile ybr kıyaslaması oluyor aynı sınıfta su an cb125e var onunla kıyaslanmasi lazım CBF AYRI BIŞEY

    Kısacası sana şiddetle cbf tavsiye ederim 10 yıldır binerim motora ekonomik sınıfta cbf den rahatını görmedim kanuni kullandım mondial kullandım daha bilmediğim markalar cbf kadar rahatı. Çıkmadı.

    Ybr de güzeldir fakat cbf başka rahatın ve konforun yerindeligini en iyi şekilde bize gösteren cbf dir. Hayırlısı olsun....

  15. #27875
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    2-3 gün kadar önce yağımı Motul 10w-50 ile değiştirmiştim. Yağ değişimi yaptıktan sonra 200 km kadar yol yaptım. 40+40 km devamlı gidip geldiğim toplamda 80 km lik bir güzergah var. Bu güzergahı çok sık kullandığım için motorun çalışma kalitesini en iyi bu güzergahta test edebiliyor, rüzgarını bayırını, virajını çok iyi bildiğim bu güzergahta gayet sağlıklı gözlemleyebiliyorum. Dolayısıyla, yağ 10w-40 tan ve 15w-50 den daha da olumlu izleniler bıraktı. Şöyleki:

    10 özelliği sayesinde 15-50 den soğuk şartlarda bir nebze de olsa ince olmasından dolayı, ilk çalıştırma, marş alma eylemi, motorun ısınması daha kısa sürüyor. Yazın 10w-40 kullandıldığında olduğu gibi motor performasnlı ve rahat ve 15-50 ye nazaran çok daha serbest çalışıyor fakat, 10w-40 yazın kullanıldığında karşılaşılan kemikli ve gürültülü, kalitesiz vites geçişi ve şıkırtılı, gürültülü çalışma gözlemlemedim.

    Yağ motor sıcaklığına göre şekilleniyor 10w-50 isminde de olduğu gibi. 10W=Winter=Kış / 50 olması nedeniyle kışın 10 numara yağ, yazın ise 50 numara yağ özelliğini yağ sıcaklığa göre şekillendiriyor. Motor biraz daha sessiz. Çekişte bir nebze olsun iyileşme hissettim. 80-90 seviyelerini olduykça seri çıkabiliyor. Eskiden karşıdan esen rüzgara karşı 80-90 la bile zorlanan motor karşı rüzgarlara karşı daha dirençli ve her şekilde 15w-50 ye nazaran daha stabil, güç kaybetmeden sürüş yapılabiliyor.

    Ya yağ on numara, yani Motul. Yada 10w-50 olmasının avantajlarını gözlemledim. Bana 2. şıkmış gibi geliyor ama yinede bunu anlayabilmek için bir daha ki yağ değişimimi Castrol Power racing 10w-50 yağ ile yapıcam ve gözemliyicem. Aynı olumlu gözlemleri castrol de de görürsem bundan sonrasında 10w-50 ile devam. Şimdiye kadar ilk defa 10w-50 yağ koydum. Bu olumlu gözlemlerden sonra bir daha başka numara yağ asla koymam. Kars' ın kışında da Adana' nın sıcağında da gözünüz kapalı (Mecazen) 4 mevsim kullanılabilecek yağ 10w-50. Ama bi avantajı var. 15-50 veya 10-40 tan 7-10 tl kadar pahalı. Cbf 150 için ihtiyaç fazlası gibi yorumlanıyormuş bazı servisler tarafından ama yağ oldukça kaliteli, 10w-50 gurubunda piyasada kalitesiz motosiklet yağı yok. Yani bu yağ ile 2000 km den fazla gidilebilir. 15-50 veya 10-40 ı 2000 de bir değiştireceğimize bu yağ ile rahat 500 km daha gidebiliriz. Ama tabi ki 2500 km içinde en az 2 kere yağ seviye kontrolü yapmak lazım. Eksilme varsa tamamlamak üzere. Bu yağdan sonra önceden her zaman koyduğum yağlardan koyarak bu olumlu sürüş gözlemlerinden yoksun olmak istemem. Bu yüzden bundan sonra 4 mevsim 10w-50 kullanacağım.

    Bu arada bilgi: Yağ değiştirirken şunu test ettim. Karteri boşaltıktan sonra yeni yağı koyarken. 600-700-800-1000 gram yağ koydum ve her seviyede yağ çubuğu ile nerede olduğunu kontrol ettim. Şöyle ki:

    600 gram yağ yağ çubuğunda görünmüyor.
    700 gram yağ çubuğunda hemem 1 mm ucunda görünüyor.
    800 gram aşağı yukarı tam max-min aralığının ortasında,
    1000 gram ise yağ çubuğunda max. seviyede görünüyor.

    Motor düz zeminde orta sehpada iken, garanti olsun diye motoru park ettikten sonra ertesi gün motor yanına gidince (Motor yağı kartere iyice otursun ve doğru yağ ölçümü yapılabilmesi amacıyla uzunca beklemek makbuldür), yağ çubuğunu çıkarıp çubuğu kartere vidalamadan seviye kontrol edildiğinde üst paragrafta yağ çubuğunuzun yağ neresindeyse motorunuzda o kadar yağ vardır. Mümkünse aynı özellikle yağdan (Aynı yağdan yoksa başka yağda olur, eksik yağ ile gezmekten iyidir) gereken miktar kadar ilave edilerek 1 lt ye mutlaka tekrar tamamlanmalıdır. Yağ değişimlerinde çıkan yağı ölçerek eksik olduğunu gördüğümüz halde önlem alınması çok yanlış bir uygulamadır.

  16. #27876
    baycall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Yamaha Nmax 155
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2-3 gün kadar önce yağımı Motul 10w-50 ile değiştirmiştim. Yağ değişimi yaptıktan sonra 200 km kadar yol yaptım. 40+40 km devamlı gidip geldiğim toplamda 80 km lik bir güzergah var. Bu güzergahı çok sık kullandığım için motorun çalışma kalitesini en iyi bu güzergahta test edebiliyor, rüzgarını bayırını, virajını çok iyi bildiğim bu güzergahta gayet sağlıklı gözlemleyebiliyorum. Dolayısıyla, yağ 10w-40 tan ve 15w-50 den daha da olumlu izleniler bıraktı. Şöyleki:

    10 özelliği sayesinde 15-50 den soğuk şartlarda bir nebze de olsa ince olmasından dolayı, ilk çalıştırma, marş alma eylemi, motorun ısınması daha kısa sürüyor. Yazın 10w-40 kullandıldığında olduğu gibi motor performasnlı ve rahat ve 15-50 ye nazaran çok daha serbest çalışıyor fakat, 10w-40 yazın kullanıldığında karşılaşılan kemikli ve gürültülü, kalitesiz vites geçişi ve şıkırtılı, gürültülü çalışma gözlemlemedim.

    Yağ motor sıcaklığına göre şekilleniyor 10w-50 isminde de olduğu gibi. 10W=Winter=Kış / 50 olması nedeniyle kışın 10 numara yağ, yazın ise 50 numara yağ özelliğini yağ sıcaklığa göre şekillendiriyor. Motor biraz daha sessiz. Çekişte bir nebze olsun iyileşme hissettim. 80-90 seviyelerini olduykça seri çıkabiliyor. Eskiden karşıdan esen rüzgara karşı 80-90 la bile zorlanan motor karşı rüzgarlara karşı daha dirençli ve her şekilde 15w-50 ye nazaran daha stabil, güç kaybetmeden sürüş yapılabiliyor.

    Ya yağ on numara, yani Motul. Yada 10w-50 olmasının avantajlarını gözlemledim. Bana 2. şıkmış gibi geliyor ama yinede bunu anlayabilmek için bir daha ki yağ değişimimi Castrol Power racing 10w-50 yağ ile yapıcam ve gözemliyicem. Aynı olumlu gözlemleri castrol de de görürsem bundan sonrasında 10w-50 ile devam. Şimdiye kadar ilk defa 10w-50 yağ koydum. Bu olumlu gözlemlerden sonra bir daha başka numara yağ asla koymam. Kars' ın kışında da Adana' nın sıcağında da gözünüz kapalı (Mecazen) 4 mevsim kullanılabilecek yağ 10w-50. Ama bi avantajı var. 15-50 veya 10-40 tan 7-10 tl kadar pahalı. Cbf 150 için ihtiyaç fazlası gibi yorumlanıyormuş bazı servisler tarafından ama yağ oldukça kaliteli, 10w-50 gurubunda piyasada kalitesiz motosiklet yağı yok. Yani bu yağ ile 2000 km den fazla gidilebilir. 15-50 veya 10-40 ı 2000 de bir değiştireceğimize bu yağ ile rahat 500 km daha gidebiliriz. Ama tabi ki 2500 km içinde en az 2 kere yağ seviye kontrolü yapmak lazım. Eksilme varsa tamamlamak üzere. Bu yağdan sonra önceden her zaman koyduğum yağlardan koyarak bu olumlu sürüş gözlemlerinden yoksun olmak istemem. Bu yüzden bundan sonra 4 mevsim 10w-50 kullanacağım.

    Bu arada bilgi: Yağ değiştirirken şunu test ettim. Karteri boşaltıktan sonra yeni yağı koyarken. 600-700-800-1000 gram yağ koydum ve her seviyede yağ çubuğu ile nerede olduğunu kontrol ettim. Şöyle ki:

    600 gram yağ yağ çubuğunda görünmüyor.
    700 gram yağ çubuğunda hemem 1 mm ucunda görünüyor.
    800 gram aşağı yukarı tam max-min aralığının ortasında,
    1000 gram ise yağ çubuğunda max. seviyede görünüyor.

    Motor düz zeminde orta sehpada iken, garanti olsun diye motoru park ettikten sonra ertesi gün motor yanına gidince (Motor yağı kartere iyice otursun ve doğru yağ ölçümü yapılabilmesi amacıyla uzunca beklemek makbuldür), yağ çubuğunu çıkarıp çubuğu kartere vidalamadan seviye kontrol edildiğinde üst paragrafta yağ çubuğunuzun yağ neresindeyse motorunuzda o kadar yağ vardır. Mümkünse aynı özellikle yağdan (Aynı yağdan yoksa başka yağda olur, eksik yağ ile gezmekten iyidir) gereken miktar kadar ilave edilerek 1 lt ye mutlaka tekrar tamamlanmalıdır. Yağ değişimlerinde çıkan yağı ölçerek eksik olduğunu gördüğümüz halde önlem alınması çok yanlış bir uygulamadır.
    Ben aldığın motulu 15w-50 sanıyordum
    Şimdi benim kafa biraz karıştı.Adana gibi bir yerde oldugumdan dolayısıyla cayır cayır yanıyoruz,motorda yanıyor
    Serviste 10w-40 yağ koydu.Kilometrem 1500de ve zamanı gelince ne koysam şaşırdım.



    Alıntı bahadirce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya bu servisler ne yapmaya çalışıyor anlamadım. götürdüm motoru bu sabah. bırak abi motoru diyor. komple söküp kontrol edecem depoyu falan. akşam 5te gel al diyor. ne 5'i dedim. naptın sen. araba parçalıyor sanki ipne. motoru bırakıp gidecez, akşam gelince kol gibi bir fatura koyacaklar önüme, şunu şunu yaptık diye. halbuki ufak bir sorunu çözmüş ama motoru 1 gün yatırmış olacaklar. araba motosiklet hiç fark etmiyor servislerin hepsi şerefsiz olmuş arkadaş.
    Bu tür sebepler insanı araçlardan soğutuyor.

  17. #27877

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    Alıntı _UnReaL_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende geçenlerde 200cc set ile modifikasyon yapılıyormuş, ne kadar sağlıklı olur.

    Bunu yapan varmı aramızda arkadaşlar?
    GÜNCEL.......
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11

  18. #27878

    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Mondial MH 125 Drift
    Bugün motordan bir adım soğuduğum andır anladım ki motor sürücülerinin hayatı güvende değil hiçbir suçum günahım yok 20-25 km hızla gidiyorum mal karının biri kapıyı bir açtı ayağıma geldi ayağım sıkıştı ve dizimde yarık var her tarafı şiş basamıyorum birde korna çaldık o kadar geliyoruz diye yok mal karı açtı motordan soğuttu beni...

  19. #27879
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı baycall adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben aldığın motulu 15w-50 sanıyordum
    Şimdi benim kafa biraz karıştı.Adana gibi bir yerde oldugumdan dolayısıyla cayır cayır yanıyoruz,motorda yanıyor
    Serviste 10w-40 yağ koydu.Kilometrem 1500de ve zamanı gelince ne koysam şaşırdım.
    Adana' da, o sıcaklarda cbf lere 10-40 yağ koyan servisin deneyim ve bilgisini, veya cbf motoru ne kadar tanıdığını sorgulamak lazım.
    Adana' da 15w-50 yağ elbette olur. Hemde çok iyi olur. Motor ömrü ve motor sağlığı açısından mükemel olur. 10w-50 ile benim gözlemlediğim farklar zaten yazdığım gibi. Perormansa yönelik ufak tefek gözlemlerdi. Ben 15w-50 olmaz demedim. Adana' da bu mevsimde 15-50 de olur 10w-50 de olur. 10w-50 biraz pahalıdır ama yukarıdaki mesajımda bahsetmiş olduğum sürüş kalitesi ve performansını arttıran olumlu gözlemlerden sonra, ayrıca 4 mevsim kullanılabilir olması nedeniyle devamlı 10w-50 alacağım.

  20. #27880
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Herkese selamlar. Ethem abi bu akşam benzin alırken lastiklerin havalarınıda ayarlıyım diyorum. tek kişi için 27 32 mi basıyoduk tam hatırlayamadım.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler