Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
09 Ağustos 2016, 17:58
#12601
Scream41 adlı üyeden alıntı
bu motor uzun yol için ideal mi ns 200 kullanıcıları rahatlıkla alabilirmiyim 2.ci el extralı alacam gezi camı ve lastikli? 2015 model düşünüyorum da?
Bu motorun en güzel kullanım şekli uzun yol. Şehiriçi için hiç rahat değil. Süspansiyonu çok sert ve yakıt-performans oranı sorunlu. Düşük devirde sürünce yakıtı idare eder ama trafikte kaçamıyosun çok yavaş kalıyo, yüksek devirde sürünce de şehiriçi 100km'de 4 litre yakıyor.
Reklamlar
-
09 Ağustos 2016, 19:59
#12602
Sanki herkes o yeşil renkli motoru almak isteyecekmiş gibi normal fiyata 500-600 lira eklemek şark kurnazlığından başka bişey değil. Güney Amerika'da hâla düz renk, beyaz, sarı, bordo, yeşil, mavi Pulsar'lar satılıyor ama bize 2014 yılından itibaren siyah harici düz renk Pulsar üretilmiyor bir iddiada bulunuyor uzun zamandır Kuralkan. O zaman yeşil renk Pulsar nerden çıktı şimdi
pulsarlar şekil olarak kawasakilere benzedigi için,kawasakilerde yeşil oldugu için düz yeşil rengini çıkarttıar sanırım
-
09 Ağustos 2016, 20:08
#12603
Bir marka, neden başka bir markaya benzemek istesin ki ? Yada istiyordur belkide . . . .
-
09 Ağustos 2016, 20:37
#12604
SAZMAN adlı üyeden alıntı
Bir marka, neden başka bir markaya benzemek istesin ki ? Yada istiyordur belkide . . . .
bajaj kawasakinin ortagı ve parça tedarik edicisi,uzak doguda bazı yerlerde kawasaki pulsar marka adıyla satılıyor.
-
10 Ağustos 2016, 09:43
#12605
Merhaba,
Dün bayiye gittiğimde 2016 modellerinde stop etme, rölanti gibi sorunların ortadan kalktığını söylediler. Lastikler bir tık daha iyi, bir süre idare eder dediler. Gidon yükseltmeyi 85 TL'ye yaptıklarını söylediler. Ancak yorumlara baktıkça tamamen soğudum Bajaj'dan. Bu kadar soruna rağmen 8 bin TL küsür gömmek hiç mantıklı gelmiyor. Belki çok büyük sorunlar da değildir ama neden uğraşayım ki? Sıfır alacağı bir üründe sorunla karşılaşmak çok tatsız bence.
Teşekkürler
-
10 Ağustos 2016, 11:42
#12606
CanberkOrg adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Dün bayiye gittiğimde 2016 modellerinde stop etme, rölanti gibi sorunların ortadan kalktığını söylediler. Lastikler bir tık daha iyi, bir süre idare eder dediler. Gidon yükseltmeyi 85 TL'ye yaptıklarını söylediler. Ancak yorumlara baktıkça tamamen soğudum Bajaj'dan. Bu kadar soruna rağmen 8 bin TL küsür gömmek hiç mantıklı gelmiyor. Belki çok büyük sorunlar da değildir ama neden uğraşayım ki? Sıfır alacağı bir üründe sorunla karşılaşmak çok tatsız bence.
Teşekkürler
Bu maddiyat ve keyif işidir. Bana göre "gelen köftenin miktarı ve tadı verilen paraya değer"dir. Size göre değmeyebilir, bu da normaldir. Varsa paranız, aynı/benzer kategori/cc motosikletler için gömün tabi ki 12-15bin tl yamaha'ya, honda'ya... vs.'ye. Kimse bir şey demez/dememeli, para sizin, keyif sizin. İçiniz nasıl rahat ediyorsa/edicekse onu yapın.
-
10 Ağustos 2016, 11:53
#12607
CanberkOrg adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Dün bayiye gittiğimde 2016 modellerinde stop etme, rölanti gibi sorunların ortadan kalktığını söylediler. Lastikler bir tık daha iyi, bir süre idare eder dediler. Gidon yükseltmeyi 85 TL'ye yaptıklarını söylediler. Ancak yorumlara baktıkça tamamen soğudum Bajaj'dan. Bu kadar soruna rağmen 8 bin TL küsür gömmek hiç mantıklı gelmiyor. Belki çok büyük sorunlar da değildir ama neden uğraşayım ki? Sıfır alacağı bir üründe sorunla karşılaşmak çok tatsız bence.
Teşekkürler
alırken insanın kafasında soru işareti kalınca tabiki huzursuz olur. bende istiyorum ama sorunları belli, niye bile bile lades olsun
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
-
10 Ağustos 2016, 12:34
#12608
Lastikleri bi tık daha iyi dedikleri Altın Elbiseli Adam'ın motor ilk çıktığında test ederken lastikler radyal değil aman dikkat dediği Eurogrip lastikler. 2015'in başlarında daha sağlam MRF'ye geçmişken Eurogrip'e geri döndüler. Hayret verici bi şekilde ne olursa olsun Pulsar'ı orjinal lastikleriyle on binlerce km kullanan var, ama kaliteli lastikler takmadan gerçek bir sürüş hissi asla alamazlar.
-
10 Ağustos 2016, 13:34
#12609
Pulsara diablo rosso 2 mi yoksa pilot street mi öneriyorsunuz başka marka söylemeyin abi 2 si arasında kaldım hangisi daha uygun olur? Çanakkalede kışın çok yağmur yağıyor
-
10 Ağustos 2016, 14:24
#12610
Arkadaşlar merhaba, ben de 05.05.2016 da NS200 alarak aranıza katıldım. Ancak sizlere danışmak istediğim bir şey var.
3 hafta önce 3800km'de olan motorum seyir halinde iken mekanik çarpma sesi gelerek stop etti. Aracımı 29.07.2016'da servise bıraktım. Sorunun ne olduğu hemen bulundu, eksantrik kamasının sıyırması sonucu piston supaba çarptı. Genel kullanıcı yorumlarına bakarak ben motoru oldukça yumuşak kullanıyorum, yine de oldu onu zaten anlamadım; montaj ya da parçanın ısıl işlemi kaynaklı bir hata olabilir. Ancak asıl dert hala motorun arızasının giderilmemiş olması. Gerekli parçalar bir türlü kuralkan'dan servise ulaşmıyor. Sizin de başınıza benzer bir durum geldi mi? özellikle garanti kapsamında olan arızalarda kullanıcıyı vazgeçirmek için mi parça temini hemen gerçekleştirilmiyor?
-
10 Ağustos 2016, 14:46
#12611
CanberkOrg adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Dün bayiye gittiğimde 2016 modellerinde stop etme, rölanti gibi sorunların ortadan kalktığını söylediler. Lastikler bir tık daha iyi, bir süre idare eder dediler. Gidon yükseltmeyi 85 TL'ye yaptıklarını söylediler. Ancak yorumlara baktıkça tamamen soğudum Bajaj'dan. Bu kadar soruna rağmen 8 bin TL küsür gömmek hiç mantıklı gelmiyor. Belki çok büyük sorunlar da değildir ama neden uğraşayım ki? Sıfır alacağı bir üründe sorunla karşılaşmak çok tatsız bence.
Teşekkürler
zaten asıl sıkıntı şu ki 8bin tl malesef ki cok para kalmiyor bu piyasada. Cok buyuk olmayan sorunları var stop etme sorunu da var bunlarin hepsi gercek. Varsa paranız bence de bulasmayin ama 8bin tl ye daha iyi bir motor yok malesef ki. Honda yamaha gibi markalarin yanina bile yaklasamaz fakat honda yamaha gibi markalarda da 8 bin tl ye boyle motor yok. Iyi gunler, guvenli surusler.
-
10 Ağustos 2016, 15:56
#12612
Görüyorum ki son sayfalarda sorunlardan oldukça fazla bahsedilmiş ve 200NS almak isteyen bazı arkadaşlarımızın kafalarında soru işaretleri oluşmuş. 4 ay önce bende benzer bir ruh hali içinde 2016 0 km pulsar sahibi oldum. 4 ay 7.000 km izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum;
Fiyat; pulsar 200 ns tam bir fiyat-performans ürünüdür. Özellikleri göz önüne alındığında rakipsiz bir motosiklettir. Kimse Honda cbr, Yamaha r25 vb makinelerle kıyaslamasın. O kadar paranız varsa düşünmeyin bile...
Güç; 200 cc naked bir motora göre oldukça şaşırtıcı diyebilirim. Özellikle ilk 3 vites son derece tatmin edici. 156-159 km son hızı ama 135-140 dan sonrası gereksiz ve güvensiz. 160 küsurlara çıkanlar yok dişli değiştirmiş yok ciğerini açmış, rodajını bebek gibi yapmış falan manasız arkadaşlar.. Stabilite, güven hissi ve konfor olmadıktan sonra geçiniz bunları..!
Yakıt; belkide bu motosikletin en güzel özelliklerinden birisi... Gerçekten az yakıyor arkadaşlar. agresif kullanmama rağmen ortalama 40 tl ile 300-310 km yol yapıyorum. Belki bu değer bazıları için çokta ekonomik gelmeyebilir fakat bence harika...
Görüntü; Zevkler görecelidir fakat pulsar oldukça yakışıklı bir naked.
Hatları, kalıbı ve her açıdan görüntüsü bence parasına göre fazla bile... (Siyah rengi özellikle. O sticker lı renkli modellerini içim almıyor bir türlü)
Eksileri; madde madde yazmakta fayda var
1. Her kesimin diline doladığı genellikle montaj ya da servis kaynaklı sorunları bazı motorlarda var, bu bir gerçek. Fakat bunlar kesinlikle çözülmeyecek problemler değil. Bilmeniz gereken şey iyi bir servis bulmanız şart. Mutlaka araştırın. İzmir de yaşayanlar Ekrem bey in (Metin-iş motor) servisine gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz. İst için de Oktay bey in servisi her kesimin tavsiyesi...
2. Cızırtı tıkırtı vb sesler; pulsarın en sevmediğim özelliği! Özellik diyorum çünkü çözümü falan yok arkadaş bi yerinden gelen sesi kesiyorsun başka bi yerden geliyor. Bu makinanın dna sında var bu olay bilginiz olsun...
3.Arka fren: çok kötü bir arka freni var lastik asfalt falan hikaye arka fren çok kötü, güvenmeyin. (Asıl olay ön frendir ki ön freni bence oldukça güzel)
Son söz; bu paraya bu özelliklerde başka motorsiklet yok.. Benelli tnt25 falan diyenler var saygı duyuyorum. Tnt 25 kullandım önce 5.000 adet satsın sonra konuşalım sorunları vs. (Tnt 250 ile kıyaslamayın güzel makina. Ama yine para-çokomel) Beklentilerinizi belirleyin iyice düşünün sonra uyuyorsa gidin
Pulsar alın güzel bir servis bulun, motorunuza iyi bakın emin olun pişman olmayacaksınız... Son olarak bu motosiklete fiyatını göz önünde bulundurarak yaklaşın kaldıramayacağı anlamlar yüklemeyin)
Biraz uzun oldu sanırım umarım faydalı olur...
-
10 Ağustos 2016, 17:17
#12613
Merhaba arkadaşlar bende 2ay kararsız kaldıktan sonra pulsarı aldım. Listemde tnt, sym, inazuma gibi modeller vardı. Fiyat performans olarak uygun gördüğüm model pulsardı fakat burdaki kötü yorumlar kafamı karıştırmıştı. Evet devir dalgalanması rolantide var ama sorun değil bence. Bir de stop etme sorunu var ki o da benim için çok önemli değil. Çünkü giderken stop etmiyor ve sürekli olan bir şey degil. Sonuç olarak memnunum. Bu fiyata bundan daha iyi bir seçenek yok benim için.
-
10 Ağustos 2016, 18:02
#12614
başımdan geçen bir düşme hikayesi stabilize yolda ne gaz ne fren rölantide giderken kendimi yerde buldum sanırım motorun altında kaldırdıktan sonra yumruk kadar bir taş vardı ondan dolayı olduğunu sanıyorum iyi seyirler biraz gülelim
-
10 Ağustos 2016, 19:55
#12615
çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun.
-
10 Ağustos 2016, 20:06
#12616
-
10 Ağustos 2016, 22:49
#12617
Pulsarın iyi yanı düşüyorsun motora birşey olmuyor.Ayna takımı 29 tl .koruma demiri var ayağıda kurtarıyorsun.Güzel makina ,bir de zarıl zurul sesler gelmese.
-
10 Ağustos 2016, 23:27
#12618
Macit250 adlı üyeden alıntı
Pulsarın iyi yanı düşüyorsun motora birşey olmuyor.Ayna takımı 29 tl .koruma demiri var ayağıda kurtarıyorsun.Güzel makina ,bir de zarıl zurul sesler gelmese.
Nasıl bişey olmuyo orda en az 150 liralık hasar var.
-
11 Ağustos 2016, 00:42
#12619
Geçmiş olsun. Bende arkadasin koşa koşa gelince seni kurtarmaya geldiğini sandım
-
11 Ağustos 2016, 01:07
#12620
maktama adlı üyeden alıntı
Bu maddiyat ve keyif işidir. Bana göre "gelen köftenin miktarı ve tadı verilen paraya değer"dir. Size göre değmeyebilir, bu da normaldir. Varsa paranız, aynı/benzer kategori/cc motosikletler için gömün tabi ki 12-15bin tl yamaha'ya, honda'ya... vs.'ye. Kimse bir şey demez/dememeli, para sizin, keyif sizin. İçiniz nasıl rahat ediyorsa/edicekse onu yapın.
Teşekkürler. Dediğinizde haklısınız ne kadar ekmek o kadar köfte.
DKN adlı üyeden alıntı
alırken insanın kafasında soru işareti kalınca tabiki huzursuz olur. bende istiyorum ama sorunları belli, niye bile bile lades olsun
İşte o yüzden daha sorunsuz marka/modellere yöneldim. Japon olmayacaksa illaki Bajaj olacak diye bir kaide yok neticede. Varsa aklınızda 200NS alternatifleri paylaşabilirseniz sevinirim.
motoRaç adlı üyeden alıntı
zaten asıl sıkıntı şu ki 8bin tl malesef ki cok para kalmiyor bu piyasada. Cok buyuk olmayan sorunları var stop etme sorunu da var bunlarin hepsi gercek. Varsa paranız bence de bulasmayin ama 8bin tl ye daha iyi bir motor yok malesef ki. Honda yamaha gibi markalarin yanina bile yaklasamaz fakat honda yamaha gibi markalarda da 8 bin tl ye boyle motor yok. Iyi gunler, guvenli surusler.
Hyosung GV250 için ne düşünüyorsunuz? Şans eseri ona denk geldim geçen gün ve şu an ona yönelmiş durumdayım. Araştırma aşamasındayım.
Bu arada az önce 50 km sürdüğüm 4 bin km'de olan Pulsar'ın üzerinden indim. Stop etme sorunu yaşamadım, 134km hızdan sonra yanıp sönen lamba dolayısıyla zorlamadım ortalama 100-120 ile sürdüm. Onun dışında rölanti olayıyla da karşılaşmadım. Pozisyon açısından biraz yoruldum açıkçası. Uzun yol tecrübesi olan arkadaşlar bu konu hakkında ne düşünüyor? Çünkü alacağım motosiklet ile aylık ortalama 1200 km yapacağım. Beni en cezbedici yanı yakıt ve yedek parça dolayısıyla.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)