Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
21 Şubat 2016, 22:56
#10441
ayzek adlı üyeden alıntı
10-40 vardı ben hem öyle koydum sonrasında yazın 10-60 deneyecegım
10W40 olduğunu kim söylemişti.Büyük ihtimal 20W40 olduğunu düşünmüştüm.Birisimi 10W60 tavsiye etti,kullanan varmı, W60 daha çok yıpranmış motorlar için uygun Diye düşündürdü .Sıcaklık o kdar yükselmiyor soğutma sayesinde bu motorda diye düşünüyorum ne dersiniz.Saygılar sevgiler.
Reklamlar
-
21 Şubat 2016, 22:57
#10442
iyi akşamlar arka ve yan çanta demiri için kolyoncu motorda seti 135 tl olan ürünü önerirmisiniz bilgisi olan varmı vede ön cam için hangi camı önerirsiniz
-
21 Şubat 2016, 23:48
#10443
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
Çok sorulan bir soruya durum kesinleştiği için net cevap verebiliyorum. Arkadaşlarım kusura bakmasınlar.
SORU: Pulsar NS 200 modeli 2016 model olarak ne zaman satisa sunulacak ve fiyati ne olacak?
CEVAP: 22 Subat 2016 tarihinden itibaren PULSAR NS 200'ler 2016 model olarak bayilerimize sevk edilmeye başliyor. Kisa bir süre icin 2015 fiyatları ile devam edeceğiz.
Yani 8.290 tl.
Hayırlı haftalar diliyoruz.
Selam ve saygilarimla...
Ekrem Bey, kusura bakmayın fakat şirketiniz tarafından 2016 modellerde zam olacak dendiği için 2015 model aldık. Aralık ayında bitecek dediğiniz kampanyanın hala devam etmesi ise ayrı bir tartışma konusu olmalı diye düşünüyorum. Şirketinize güvenerek kış vaktinde ters bir zamanda motorunuzu almak adına fedekarlık yaptım fakat satış politikanızdan hiç memnun değilim benim ki naçizane bir fikirdir. Saygılarımla.
-
21 Şubat 2016, 23:53
#10444
msthack adlı üyeden alıntı
Bak arkadaşım kendi ellerinle yazmadınmı sen 130 giderken stop ettiğini? Reflekslerinin kuvvetli olduğunu falan?
Senin yaşadığın olaya bi açıklık getiriyimde milletin kafası karışmasın
Deponda az benzin var sende yatar pozisyonda virajdasın herkes anladı buraya kadar değilmi?
Depoda az benzin olduğunda düzde benzin pompası benzin bitene kadar çekebilir ama yatık pozisyonda çekemez çünkü bütün benzin yattığın köşeye toplanır ve bu gidişin hortumlarda ve benzin filtresinde kalan benzin kadar sürer yani senin bu yaşadığınındenge sensörüyle hiçbir alakası yok.
Sırf bu yüzden enjeksiyonlu motorlarda benzin ışığı yandığında doldurulması gerektiği söylenir.
Karbüratörlü motorlarda bu durumun yaşanması olasılığı yok denecek kadar azdır.
(Bu sana karşı değil) Karapropaganda yapmadan önce kanıtlar hazırlansın yoksa ters köşe yapılabilir ona göre
Aynı durum otomobil içinde geçerli
Bir zamanlar mazdammm vardı 323f kedi farlı❤❤❤❤ karbüratörlü depoda yok denilecek kadar az benzin vardı
Rampa çıkarken depodaki benzin deponun dibine gittiği için araç çekmiyordu
Stop edecek gibi oluyordu
Ayrıca virajda stop etme ilgili şunu diyeceğim
Motor soğuksa stop edebilir mağlum kronik arızası belli
Denge sensörüne bağlamaya gerek yok...
-
22 Şubat 2016, 00:00
#10445
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
Çok sorulan bir soruya durum kesinleştiği için net cevap verebiliyorum. Arkadaşlarım kusura bakmasınlar.
SORU: Pulsar NS 200 modeli 2016 model olarak ne zaman satisa sunulacak ve fiyati ne olacak?
CEVAP: 22 Subat 2016 tarihinden itibaren PULSAR NS 200'ler 2016 model olarak bayilerimize sevk edilmeye başliyor. Kisa bir süre icin 2015 fiyatları ile devam edeceğiz.
Yani 8.290 tl.
Hayırlı haftalar diliyoruz.
Selam ve saygilarimla...
400 cc modeller için 2016 sonu -2017 başı planlandıgınıda belirtti sayın ekrem ata(facebook hesabında)İlgilenenler için.
-
22 Şubat 2016, 00:37
#10446
matrix506xx adlı üyeden alıntı
Aynı durum otomobil içinde geçerli
Bir zamanlar mazdammm vardı 323f kedi farlı❤❤❤❤ karbüratörlü depoda yok denilecek kadar az benzin vardı
Rampa çıkarken depodaki benzin deponun dibine gittiği için araç çekmiyordu
Stop edecek gibi oluyordu������
Ayrıca virajda stop etme ilgili şunu diyeceğim
Motor soğuksa stop edebilir mağlum kronik arızası belli
Denge sensörüne bağlamaya gerek yok...
İşte bu araç veya motor farketmiyo karbüratörlü bi kerede kesmez stop etmez yani ama enjeksiyon bi kerede kesip yığar yerine aracı,motoru.
Mator viteste yürür halde hiç stop etmediki bugüne kadar sadece yokuş aşşağı inerken debriyaj çekilirse stop ediyor.
Daha stop ettiremedim ben ama
-
22 Şubat 2016, 01:42
#10447
msthack adlı üyeden alıntı
Bak arkadaşım kendi ellerinle yazmadınmı sen 130 giderken stop ettiğini? Reflekslerinin kuvvetli olduğunu falan?
Senin yaşadığın olaya bi açıklık getiriyimde milletin kafası karışmasın
Deponda az benzin var sende yatar pozisyonda virajdasın herkes anladı buraya kadar değilmi?
Depoda az benzin olduğunda düzde benzin pompası benzin bitene kadar çekebilir ama yatık pozisyonda çekemez çünkü bütün benzin yattığın köşeye toplanır ve bu gidişin hortumlarda ve benzin filtresinde kalan benzin kadar sürer yani senin bu yaşadığınındenge sensörüyle hiçbir alakası yok.
Sırf bu yüzden enjeksiyonlu motorlarda benzin ışığı yandığında doldurulması gerektiği söylenir.
Karbüratörlü motorlarda bu durumun yaşanması olasılığı yok denecek kadar azdır.
(Bu sana karşı değil) Karapropaganda yapmadan önce kanıtlar hazırlansın yoksa ters köşe yapılabilir ona göre
1. Si dalga geçtim ne gderken nede dururken STOP ETME OLAYI YOK.
2.fark etmişsinizdir pulsara biniyorum.
3. Bdaha espiri yapmicam
-
22 Şubat 2016, 02:25
#10448
asuvara adlı üyeden alıntı
10W40 olduğunu kim söylemişti.Büyük ihtimal 20W40 olduğunu düşünmüştüm.Birisimi 10W60 tavsiye etti,kullanan varmı, W60 daha çok yıpranmış motorlar için uygun Diye düşündürdü .Sıcaklık o kdar yükselmiyor soğutma sayesinde bu motorda diye düşünüyorum ne dersiniz.Saygılar sevgiler.
10-60 yazın daha iyi olacagını dusunuyorum ısıdan dolayı 10-60 ı da usta tavsiye etti mobil i çok övdü sentetik olanı neye göre bende anlamadım titreşim için sormuştum geçenlerde bi etkisi olmaz demişlerdi
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
22 Şubat 2016, 03:10
#10449
arkadaşım dalga geçilicek konu ölüm.mazeretin kabahatinden saçma. herkesin aynı marka model kullandıgı motor hakkında gereksiz konu açıyosun.bilgi paylaşım forumu ise burası yanlış yerdesin. cezmikalorifer senin için daha komik paylaşımlar barındırıyor.
-
22 Şubat 2016, 04:15
#10450
msthack adlı üyeden alıntı
İşte bu araç veya motor farketmiyo karbüratörlü bi kerede kesmez stop etmez yani ama enjeksiyon bi kerede kesip yığar yerine aracı,motoru.
Mator viteste yürür halde hiç stop etmediki bugüne kadar sadece yokuş aşşağı inerken debriyaj çekilirse stop ediyor.
Daha stop ettiremedim ben ama
Hadi gel beraber beyin fırtınası yapalım😆😆😆😆
Motor soğukken 6 bin sevir sabit 1dk yapsak motor stop etnez diye düşünüyorum hemen ısınır
Bir zamanlar mazdam varken soğuk kış havalarında 0 derecenin altında özellikle 3500-4000 devir 1dk motoru ısırıyordum motor stop etmiyordu
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:11 ----------
Bu arada motor soğukken yokuş aşağıya debriyaj yaparken stop ediyor muydu?
-
22 Şubat 2016, 10:00
#10451
-
22 Şubat 2016, 10:20
#10452
kdiner adlı üyeden alıntı
bol bol C vitaminine yüklen çoğu ekipmanlar bile yetersiz kalıyor bellirli bir süreden sonra dün aklım sende kaldı valla naptı ne etti diye neyseki kazasız belasız gidip geldin
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
22 Şubat 2016, 10:34
#10453
Merhabalar arkadaşlar,
Geçtiğimiz yılın Ağustos ayında motorumu satmıştım. Şimdilerde havaların iyiden iyiye toparlaması ile birlikte, benim içimdeki motor sürme duygusu da ateşlendi bayağı.
Kendimi sezonluk sürücü olarak nitelendiriyorum. Bu neden ile uygun fiyatlı, 200-300 CC arası motorlar bana cazip gelmekte. Bajaj Pulsar'ın da bu konuda gayet tatmin edici olduğunu düşünüyorum.
Pulsar 200 NS ile uzun yol yapan arkadaşlara sormak istiyorum ;
Motor stabil bir şekilde 100-110 KM hız ile gidebiliyor mu? Bu belirttiğim hızlarda, uzun yol yakıt verileriniz ortalama nedir?
Deneyimi olan arkadaşlar yardımcı olur ise çok sevinirim.
-
22 Şubat 2016, 10:40
#10454
Deltaeagle adlı üyeden alıntı
Merhabalar arkadaşlar,
Geçtiğimiz yılın Ağustos ayında motorumu satmıştım. Şimdilerde havaların iyiden iyiye toparlaması ile birlikte, benim içimdeki motor sürme duygusu da ateşlendi bayağı.
Kendimi sezonluk sürücü olarak nitelendiriyorum. Bu neden ile uygun fiyatlı, 200-300 CC arası motorlar bana cazip gelmekte. Bajaj Pulsar'ın da bu konuda gayet tatmin edici olduğunu düşünüyorum.
Pulsar 200 NS ile uzun yol yapan arkadaşlara sormak istiyorum ;
Motor stabil bir şekilde 100-110 KM hız ile gidebiliyor mu? Bu belirttiğim hızlarda, uzun yol yakıt verileriniz ortalama nedir?
Deneyimi olan arkadaşlar yardımcı olur ise çok sevinirim.
uzun yolda genelde 100 - 110 km hızla gitmiyorum şehir içi çoğu yolda o hız aralığında sürüyorum zaten uzun yolda tapa gaz vur kırbacı vur kırbacı tapa gazda biraz içiyor
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
22 Şubat 2016, 12:32
#10455
ayzek adlı üyeden alıntı
bol bol C vitaminine yüklen çoğu ekipmanlar bile yetersiz kalıyor bellirli bir süreden sonra dün aklım sende kaldı valla naptı ne etti diye neyseki kazasız belasız gidip geldin
3-4 km kala döndüm, yolda sıkıntı yok kayma falan bile olmadı ama parmak uçlarım hala iğne batar gibi durumu var, sıcak soğuk olur da parmak uçları tuhaf olur ya hala öyle, uludağdan indim istanbul yoluna girdim pat çevirme ehliyet ruhsat kafada kask var polis amca kaskı çıkar yüzünü bir göreyim diyor tamam kaskı çıkardık kafada komple bone var onuda çıkarayım mı yok kalsın, kask kamerası var kayıt yapıyomu yapıyo amirim 7/24 yayındasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
çevirme anı.
-
22 Şubat 2016, 16:38
#10456
bugun 200ns pulsarın ilk 500km bakımını yaptık. konya bajaj servisi mustafa hocam a teşekür ederim. çok ilgilendi. tüm vidaları kontrol edildi. yağı yağ filtresi değişti. zincir bakımı yapıldı yazılım gözden geçirildi. 90tl standart ucreti ödedik. arka dişli nin 2 diş buyuğu ve küçüğünün yapılabileceği bilgisi alındı 60tl.
dikkatimi çeken bizim benzin deposu sandığımız şey tamamen kaplama asıl depo metal ve içerde kutu gibi birşey. sezona hazır hale geldik
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
son olarak hafif yokuş aşağı 148 yaptı
-
22 Şubat 2016, 17:48
#10457
7904 adlı üyeden alıntı
bugun 200ns pulsarın ilk 500km bakımını yaptık. konya bajaj servisi mustafa hocam a teşekür ederim. çok ilgilendi. tüm vidaları kontrol edildi. yağı yağ filtresi değişti. zincir bakımı yapıldı yazılım gözden geçirildi. 90tl standart ucreti ödedik. arka dişli nin 2 diş buyuğu ve küçüğünün yapılabileceği bilgisi alındı 60tl.
dikkatimi çeken bizim benzin deposu sandığımız şey tamamen kaplama asıl depo metal ve içerde kutu gibi birşey. sezona hazır hale geldik
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
son olarak hafif yokuş aşağı 148 yaptı
Yeni motorun hayırlı olsun
O kadar hız yapmaya gerek yok
Zaten yokuş aşağı 3 kmh fark ettirmişsin düz yolda rüzgara bağlı en fazla 145 yapar
Biraz tecrübe edin zamanla hızlanırsın
-
22 Şubat 2016, 17:57
#10458
7904 adlı üyeden alıntı
bugun 200ns pulsarın ilk 500km bakımını yaptık. konya bajaj servisi mustafa hocam a teşekür ederim. çok ilgilendi. tüm vidaları kontrol edildi. yağı yağ filtresi değişti. zincir bakımı yapıldı yazılım gözden geçirildi. 90tl standart ucreti ödedik. arka dişli nin 2 diş buyuğu ve küçüğünün yapılabileceği bilgisi alındı 60tl.
dikkatimi çeken bizim benzin deposu sandığımız şey tamamen kaplama asıl depo metal ve içerde kutu gibi birşey. sezona hazır hale geldik
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
son olarak hafif yokuş aşağı 148 yaptı
depo dışı plastik abs zaten, ana depo o plastiğin içinde kalıyor.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
22 Şubat 2016, 18:42
#10459
kdiner adlı üyeden alıntı
3-4 km kala döndüm, yolda sıkıntı yok kayma falan bile olmadı ama parmak uçlarım hala iğne batar gibi durumu var, sıcak soğuk olur da parmak uçları tuhaf olur ya hala öyle, ...
kdiner, sende elcikısıtma yok muydu? Şu orjinal elciğin üstüne sarılandan, ne oldu ona? Senin gibi herbiryerleri gezen adam için elcik ısıtma olmazsa olmazdır yahu.
Benim çok kez ellerimi donmaktan kurtarmıştır, bir taraf bozulduğunda düzeltene kadar daha iyi anladım ne kadar iyi iş yaptığını, çok gerekli olduğunu.
-
22 Şubat 2016, 19:01
#10460
maktama adlı üyeden alıntı
kdiner, sende elcikısıtma yok muydu? Şu orjinal elciğin üstüne sarılandan, ne oldu ona? Senin gibi herbiryerleri gezen adam için elcik ısıtma olmazsa olmazdır yahu.
Benim çok kez ellerimi donmaktan kurtarmıştır, bir taraf bozulduğunda düzeltene kadar daha iyi anladım ne kadar iyi iş yaptığını, çok gerekli olduğunu.
elçik ısıtma vardı ama söktüm, normal şehir içinde işe yaramıyor devamlı debriyaj fren yapınca parmaklar kolda oluyor ama şehir dışına çıkınca sabit gideceğin için o zaman fazla parmakları kullanmadığın için işe yarıyor. sonuçta uludağ a çıkıyorsun yollar virajlı nerdeyse parmaklarımı kullanamıyorum soğuktan, elçik ısıtma tek bir faydası vardı oda eldivenle birlikte avuç içim ateş oluyordu o derece güzeldi. parmaklar devre dışı kalıyor birde rüzgar koruyucu tarzı elçik koruma olsa bir nebzede olsa ısıtmayla iş görürdü. halledeceğim sıkıntı yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------
7904 adlı üyeden alıntı
bugun 200ns pulsarın ilk 500km bakımını yaptık. konya bajaj servisi mustafa hocam a teşekür ederim. çok ilgilendi. tüm vidaları kontrol edildi. yağı yağ filtresi değişti. zincir bakımı yapıldı yazılım gözden geçirildi. 90tl standart ucreti ödedik. arka dişli nin 2 diş buyuğu ve küçüğünün yapılabileceği bilgisi alındı 60tl.
dikkatimi çeken bizim benzin deposu sandığımız şey tamamen kaplama asıl depo metal ve içerde kutu gibi birşey. sezona hazır hale geldik
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
son olarak hafif yokuş aşağı 148 yaptı
45 dişli yapabiliyormuymuş bir öğrenmeniz mümkünmü, tşk ederim.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)