Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3901
    forza46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2011
    Şehir
    İzmir
    http://motoron.com.tr/2094-honda-cbr...a-250r-mi.aspx

    bu sayıyı nerden bulabilirim yada bu karşılaştırmayı okuyabilirim ??


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3902

    Üyelik
    17 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    interneten okuyabilirmiyiz diye bende bi araştırdım ama bulamadım bende 2si arasında kalmıştım ninjayı almaya karar verdim haftaya bende artık bir ninja kullanıcısı olucam inş:D

  3. #3903
    tutku1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ZXR 250 ninja
    Alıntı __sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bujileri kaç binde bir değiştiriyosunuz arkadaşlar ?
    10000km20000km30000km40000km de bir

    ---------- Post added at 23:47 ---------- Previous post was at 23:45 ----------

    Alıntı dogancan_35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yolcu rahatlığı nasıl motorda?
    artcı perişan sürücü cok keyifli...
    MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...

  4. #3904
    forza46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı dogancan_35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    interneten okuyabilirmiyiz diye bende bi araştırdım ama bulamadım bende 2si arasında kalmıştım ninjayı almaya karar verdim haftaya bende artık bir ninja kullanıcısı olucam inş:D
    bulursam sana da yollayım kardeşim .

  5. #3905
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    cbr 125 in bujileri 6000km de bir değişiyoduk,ninjanın 10000 km olduğundan eminmisiniz bana 10000 km çok gibi geldi ama tabi ben bilmediğim için söylüyorum
    Her asker yeşil bereli olamaz

  6. #3906

    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    Ankara
    Yazdıklarım önceki sayfada kalmış; bana 250R'ın memnun kaldığınız ve kalmadığınız yönlerini, varsa bir de kronik sorunları yazarsanız sevinirim. Rodaj sonrası devirli ve sakin kullanımdaki yakıt tüketimini de merak ediyorum. Bir yerde yaklaşık 5 litrelik bir tüketim gördüm ama o kişi sanıyorum devamlı yüksek devirde kullanıyor ya da rodaj süresince o şekilde yakmıştır, belki de yanlış hesaplamıştır. Benim kullanacağım yerler düz, dik yokuş ve trafik yok. Ekonomi ve hız için yollar uygun.

    Eksilere fiyat, ikinci el, yedek parça falan yazmayın; onları biliyorum. Satmak için almıyorum, en az 5 yıl kullanırım ya da motor ne kadar giderse.

  7. #3907
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    Alıntı A2+B adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdıklarım önceki sayfada kalmış; bana 250R'ın memnun kaldığınız ve kalmadığınız yönlerini, varsa bir de kronik sorunları yazarsanız sevinirim. Rodaj sonrası devirli ve sakin kullanımdaki yakıt tüketimini de merak ediyorum. Bir yerde yaklaşık 5 litrelik bir tüketim gördüm ama o kişi sanıyorum devamlı yüksek devirde kullanıyor ya da rodaj süresince o şekilde yakmıştır, belki de yanlış hesaplamıştır. Benim kullanacağım yerler düz, dik yokuş ve trafik yok. Ekonomi ve hız için yollar uygun.

    Eksilere fiyat, ikinci el, yedek parça falan yazmayın; onları biliyorum. Satmak için almıyorum, en az 5 yıl kullanırım ya da motor ne kadar giderse.
    kronik sorun falan yok,hiç problem yaşayana daha rastlamadım bile,1 litre benzinle 25 km - 27 km arası gidiyor,honda ,yamaha,suzuki,kawasaki bunlar ömürlük makinalar 5 yıl bu markalar için hiçbirşey,35 senelik japon motor kullananar var
    Her asker yeşil bereli olamaz

  8. #3908
    cbr_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC 700 S Honda CBR 250R Honda Beat 2004
    Kawasaki Ninja daha sport duruyor

  9. #3909
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    1lt ile 30km gittiğimi biliyorum... bu tamamen kullanımla ilgili...

    ---------- Post added at 17:36 ---------- Previous post was at 17:22 ----------

    Alıntı A2+B adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdıklarım önceki sayfada kalmış; bana 250R'ın memnun kaldığınız ve kalmadığınız yönlerini, varsa bir de kronik sorunları yazarsanız sevinirim. Rodaj sonrası devirli ve sakin kullanımdaki yakıt tüketimini de merak ediyorum. Bir yerde yaklaşık 5 litrelik bir tüketim gördüm ama o kişi sanıyorum devamlı yüksek devirde kullanıyor ya da rodaj süresince o şekilde yakmıştır, belki de yanlış hesaplamıştır. Benim kullanacağım yerler düz, dik yokuş ve trafik yok. Ekonomi ve hız için yollar uygun.

    Eksilere fiyat, ikinci el, yedek parça falan yazmayın; onları biliyorum. Satmak için almıyorum, en az 5 yıl kullanırım ya da motor ne kadar giderse.

    Vallahi bunu o kadar çok yazdımki önceki sayfalarda, senin için bir kez daha yazayım

    Ninja'nın yakıt tüketimi oldukça değişken. Yukarıdaki testte yazdığı gibi 1lt ile 19km'de gidebilir yada sakin kullanırsan 1lt ile 30km'de gidebilir. 90 - 120km hızlarda ani hızlanmalardan ve dip gaz yapmaktan kaçınarak kullandığında sehir dışında 100km'de 3.6lt tüketir.

    Memnun olmadığım yanı ani hızlanmalar için vitesle çok oynamak gerekiyor. kalkışlarda sorun yok, son derece seri 160 - 170km gibi hızlara hiç zorlanmadan ulaşabiliyor ancak 90km hızla giderken çok ani şekilde hızlanmak istersen vitesi 6'dan 4'e atıp gazı açman gerekiyor.

    Memnun olmadığım diğer bir şey ise ön camın çok kısa olması. Ön cam rüzgarı kaskın çene altına yani sürücünün göğüs kısmına yönlendirdiğinden uzun yolda yorucu oluyor.

    1. 2. ve 3. viteste alt devirlerde motorun torku güzel ama 5 ve 6'da zayıf kalıyor. 5'nci ve 6'nci viteslerde 6bin devirin aşağısı ölü devir.

    Kronik sorun olarak -uzun süre ninja kullanan bir başka abim ile saptadığımız bir şey- zincir takozu çok erken deforme oluyor ve arka dişlide boşluk meydana geliyor. Bu durum 1'nci ve 2'nci viteslerde ani gaz açıp gaz kestiğinde TAK diye bir ses gelmesine neden oluyor ama çözümü çok kolay. 2010 ve sonraki modellerde bu sorun var mı bilmiyorum.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  10. #3910

    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    Ankara
    Cevaplar için teşekkürler.
    Yakıt tüketimi gaza bağlı olarak değişecektir tabi, ben de devamlı devirli kullanmam sanıyorum ama gaza gelip yüksek devir yapmam gerekecek tabi. Eğer araba kullanıyorsanız, özellikle atmosferik olanlarda ani hızlanma için vites küçültmek gerektiğini ed bilirsiniz. SOnuçta en yüksek güç yüksek devirlerde alınıyor. Uzun süre kullanacağım için ortada almamak için bir neden kalmıyor. Şimdi de şunu merak ettim, son yıllardaki 250R modelleri birbirine benziyor.Bir başka Kawasaki konusunda 2013'de kasa değişecek deniliyor. 250R'nin de değişir mi acaba? 250R alana kadar başka bir şeyle idare ederim, hatta araba binerim.

  11. #3911

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    bu sayıdaki dergi bende var. neyi sormak istiyorsan sor yazanı buraya bende yazayım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------

    Alıntı forza46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://motoron.com.tr/2094-honda-cbr...a-250r-mi.aspx

    bu sayıyı nerden bulabilirim yada bu karşılaştırmayı okuyabilirim ??
    daha önce yazdım. bu sayıdaki olan biteni. ninjaya 10 verdilerse cbr için 8 vermişler.

  12. #3912
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    Arkadaşlar merhaba acaba sizede oluyormu ama ben motorla kalkış yapıyorum 30-40 km hızlara çıkıp gazı bırakıyorum motor halen gidiyor hızım 5-10 km hıza takılı kalıp motor gidiyor stop etmesi gerekirken etmiyor bunun sebebi nedir?
    "

  13. #3913

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    bir kaç alıntı

    bu iki motorun ortak noktaları su soğutmalı oluşu,elektironik enjeksiyon sistemine ve yeterli aeridinamik korunaklılık sağlayan tipe sahip olmaları.cbr nin fiyatı daha ucuz ama bunun nedeni bazı parça geçişlerine bakınca anlaşılıyor.

  14. #3914
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı mevlutgs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba acaba sizede oluyormu ama ben motorla kalkış yapıyorum 30-40 km hızlara çıkıp gazı bırakıyorum motor halen gidiyor hızım 5-10 km hıza takılı kalıp motor gidiyor stop etmesi gerekirken etmiyor bunun sebebi nedir?
    "
    nasıl anlatsam ki... yani stop etmemesi normal zaten
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  15. #3915
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    nasıl nornal yaa:D motor vitesde devirden düşüyor

  16. #3916
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı mevlutgs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl nornal yaa:D motor vitesde devirden düşüyor
    ?¿? Bu motor kullandiginiz ilk motorlu arac mi?

  17. #3917
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    yokk?? ya ben durumu iyi anlatamadım galiba??

  18. #3918

    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    Ankara
    Cut off olsa bile belirli bir devrin altında motor durmaması için motora yakıt gönderilir. Motorun gücü, aracın toplam ağırlığına göre iyi ise düzde araç hareket edebilir. Örneğin 2500cc üzeri arabalarda bu oluyor. Gaz vermeden kalkış yaptığımı bilirim.

  19. #3919
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı mevlutgs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yokk?? ya ben durumu iyi anlatamadım galiba??
    Motorun rolanti'de çalışması için otomatikman belli miktarda benzin ve hava akışı sağlanır. Rolanti deviri 1,500devir diyelim. Siz hiç gaz vermeden 1. viteste debriyajı çok yavaş bırakarak motoru kaldırıp o şekilde motoru sürebilirsiniz de. ECU deviri 1,500'de tutmak için otomatik olarak benzin akışı sağlar. Aynı mantıkla vites dahi büyültebilirsiniz. Dolayısıyla bu durum yüksek vites/süratte iken gazı tamamen bıraksanız da aynı mantıkla çalışır ve stop etmez. Stop etmesi için debriyajı aniden bırakıp ECU'ya vakit tanımamanız lazım. Arabalar için de aynı durum geçerli ve motor hacminin 2,500olmasına gerek yok. herhangi bir araçta yapabilirsiniz; debriyajı kontrollü olarak bırakın yeter.

  20. #3920
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    Alıntı mevlutgs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba acaba sizede oluyormu ama ben motorla kalkış yapıyorum 30-40 km hızlara çıkıp gazı bırakıyorum motor halen gidiyor hızım 5-10 km hıza takılı kalıp motor gidiyor stop etmesi gerekirken etmiyor bunun sebebi nedir?
    "
    motoru ilk çalıştırdığınızda otomatik jikle devreye girer ve devir 2000 lere çıkar,bu nedenle motoru çalıştırır çalıştırmaz üzerine binip gazlarsanız yola devam ederseniz bu dediğiniz olay 3-5 dakika devam eder,motoru çalıştırıp 2 dakika kadar bekleyip otomatik jikelnin devre dışı kalmasını beklerseniz böyle bir durum yaşamazsınız...
    Her asker yeşil bereli olamaz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler