Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2361

    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul - Şişli
    Motosikleti
    Honda Shadow 750
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyiki doğdun Ünal kardeş
    Nice uzun huzurlu yıllara.
    yağ gibi kaymak gibi yolara.
    Abim çok teşekkür ederim..
    shadowum ve sizlerle çok mutluyum...

    Ve Allah sizin gibi abilerimizi başımızdan eksik etmezsin...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2362
    Redmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    CBF 500
    Arkadaşlar bugün yeni aldığım "highway hawk double wall" egzosları motoruma takıp bir test sürüşü yaptım, rolantide çok tatlı bir sesi var ama gazı açınca çoşuyor ilk izlenim olarak malesef çok keyifliydi diyemicem, hatta sonlara doğru sesten rahatsız olduğumu bile söyleyebilirim, bu egzostan kullanan ya da başka bir markanın performans egzosundan kullanan arkadaşlara sorum sizde de aynı problem varmı ya da varsa nasıl aştınız, yani zamanla alışılıyor mu, ya da keyfi için katlanmak mı gerekiyor, susturucu ile belli bir miktar kısıyor musunuz vs.. belki karar vermek için erken ama ben performans egzos olayından pek memnun kalmadım açıkçası!!

  3. #2363
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı Redmoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün yeni aldığım "highway hawk double wall" egzosları motoruma takıp bir test sürüşü yaptım, rolantide çok tatlı bir sesi var ama gazı açınca çoşuyor ilk izlenim olarak malesef çok keyifliydi diyemicem, hatta sonlara doğru sesten rahatsız olduğumu bile söyleyebilirim, bu egzostan kullanan ya da başka bir markanın performans egzosundan kullanan arkadaşlara sorum sizde de aynı problem varmı ya da varsa nasıl aştınız, yani zamanla alışılıyor mu, ya da keyfi için katlanmak mı gerekiyor, susturucu ile belli bir miktar kısıyor musunuz vs.. belki karar vermek için erken ama ben performans egzos olayından pek memnun kalmadım açıkçası!!
    Bana sorarsan h.hawk yanlış seçim
    bu işin babası cobra ve rahatsız edici yırtınma istenmiyorsa seçim bu eksoz
    bendeki bu mükemmel toklukta ses,harika rolanti sesi
    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=gRxsfbcDsO0

  4. #2364
    Redmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    CBF 500
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana sorarsan h.hawk yanlış seçim
    bu işin babası cobra ve rahatsız edici yırtınma istenmiyorsa seçim bu eksoz
    bendeki bu mükemmel toklukta ses,harika rolanti sesi
    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=gRxsfbcDsO0
    evet aslında cobra nın sesi de oldukça güzel fakat highwayhawk a da kötü diyemem, fakat yotube daki videolar hep rolantide çekilmiş genelde, olay gazı açınca kopuyor aslında!

  5. #2365
    novablue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VFR 800 A
    Koray hayırlı olsun yeni egsozun. Ben de yavaş yavaş düşünmeye başladım bir egsoz, kaça mal oldu seninkiler?

  6. #2366
    Redmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    CBF 500
    Alıntı novablue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koray hayırlı olsun yeni egsozun. Ben de yavaş yavaş düşünmeye başladım bir egsoz, kaça mal oldu seninkiler?
    Saol kardeşim, fiyatı 600euro, Güngör motor 12 taksit yaptı peşin fiyatına, işçilik 1. sınıf diyebilirim, görüntüde çok güzel ama ses benim beklediğimden 2-3 kat daha yüksek açıkçası, inletiyor valla görüşünce kendin dinlersin zaten kardeşim...

  7. #2367
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı Redmoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saol kardeşim, fiyatı 600euro, Güngör motor 12 taksit yaptı peşin fiyatına, işçilik 1. sınıf diyebilirim, görüntüde çok güzel ama ses benim beklediğimden 2-3 kat daha yüksek açıkçası, inletiyor valla görüşünce kendin dinlersin zaten kardeşim...
    Koray yanlış bilmiyorsam o eksozlarda ses ayar cıvatası olmalı birde sonradan uca takılabilen susturucu olmalı
    bir araştır istersen.

  8. #2368
    Redmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    CBF 500
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koray yanlış bilmiyorsam o eksozlarda ses ayar cıvatası olmalı birde sonradan uca takılabilen susturucu olmalı
    bir araştır istersen.
    Saol abi cevabın için, enjeksiyon sensörleri için iki tane kapak vardı, onları körledik ama başka bir civata gözüme çarpmadı açıkçası, diğer söylediğini bu sayfada biryerlerde görmüştüm açıkçası, olmadı öyle yapacağız artık abi, arkamızdan sövmesinler

  9. #2369
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Koray bırak milleti,uzun yolda senin bile sövdüğün zamanlar olur ha
    hep en sona seni atarlar konvoyda)))
    ama ses iyidir bana sorarsan
    moralini bozma sakın
    iyi yaptın.

    (Senin mailine cevap yazmıştım telefon numaram falan aldın mı?)

  10. #2370
    osmanba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul /( Katkısız Laz )
    Motosikleti
    Honda şhadow VT 750 c 4 - Honda CBF 150
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyiki doğdun Ünal kardeş
    Nice uzun huzurlu yıllara.
    yağ gibi kaymak gibi yolara.
    Ünal yeni yaşın sana, vatana. millete hayırlı olsun.

    Bu arada Karadeniz gezisine pek fazla kalmadı ama senin sesin soluğun çıkmiyor. Ne düşününüyorsun. Sessiz sessiz durup bir kelo patlatacan galiba.. Ama Allah sağlık verir inşallah. Ameliyatın kalıntıları ufak tefek de olsa üzerimde. Gidecem. Gidecem. Gidecem.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------

    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar dün gittim bunu aldım
    kolların yarısı file
    koltukaltı file
    göğüslerde istenirse hava girişi
    ben istedim açtım gögüsteki fermuarlarıda
    anlatılır gibi değil yaşamak lazım mukemmel esinti harika koruma tavsiye ederim.(istenirse içinde tak çıkar kışlık yeleğide mevcut ceketle birlikte veriliyor)
    http://www.hudsonderi.com/?urun-164-...torsiklet.html

    Birde honda amblemli buff ları var kışlık diye geçiyor arkadaşlar,altı ekstra polar kumaş dolayısı ile poları ekledikleri kadar kısmı normal boyuttan uzun olmasını saglıyor,yani polar kısmı altta bırakıp takıyoruz,boyundan tekrar alıp ağzımızı kapatıyoruz ve polar kısmı komple boyunu örtmeye devam ediyor,standat boylardak defalarca daha fazla kullanışlı diğerleri gibi altı kaval üstü şişhane değil.
    Gürol hayırlı olsun güle güle kullan. Saçlarım yok ki bende alayım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

    Alıntı yanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekrar merhaba,

    hoşgeldin diyen arkadaşlara teşekkür ederim

    kullanım kılavuzunu forumdaki bir arkadaştan temin ettim, teşekkür ederim.
    ancak servis kılavuzunu halen bulamadım.

    egsoz konusunda ise biraz araştırma yaptım.
    aşağıda bizim egsozların iç yapısı var.
    anladığım kadarıyla üstteki çıkış için ilk oda (baffle c) 22 cm, alttaki için (baffle a) 42 cm sonra.
    en azından benim egsozda o şekilde ve sanırım onlar orjinal dokunulmamış.
    saat 3 yönünde ilave açılan delik ise sanırım tüm odaları delerek açılmış, 50 cm'ye kadar ölçebildim.
    bu durumda iki silindir içinde paralel bir delik açılmış anlıyorum.
    sağlıklı olup olmadığı hakkında yorumlarınız var mıdır acaba ?
    http://i.imgur.com/JzwE5.gif
    bu arada motorun da bir resmini ekleyeyim
    http://i.imgur.com/TA3qt.jpg
    Biri delinmiş. Geriye dönüp tamiri mümkün değil. Doğrusu ikinciyi de delmek. Boy delmenin hiçbir zararı yok. Ses biraz artıyor. Ayrıca egzos içindeki gazın ve ısının dışarıya atılması kolaylastığı için ısınarak egzos kromlarında morarama oluşmuyor. Ses delıksiz halinden daha gür çıkıyor. Ayrıca hiçbir zararaı olmuyor.
    Zannediyorum Ankara' da yaşıyorsun.
    Benim ekzosu ben boy deldim. Tam egzos borosundan geçecek kadar kalınlıkta matkap ucu buldum. demir kayyatarak buyunu uzatıp sonuna kadar deldım. Tabi bu arda bilinçli olarak delmek lazım. Ekzosu başka yerden patlatmamaya dikkat edilmeli.
    Bana yakın isen gel.Özel yapılmış Matkab ucu ve teşkilat var . Halladelim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------

    Alıntı Redmoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün yeni aldığım "highway hawk double wall" egzosları motoruma takıp bir test sürüşü yaptım, rolantide çok tatlı bir sesi var ama gazı açınca çoşuyor ilk izlenim olarak malesef çok keyifliydi diyemicem, hatta sonlara doğru sesten rahatsız olduğumu bile söyleyebilirim, bu egzostan kullanan ya da başka bir markanın performans egzosundan kullanan arkadaşlara sorum sizde de aynı problem varmı ya da varsa nasıl aştınız, yani zamanla alışılıyor mu, ya da keyfi için katlanmak mı gerekiyor, susturucu ile belli bir miktar kısıyor musunuz vs.. belki karar vermek için erken ama ben performans egzos olayından pek memnun kalmadım açıkçası!!
    Performans egzosu motoru dolgunluğa ulaştırıyor. Gelişini ve gidişini hissettirıyor. Araçlar arasında varlığın daha belirgin oluyor. Bunlar iyi yonleri.
    Kötü tarafları ise; Mahallenin her köşesinde gaz açamiyorsun. Binaların arasından gelen yankımadan mi yoksa milletten gelen başka birşeyden mi belli değil kulakların kaşınıyor. Mesela ben her sabah otoparktan çıkarken yaşlı komşüm bir teyze hanım bana her defasında "Git de dönerken evi bulamıyasın" der pencereyi çarpardı.
    Uzun yolda bir müddet oldukça büyük haz veriyor. Özellikle sollamalarda. Senin kesin niyetli olduğunu hissettiriyorsun.
    Ama kilometreler uzayıp yolculuk saatleri arttıkça vay bu egzosu icat edenin diye artık kendin saymaya başlıyosun.
    Ayrıca ZIPPIMAN in dediği gibi gurup sürüşlerinde ( Uzun yollarda ) Performans egzosu olan arkadaşkar Lütfen geriden takip ediniz telsiz anansunu bol bol duyarsın.
    Bende oöceki motorlarımda bu işleri denedim. En iyisi sesin bir şekilde kontrollü olarak arttırılması veya eksiltilmesi şeklinde olan egzoslar en idealı.
    Ha buna karşılık şu an performans egzosum yok. İstemiyormuyum. Bayılarak... Ama bir müddet sonra rahatsız ettiği için şimdilik uzak kalmayı tercih ediyorum...
    Mesela yolda seyir halınde iken brutütlü telefon görüşmeleri, gurubub telsiz konuşmaları, veya radio açman vs. sıkıntı yaratıyor.
    Neticede yeni ürünün hayırlı olsun. Yinede olmasından yanayım.

  11. #2371

    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Teşekkür ederim, çok isime yaradı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------

    Alıntı osmanba adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Biri delinmiş. Geriye dönüp tamiri mümkün değil. Doğrusu ikinciyi de delmek. Boy delmenin hiçbir zararı yok. Ses biraz artıyor. Ayrıca egzos içindeki gazın ve ısının dışarıya atılması kolaylastığı için ısınarak egzos kromlarında morarama oluşmuyor. Ses delıksiz halinden daha gür çıkıyor. Ayrıca hiçbir zararaı olmuyor.
    Zannediyorum Ankara' da yaşıyorsun.
    Benim ekzosu ben boy deldim. Tam egzos borosundan geçecek kadar kalınlıkta matkap ucu buldum. demir kayyatarak buyunu uzatıp sonuna kadar deldım. Tabi bu arda bilinçli olarak delmek lazım. Ekzosu başka yerden patlatmamaya dikkat edilmeli.
    Bana yakın isen gel.Özel yapılmış Matkab ucu ve teşkilat var . Halladelim.
    Motor Ankara plaka ancak ben istanbuldayim.
    Egsoz ucunun fotografını çekip yüklerim, orijinal egsoz deliklerine dokunulmamış sanırım. çünkü cubukla ne kadar derine gidiyor diye olctum, ikisinde de bir yerden sonra duvara çarpıyor (22 ve 42 cm)
    İlave olarak üçüncü bir delik var ve o tam boy gidiyor gibi. Bu durumda sanki iki egsoza paralel üçüncü bir direk yol açıldı diye yorumladım ben.

  12. #2372
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Koray hayırlı olsun ses iyidir uzun yolda kulak tıkaci kullanırsın hiçbisey olmaz hem rüzgar uğultusu için bile şart aslında sesi de merak ettim en kısa zamanda bı dinleyeyim

  13. #2373
    Komutan1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul (Fenerbahçe)
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750 2006
    Osman Bey.
    Orijinal egsoz da açtığınız çaptaki delikler tüketime etki ediyor mu?

    Benim boru bükme işi iptale gidiyor. Taşınma işleri yüzünden vakit ve efor kalmıyor. Ama bu delik işini bende yapabilirim. Fazla bağıran eksoz yerine bizim orijinal sesi biraz yükseltmek fena olmaz derim. Ama sisteme zarar veemek istemem

  14. #2374
    Redmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    CBF 500
    Cevap veren herkese teşekkür ederim, bugün bir deneme sürüşü daha yaptım, 100km den fazla yol yaptım sanırım ve şu an kafam zonkluyor Bu tarz egzos kullanan arkadaşlarla konuştuğumda hemen herkesten benzer cevaplar aldım, keyfi için mecburen katlanılan bir ızdırap diyorlar güzel bir video çekme imkanım olmadı ama yinede bu gün çekilen bir videoyu paylaşayım, ilk shadow da vance&hines var, ikinci volusia geçiyor, üçüncü geçen siyah shadow benim



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

    Bu da egzosların resmi;

    Komutan1968 bunu beğendi.

  15. #2375
    Komutan1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul (Fenerbahçe)
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750 2006
    Alıntı Redmoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap veren herkese teşekkür ederim, bugün bir deneme sürüşü daha yaptım, 100km den fazla yol yaptım sanırım ve şu an kafam zonkluyor Bu tarz egzos kullanan arkadaşlarla konuştuğumda hemen herkesten benzer cevaplar aldım, keyfi için mecburen katlanılan bir ızdırap diyorlar güzel bir video çekme imkanım olmadı ama yinede bu gün çekilen bir videoyu paylaşayım, ilk shadow da vance&hines var, ikinci volusia geçiyor, üçüncü geçen siyah shadow benim



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

    Bu da egzosların resmi;

    http://img705.imageshack.us/img705/5504/dscf1514k.jpg
    Görüntü güzel olmuş Koray. Sesi duymadım ama ...
    Umarım içine sinerek güzel sürüşlerde kullanırsın.

  16. #2376
    Redmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    CBF 500
    Alıntı Komutan1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görüntü güzel olmuş Koray. Sesi duymadım ama ...
    Umarım içine sinerek güzel sürüşlerde kullanırsın.
    Saolasın abi, görüntü olarak güzel-klasik bir duruşu var, özellikle öyle aldım zaten, beyaz yanakları da takınca fotoğrafları paylaşırım, egzos olayını iyi düşünmek lazım abi benden söylemesi

    ---------- Mesajlar birleştirildi 03-06-2012 - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02-06-2012 23:52 ----------

    Arkadaşlar kısa bir araştırmadan sonra bana gereken parçayı buldum, aha da budur;



    Bu da susturucudan önceli ve sonraki hali, "no baffles" yazan ben oluyorum


  17. #2377
    osmanba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul /( Katkısız Laz )
    Motosikleti
    Honda şhadow VT 750 c 4 - Honda CBF 150
    Alıntı Komutan1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Osman Bey.
    Orijinal egsoz da açtığınız çaptaki delikler tüketime etki ediyor mu?

    Benim boru bükme işi iptale gidiyor. Taşınma işleri yüzünden vakit ve efor kalmıyor. Ama bu delik işini bende yapabilirim. Fazla bağıran eksoz yerine bizim orijinal sesi biraz yükseltmek fena olmaz derim. Ama sisteme zarar veemek istemem
    Egzos delmenin yakıt tüketimine + veya - olarak herhangi bir etkisi yok. Zaten egzos denen aparat silindirlerde oluşan patlama ile yanan gazın dişarı atılması sırasında oluşan gürültüyü bertaraf etmek için yapılmıştır.
    Herhangi bir egzosun yapısını buyuna kesit olarak ele alıp incelerseniz; gürültülü olarak silindirlerden dişarı çıkan yanmış gaz ekzosun içindeki 5-6 odadan oluşan odaçıklarda labirent gibi dolaylı yollardan dişarı atılması ile patlama seslerinin uğultu halinde dişarı çıkmasını vesile olur. Bazı arkadaşlar delinmiş egzoslarla güç kaybı oluştuğunu iddia ederler. Ben bu olaya katılmiyorum. Delinmiş veya delinmemiş olan iki egzoslada aynı yollarda aynı km. yolu yaptım.
    Egzos fabrıkasında görev yapan bir makina mühendisi arkadaşımın ifadesi şü; Yeni üretilen araçlarda eksozların kafasında ses odacıklarından önce çay süzgeci şeklinde porselen çok ince delikli bir filitre konulur. Aracın çalişmaya başlaması ile demir ve çelikten çabuk ısınıp aşırı derecede ısı tutma özelliğine sahip olan porselen filitre egzos içerisinde çok kısa sürede kor halını alır. Silindirlerin içinde yanan benzinde eğer tam yanmamış olarak dışarı atılacak karışım bulunursa bu kızgın porselen filtreden geçerken tutuşup yanar. Ve buradaki amaç çevreye zararlı olan gazın en askarı seviyeye indirilmesidir. Eğer siz bu porselen filitreyı ortadan kaldırsanız ancak cevreye yanmamış gaz saçarsınız şeklinde açıklama yapmıştır. Bende birçok egzosu parçalayıp içini kontrol ettiğimde anlatılanlardan başka birşey görmemiştim. Benim düşüncelerim bunlardan ibaret.
    ZIPPIRMAN bunu beğendi.

  18. #2378
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı Redmoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saolasın abi, görüntü olarak güzel-klasik bir duruşu var, özellikle öyle aldım zaten, beyaz yanakları da takınca fotoğrafları paylaşırım, egzos olayını iyi düşünmek lazım abi benden söylemesi

    ---------- Mesajlar birleştirildi 03-06-2012 - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02-06-2012 23:52 ----------

    Arkadaşlar kısa bir araştırmadan sonra bana gereken parçayı buldum, aha da budur;

    http://img694.imageshack.us/img694/9122/baffle.jpg

    Bu da susturucudan önceli ve sonraki hali, "no baffles" yazan ben oluyorum

    Gayet basit bir parçadır bu benim eksozlardada var
    herhangi bir tornacıda yaptırılabilir.
    Bendekiler delikli borunun üzeri taşyünü kaplı
    dolayısı ile ses daha tok oluyor ve olabilecek zırıltıda önleniyor.

  19. #2379
    Redmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    CBF 500
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gayet basit bir parçadır bu benim eksozlardada var
    herhangi bir tornacıda yaptırılabilir.
    Bendekiler delikli borunun üzeri taşyünü kaplı
    dolayısı ile ses daha tok oluyor ve olabilecek zırıltıda önleniyor.
    Aynen dediğin gibi abi, zaten Türkiyede benim egzosa uyan 60mm lik susturucu satılmıyor malesef, ben de 50mm olanından alıp ekstra bir malzemeyle (sanırım flanş diyorlar) merkeze oturtucam, ardından da ses yapmaması ve için sıkıca elyaf kaplayıp tek bir vida ile egzos çıkışına monte edicem, hem takılıp çıkartılabilir olacak hem de bu işlem ile oldukça yüksek olan ses seviyesini bir parça daha katlanılabilir seviyeye çekmeyi hedefliyorum ben HH ın orjinal buffle larından alacağım çünkü tornacıda yapabilir ama sanırım aynı parayı isteyecektir çünkü tanesi 10euro

  20. #2380
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Koray daha öncede sordum
    birkez daha sorayım
    mailine yazdığım cevabı gördünmü?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler