Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5901
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim 1:80 ama ucu ucuna denk geliyor,rahat edemedim alçaltma kiti ile düşürücem.

    bu motorla ilgili kısa bir bilgi de vereyim.r6 da ağırlık merkezi 250r a göre daha yukarıdadır.bu yüzden viraj kabiliyeti mükemmeldir. (ki harbi mukemmel-hele ninja dan sonra.) ama motor yavaş sürüşlerde ve dönüşlerde devrilmeye çok daha musait.ninja da takoz takmamıştım ama buna şart.

    ya arkadaşlar kusura bakmayın ninja topiği oldu yamaha topiği.umarım rahatsız olan yoktur !
    Cevap için teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5902
    usame_45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2012
    Şehir
    Uşak
    Motosikleti
    Tvs Apache 150 Rtr
    ninjada oturma pozisyonu ağrı yapıyor rahat değil diyorlar uzun yolda sıkıntı çekersin diyorlar bu ne kadar doğrudur bende tvs apache var ama 130 u görüyor anca ve uzun yol yapan biriyim arabaların beni sollaması beni motordan soğuttu

  3. #5903
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı usame_45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ninjada oturma pozisyonu ağrı yapıyor rahat değil diyorlar uzun yolda sıkıntı çekersin diyorlar bu ne kadar doğrudur bende tvs apache var ama 130 u görüyor anca ve uzun yol yapan biriyim arabaların beni sollaması beni motordan soğuttu
    Normalde dik oturduğunuz için şehir içinde v.s. daha rahat ama 110km üstüne çıktığınızda yatmanız lazım rüzgardan. Ama motor yatmaya çok müsait değil bu sefer rahatsızlaşıyor biraz.
    2016 BMW S1000RR
    2012 Yamaha R1
    2011 Kawasaki Ninja 250R

  4. #5904
    enginar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2011
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Ninja 250
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim 1:80 ama ucu ucuna denk geliyor,rahat edemedim alçaltma kiti ile düşürücem.
    ek:alçaltma kitleri ile ninja (79cm) kadar inebiliyor. yani olur ama bu şekilde olur ;)

    bu motorla ilgili kısa bir bilgi de vereyim.r6 da ağırlık merkezi 250r a göre daha yukarıdadır.bu yüzden viraj kabiliyeti mükemmeldir. (ki harbi mukemmel-hele ninja dan sonra.) ama motor yavaş sürüşlerde ve dönüşlerde devrilmeye çok daha musait.ninja da takoz takmamıştım ama buna şart.

    ya arkadaşlar kusura bakmayın ninja topiği oldu yamaha topiği.umarım rahatsız olan yoktur !
    Yanlış anlaşılır diye "Yamaha gibi diğer markaları yazmayalım" diycektim, gerçi gene de demiş oldum da, bizim için bir yerde iyi de oluyor bu konudakilerin çoğu ninjadan sonra hangi motoru alsam diye düşüyordur.

  5. #5905
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı enginar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlaşılır diye "Yamaha gibi diğer markaları yazmayalım" diycektim, gerçi gene de demiş oldum da, bizim için bir yerde iyi de oluyor bu konudakilerin çoğu ninjadan sonra hangi motoru alsam diye düşüyordur.
    Yok pek de iyi olmadı, böylece forumun 3dolu Ninja'sı satılmış oldu =D
    enginar bunu beğendi.
    2016 BMW S1000RR
    2012 Yamaha R1
    2011 Kawasaki Ninja 250R

  6. #5906
    atilla_hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    DARICA / KOCAELİ
    Motosikleti
    2009 honda cbr 600rr limidet edition
    Arkadaşlar ebaydaki bi ilan için görüşlerinizi alabilirmiyim. Bir plakalık kiti. Burdaki parçalarda sinyal ve altindaki plastik ile birliktemi yoksa sadece plakalık aparatimi.

    http://www.ebay.com/itm/2012-12-Kawa...#ht_1611wt_698
    Hondaaaaaaaa

  7. #5907
    hayvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    Double bubble cam siparis etmeyi dusunuyorum fakat ne kadar ise yaradigindan emin degilim.
    Beni rahatsiz eden ruzgarin omuzlarima gelmesi degil, ses.

    Aerodinamik katkisi ne kadar?
    Kullanmis arkadaslarin yorumu nedir?

  8. #5908
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı atilla_hakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ebaydaki bi ilan için görüşlerinizi alabilirmiyim. Bir plakalık kiti. Burdaki parçalarda sinyal ve altindaki plastik ile birliktemi yoksa sadece plakalık aparatimi.

    http://www.ebay.com/itm/2012-12-Kawa...#ht_1611wt_698
    Plakalık aparatı sadece. Üzerinde sinyal takecak yerleri var. Kuyruğu çıkarıp üzerinden sinyalleri alıp buna takıyorsun ;) Plaka ışığı ve kedi gözü boşa çıkıyor.

    ---------- Post added at 17:30 ---------- Previous post was at 17:28 ----------

    Alıntı hayvan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Double bubble cam siparis etmeyi dusunuyorum fakat ne kadar ise yaradigindan emin degilim.
    Beni rahatsiz eden ruzgarin omuzlarima gelmesi degil, ses.

    Aerodinamik katkisi ne kadar?
    Kullanmis arkadaslarin yorumu nedir?
    Yatmak zorundasınız 100-110km'nin üzerinde. Ozaman orjinal camdan daha iyi kesiyor rüzgarı DubbleBubble'lar. Ben Puig'den gayet memnundum
    2016 BMW S1000RR
    2012 Yamaha R1
    2011 Kawasaki Ninja 250R

  9. #5909
    atilla_hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    DARICA / KOCAELİ
    Motosikleti
    2009 honda cbr 600rr limidet edition
    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Plakalık aparatı sadece. Üzerinde sinyal takecak yerleri var. Kuyruğu çıkarıp üzerinden sinyalleri alıp buna takıyorsun ;) Plaka ışığı ve kedi gözü boşa çıkıyor.

    ---------- Post added at 17:30 ---------- Previous post was at 17:28 ----------



    Yatmak zorundasınız 100-110km'nin üzerinde. Ozaman orjinal camdan daha iyi kesiyor rüzgarı DubbleBubble'lar. Ben Puig'den gayet memnundum
    Uğur hocam biliyosun normal plakalıgı söktüğümüz zaman stop lambasının yanlari ve alti açık kaliyor. Bu aldiğimiz aparat o bölgeleri kapatiyormu. Senin aldiğin aparatin linkini verebilseydin keşke. Bildiğimiz bi parçayi alirdik
    Hondaaaaaaaa

  10. #5910
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı atilla_hakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uğur hocam biliyosun normal plakalıgı söktüğümüz zaman stop lambasının yanlari ve alti açık kaliyor. Bu aldiğimiz aparat o bölgeleri kapatiyormu. Senin aldiğin aparatin linkini verebilseydin keşke. Bildiğimiz bi parçayi alirdik
    Ok. Pardon. Yok kapatmıyor bu. Orjinalini kesip orada muhtemelen delik v.s. ayarlayıp bunu takıyosunuz. Yani gereksiz bence kestikten sonra ;)
    2016 BMW S1000RR
    2012 Yamaha R1
    2011 Kawasaki Ninja 250R

  11. #5911
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim 1:80 ama ucu ucuna denk geliyor,rahat edemedim alçaltma kiti ile düşürücem.
    ek:alçaltma kitleri ile ninja (79cm) kadar inebiliyor. yani olur ama bu şekilde olur ;)

    bu motorla ilgili kısa bir bilgi de vereyim.r6 da ağırlık merkezi 250r a göre daha yukarıdadır.bu yüzden viraj kabiliyeti mükemmeldir. (ki harbi mukemmel-hele ninja dan sonra.) ama motor yavaş sürüşlerde ve dönüşlerde devrilmeye çok daha musait.ninja da takoz takmamıştım ama buna şart.

    ya arkadaşlar kusura bakmayın ninja topiği oldu yamaha topiği.umarım rahatsız olan yoktur !
    Güle güle kullan süper motosiklet Bence sesi F1' e en çok benzeyen motosiklet, bu yüzden hastayımdır 10.000rpm sonrası ince sesine. Ninja250 den iyi viraj kabiliyeti olacağı şüphesiz. Yalnız şu ağırlık merkezi olayını ben tam tersi olarak biliyorum, ve her marka (otomobil-motosiklet) onu alçaltmak için çabalıyor diye biliyorum.??
    ejlover bunu beğendi.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  12. #5912

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Motosiklet dinamiği kitabına göre yukarıda olursa, wheelie ve stoppie yapma durumları kolaylaşıyor. Aşağıda olursa hızlanmada arka tekerin kayması kolaylaşıyor. Frenlemede ön tekerin kayması kolaylaşıyor. Viraj performansına etkisi bahsedilmemiş ama fizik kurallarından ötürü yüksek ağırlık merkezli motor daha kolay yatabilmeli.

    Kısacası yüksek ağırlık merkezi yarış motorları için iyi birşey.
    kimi bunu beğendi.

  13. #5913
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet dinamiği kitabına göre yukarıda olursa, wheelie ve stoppie yapma durumları kolaylaşıyor. Aşağıda olursa hızlanmada arka tekerin kayması kolaylaşıyor. Frenlemede ön tekerin kayması kolaylaşıyor. Viraj performansına etkisi bahsedilmemiş ama fizik kurallarından ötürü yüksek ağırlık merkezli motor daha kolay yatabilmeli.

    Kısacası yüksek ağırlık merkezi yarış motorları için iyi birşey.
    Keith Code'a gore agirlik merkezini oldukca asagida tutmak viraj stabilitesini arttirir. Hatta Pist yarislarinda kullanilan teknikte agirliginizi depoya degil ilgili peg'e verirsiniz virajda yatikken. Power Steering'tir bu teknigin adi da ;)

    ---------- Post added at 20:50 ---------- Previous post was at 20:35 ----------

    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keith Code'a gore agirlik merkezini oldukca asagida tutmak viraj stabilitesini arttirir. Hatta Pist yarislarinda kullanilan teknikte agirliginizi depoya degil ilgili peg'e verirsiniz virajda yatikken. Power Steering'tir bu teknigin adi da ;)
    Allah kahretsin mesaji editleyip uzun uzun agirlik merkezini ve virajlardaki etkisini anlattim edit suresi doldu dedi aptal forum...... Yazamiycam bi daha :(
    2016 BMW S1000RR
    2012 Yamaha R1
    2011 Kawasaki Ninja 250R

  14. #5914

    Üyelik
    04 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NINJA 250R
    Alıntı enginar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @parkboy hayırlı olsun motorun.
    sağolasın.

    Alıntı enginar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depo üstü çanta bakıyorum var mı kullanan öneride bulunabilecek olan? Bandırma'da motor ekipmanı satan çok fazla yer yok onların da elinde depo üstü çanta gibi ekipmanlar yok. Şehir dışına çıkmaya pek fırsat da bulamıyorum. Kısacası internetten alıcam marka ve model önerebilir misiniz?
    Ben de bir ara internetten bakmıştım bunu bulmuştum ilerde ihtiyacım olursa bunu düşünüyorum, diğer arkadaşlarda linke bakıp bir değerlendirme yaparlarsa çok iyi olur belki iş görcek bişey değildir.

    http://www.feyizoglu.com/Kappa-TK711...a_43983.html#0
    dreamkiller ve bfdmb06 bunu beğendiler.

  15. #5915
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    dreamkiller bunu beğendi.
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  16. #5916
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    1008 km yarın servise...istanbul -vakıflar-saray-vize-saray vakıflar-istanbul 333km

    3 günde bin km;ejlover sanırım bu gidişle senden önce gaz basıcam
    dreamkiller ve ejlover bunu beğendiler.

  17. #5917
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1008 km yarın servise...istanbul -vakıflar-saray-vize-saray vakıflar-istanbul 333km

    3 günde bin km;ejlover sanırım bu gidişle senden önce gaz basıcam
    öncelikle yeni motorunuz hayırlı olsun sonrasında bu kadar hızlı nasıl km yapıyosunuz tebrikler
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  18. #5918
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı parkboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağolasın.



    Ben de bir ara internetten bakmıştım bunu bulmuştum ilerde ihtiyacım olursa bunu düşünüyorum, diğer arkadaşlarda linke bakıp bir değerlendirme yaparlarsa çok iyi olur belki iş görcek bişey değildir.

    http://www.feyizoglu.com/Kappa-TK711...a_43983.html#0
    benim garajda duran komsumun motorunda var bu cantalardan.. 2012 VFR Crossrunner.. Bizim motor kaybolur bunun altında cok büyük.. daha küçük birşeyler bakın derim ben..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------

    Alıntı usame_45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ninjada oturma pozisyonu ağrı yapıyor rahat değil diyorlar uzun yolda sıkıntı çekersin diyorlar bu ne kadar doğrudur bende tvs apache var ama 130 u görüyor anca ve uzun yol yapan biriyim arabaların beni sollaması beni motordan soğuttu
    dostum ninjada da yapacagın hız 160-165 genelde.. cok uygun kosullarda biraz daha farkeder.. bence 30 40 km fark icin degmez.. ayrıca ben uzun yolda yapıyorum bazen aska gelip iki sokak öteyede gidiyorum rahatsızlık veren bir durum yok.. goldwing konforu bekleyen insan yanlıs motora biniyordur.. o öyle dedi bu böyle dedi ile olmaz bu işler, bir tanıdıgından bulacaksın ninjayı kendin test edeceksin en garantisi o olur.. sana iyi gelen baskasına kötü olabilir herzeaman..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------

    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1008 km yarın servise...istanbul -vakıflar-saray-vize-saray vakıflar-istanbul 333km

    3 günde bin km;ejlover sanırım bu gidişle senden önce gaz basıcam
    hacı abi ne ettin? bu ne asktır böyle masallah diyelim...
    ccman bunu beğendi.
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  19. #5919
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle yeni motorunuz hayırlı olsun sonrasında bu kadar hızlı nasıl km yapıyosunuz tebrikler
    sagol Alper Kaya seninde olsun;

    km hızlı değil sadece ;rodaj için motora zaman ayırmak gerek biraz yorucu ama sonuçta sonrası için ve bir an önce normal modda kullanıma geçmek istedim.bu tarz motorlarda rodaj için uzun yola çıkıp o km yi yapmak gerekir.bu motorlar şehir içi trafik için uygun değildirler.hacim gereği çabuk ısınıp fan açarlar.(F1 aracını ist.trafiğinde kullandığınızı düşünün ).ninja da ben fan sesini hiç duymadım bile.yoğun trafikte bile açmış olsa bile yüzünüze çarpan bir sıcaklık yok sauna hesabı.ama bunda var,bu alıştırma döneminde de parçalar o yüksek sıcaklıklara maruz kalmasın diye uzun yol ve mümkünse gece serinliğinde gidilir.sürüş ortalama sıcaklığı 80 derecede geçti.önceki gece 450,dün gece de 333 km yaptım otobanda.önceki r6 da izmir-çeşme arasında geçmişti.

    açıkçası arkadaşlar böyle bir motor olunca adamın evde durası gelmiyor yol lazım yemeğe,ninja da bas bas 150 ben de 8300 d/d ile 150 yaptım bu yolu.bu gün bakımdan sonra 600 km kaldı normal kullanım için,o 600 km de 9900 d/d ile geçecek.sonrasında istersem ve gerek duyarsam 16000 d/d kadar çevirebilirim. konu kısaca bu .


    dreamkiller

    motor zaten bir aşktır,bebeğimizdir,yoldaştır hepimize,hayatla ölüm arasındaki o ince çizgi üstünde olduğumuz bizi sırtlayan da motordur.
    dikkat ederseniz çoğunuz "kızım ya da oğlum" deriz motora.benimki "karaoğlan" "şopar"

    saygılar
    dreamkiller, hayvan ve Alper Kaya bunu beğendiler.

  20. #5920
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sagol Alper Kaya seninde olsun;

    km hızlı değil sadece ;rodaj için motora zaman ayırmak gerek biraz yorucu ama sonuçta sonrası için ve bir an önce normal modda kullanıma geçmek istedim.bu tarz motorlarda rodaj için uzun yola çıkıp o km yi yapmak gerekir.bu motorlar şehir içi trafik için uygun değildirler.hacim gereği çabuk ısınıp fan açarlar.(F1 aracını ist.trafiğinde kullandığınızı düşünün ).ninja da ben fan sesini hiç duymadım bile.yoğun trafikte bile açmış olsa bile yüzünüze çarpan bir sıcaklık yok sauna hesabı.ama bunda var,bu alıştırma döneminde de parçalar o yüksek sıcaklıklara maruz kalmasın diye uzun yol ve mümkünse gece serinliğinde gidilir.sürüş ortalama sıcaklığı 80 derecede geçti.önceki gece 450,dün gece de 333 km yaptım otobanda.önceki r6 da izmir-çeşme arasında geçmişti.

    açıkçası arkadaşlar böyle bir motor olunca adamın evde durası gelmiyor yol lazım yemeğe,ninja da bas bas 150 ben de 8300 d/d ile 150 yaptım bu yolu.bu gün bakımdan sonra 600 km kaldı normal kullanım için,o 600 km de 9900 d/d ile geçecek.sonrasında istersem ve gerek duyarsam 16000 d/d kadar çevirebilirim. konu kısaca bu .


    dreamkiller

    motor zaten bir aşktır,bebeğimizdir,yoldaştır hepimize,hayatla ölüm arasındaki o ince çizgi üstünde olduğumuz bizi sırtlayan da motordur.
    dikkat ederseniz çoğunuz "kızım ya da oğlum" deriz motora.benimki "karaoğlan" "şopar"

    saygılar
    peki sana on puanlık uzman sorusu!!! biz onlara askımız diyoruz sevdicegimiz yeri gelip manitaya posta koyuyoruz onlar için gerekirse aileyi karsımıza alıyoruz... üstüne atladıgımız zamansa canını cıkartıyoruz yeri gelince, binlerce devir ceviriyor limitini zorluyoruz sevdicegimizin peki simdi kritik soru su ; INSAN SEVDIGINE BUNU YAPARMI CCMAN bana onu söyle sen poahha
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler