Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    Alıntı aythakan adlı üyeden alıntı
    Suzukinin hangi modellerinde kullanılan motorlarını üretmekte bu konuda bilginiz varmı.
    Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığının 1. Mesajından Alıntıdır;

    Hyosung Motors & Machinery Inc. 1978 yılında 1957 yılında kurulmuş olan Hyosung Group of industries şirketinin alt şirketi olarak hizmet vermeye başladı. Kore pazarında Changwon'da ve 1979 'da Güney Kore 'de Japon Suzuki Motor Corps. lisansı ile Suzuki modelleri üretmeye başladı. 1986 Senesinde firma kendi bünyesinde bir ar-ge (araştırma-geliştirme) departmanı kurmuş ve aynı yıl kendi üretimi motosikletleri piyasaya sokmuştur. 1988 Seul Olimpiyatlarının resmi motosiklet sağlayıcısı olmuştur.

    2003 yılında Hyosung Motors & Machinery Inc. firması yönetiminde özerklik sağlayarak Hyosung Group Of Industries 'in geleneksel ticaret politikaları dışına çıkarak globalleşme yönünde adım atmaya başlamış, model gamını genişletmek ve alıcı kitlesini büyütmek için 650cc lik motor üretimini tamamlayarak (Kore 'nin ilk 650cc motoru) Avustralya, Kuzey Avrupa ve ABD pazarlarına girmiş, halen üzerinde çalıştığı 1000cc lik motor projesi ile pazarda ki paylarını arttırmaya çalışmaktadırlar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122

    Üyelik
    01 Ocak 2005
    Yağlama konusunda aklıma takılan bir kaç nokta var. V motorlar düşük devirlerde 6-8 bin aralığında yüksek tork sağladığı için kullanılmakta. 250 cc race modelinde 13.000 devir ve 11 devirdede redline giriyor sanırım. Yüksek devirlerde devamlı kullanımda (10-15 dakika) 10-11 bin devir aralığında kullanıldığında yağlamada herhangibir sorun çıkartırmı. Yada bu şekilde kullanan arkadaşımız varmı aramızda.
    motorize07 [MT Antalya Burada]
    Her Tip Yol ve Hava Şartlarının Motorcusu
    Gittiğin Yol, Yol Değil. YAMAHA XT600 E

  3. #123
    erhan535 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2005
    Motosikleti
    zzr600
    Alıntı aythakan adlı üyeden alıntı
    Yağlama konusunda aklıma takılan bir kaç nokta var. V motorlar düşük devirlerde 6-8 bin aralığında yüksek tork sağladığı için kullanılmakta. 250 cc race modelinde 13.000 devir ve 11 devirdede redline giriyor sanırım. Yüksek devirlerde devamlı kullanımda (10-15 dakika) 10-11 bin devir aralığında kullanıldığında yağlamada herhangibir sorun çıkartırmı. Yada bu şekilde kullanan arkadaşımız varmı aramızda.
    kişisel tecrübelerime dayanarak söyleyebilirimki. değil 11.000 13.000 devirde bile yağlama problemi yapacağını düşünmüyorum.yıllardır race motor alıp satıyorum aprilia rs125 hariç aldığım bütün motorlar 4 silindirdi ve tamirini yapan ustalar bile yüksek devirde yağlama sorununa garanti vermediler.nedeni ise çok basit, 4 silindirli yarış motorlarında kırangın blok ile bütünlüğünü yatak diye tabir edilen parça sağlıyor.ama hyosung da bu bütünlüğü bilyalı sistem yapmışlar ve bilyanın ömrü yataktan daha uzun ömürlüdür.ve bu bilya sürekle yağın içinde çalışıyor.bence kesinlikle problem yapmaz çünkü bana yapısı itibariyle çok sağlam gözüküyor ama emin olmak için bu motordan olan arkadaşlarında görüşlerini almamız lağzım.

  4. #124
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Yorumlardan anladığım kadarıyla motoru oluşturan ekip Japonyada gerçekten bu konuda isim yapmış ünlü bir grup üstelik bu güne dek kötü bir yorumda okumadım bu tip sistemi uygulayan başka bir marka varmı çok merak ediyorum sonuçta tam olarak yansıtmasa temelde örnek olarak çok farklıda olsa Mazda RX7 serisinde kullanılan vankel motorlar gibi bir olayla karşılaşmayı hiç istemem bir arkadaşımızın kullandığı GT R modelinde bilya dağıldı bakalım sonuç ne olacak motordan sıkıntı yaşayan ilk örneğimiz arkadaş oldu sonucu bende merakla bekliyorum makineyi normal şartlarda zorlanmadan kullanıyorum Allah nazardan saklasın fazla ısındığına bile şahit olmadım ...

  5. #125
    redline55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2006

    selam

    Alıntı crato adlı üyeden alıntı
    skull verdiğin bilgiler için teşekkürler. ebat konusunda tereddütlerim vardı, söylediklerine bakılırsa gayet yeterli. mutlu oldum
    bugün dayanamayıp taksimdeki bayiye gittim ama ne göreyim taksimdeki bayi uçmuş! yerinde yeller esiyor ilk incelemeyi yapamadım yani. neyse, siz nereden aldınız motoru? hangi bayiden?

    dediğin gibi tasimdeki galerıyı kapadılarr eğer kararlıysan almak için ben istinyedeki galerısınde tanıdıyım var caner ustaa veya murat usta bunlara gıdıp nıck ımı sölesen sana herturlu yardımcı olurlarr sarıyer istınye reto motor galerını ismii gereken ilgiyi görursünn

  6. #126
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı redline55 adlı üyeden alıntı
    dediğin gibi tasimdeki galerıyı kapadılarr eğer kararlıysan almak için ben istinyedeki galerısınde tanıdıyım var caner ustaa veya murat usta bunlara gıdıp nıck ımı sölesen sana herturlu yardımcı olurlarr sarıyer istınye reto motor galerını ismii gereken ilgiyi görursünn
    Cratonun çoktandır bir GT 250 R model motosikleti var

  7. #127

    Üyelik
    23 Nisan 2006
    harika bi motormuş ya bana satsana

  8. #128

    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Arkadaşlar ben 3 yıldır motosiklet kullanıyorum ve artık altımda bisiklet gibi kalan RX115'lik delidolumu bırakıp bundan daha büyük bi motor almaya karar verdim. Hyosung 250 Comet beğenim olan Naked tarzında ve gözüm kaldı. Bi tane almak için girişimlerim başladı bu arada dağıtımcı firmadan test sürüşü istedim henüz haber gelmedi bekliyorum. Honda cbf250'ye nazaran (teknoloji altyapısı dışında) daha artıları olan bi motor olduğunu düşünüyorum, (ya da sanıyorum)
    Lakin benim de kafamda yeni motor alacak pek çok insan gibi soru işaretleri dolaşıyor ve kafam karışıyor. En başta "motosiklet teorisi" yazı dizilerinden yanlış anlamadı isem, motosikleti büyütürken kademeli gitmekte fayda var. Bu mantıkla 16 beygirlik bi motordan birdenbire 50 beygirlik bi motora geçmek bana yanlış geldiği için 250 cc 30 beygir civarında bi motorla bir kaç yıl daha gelişip ondan sonra 50 ve üzeri beygirliklere bineyim diyorum; bu yanlış bi düşünce mi??? Yoksa Hyosung 250'yi direkt pas geçip 500 cc'lik gs500 veya er5 gibi bi alet almayı mı tavsiye edersiniz
    Diğer soru işareti: Malum olduğu üzere aldığımız motoru büyük ekseriyetle şehir içinde kullanıyoruz, Dur-kalk'larla ilerliyoruz. Şehirlerarası gezilere öyle zaten zaman ayıramıyoruz. Bu durumda "250'lik motora 7 milyar verene kadar gidip bu paraya iyi bi ikinci el 500cc motor alayım hem de ciddi bi motorum olur" düşüncesiyle 250 cc yerine 500 cc alığımızda yakıt tüketimi bu trafik şartlarında ne kadar fark eder. Yani 250 cc ile 500 cc arasında gerçekten iki katı yakıt tüketimi oluyor mu. Ayrıca bu fazla yakıt tüketimi 500 cc'lik motorumuza öyle her canımız istediğinde atlayıp turlama isteğimize ket vuruyor mu.
    Teşekkürler ederim...

  9. #129
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı doludeli adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar ben 3 yıldır motosiklet kullanıyorum ve artık altımda bisiklet gibi kalan RX115'lik delidolumu bırakıp bundan daha büyük bi motor almaya karar verdim. Hyosung 250 Comet beğenim olan Naked tarzında ve gözüm kaldı. Bi tane almak için girişimlerim başladı bu arada dağıtımcı firmadan test sürüşü istedim henüz haber gelmedi bekliyorum. Honda cbf250'ye nazaran (teknoloji altyapısı dışında) daha artıları olan bi motor olduğunu düşünüyorum, (ya da sanıyorum)
    Lakin benim de kafamda yeni motor alacak pek çok insan gibi soru işaretleri dolaşıyor ve kafam karışıyor. En başta "motosiklet teorisi" yazı dizilerinden yanlış anlamadı isem, motosikleti büyütürken kademeli gitmekte fayda var. Bu mantıkla 16 beygirlik bi motordan birdenbire 50 beygirlik bi motora geçmek bana yanlış geldiği için 250 cc 30 beygir civarında bi motorla bir kaç yıl daha gelişip ondan sonra 50 ve üzeri beygirliklere bineyim diyorum; bu yanlış bi düşünce mi??? Yoksa Hyosung 250'yi direkt pas geçip 500 cc'lik gs500 veya er5 gibi bi alet almayı mı tavsiye edersiniz
    Diğer soru işareti: Malum olduğu üzere aldığımız motoru büyük ekseriyetle şehir içinde kullanıyoruz, Dur-kalk'larla ilerliyoruz. Şehirlerarası gezilere öyle zaten zaman ayıramıyoruz. Bu durumda "250'lik motora 7 milyar verene kadar gidip bu paraya iyi bi ikinci el 500cc motor alayım hem de ciddi bi motorum olur" düşüncesiyle 250 cc yerine 500 cc alığımızda yakıt tüketimi bu trafik şartlarında ne kadar fark eder. Yani 250 cc ile 500 cc arasında gerçekten iki katı yakıt tüketimi oluyor mu. Ayrıca bu fazla yakıt tüketimi 500 cc'lik motorumuza öyle her canımız istediğinde atlayıp turlama isteğimize ket vuruyor mu.
    Teşekkürler ederim...
    Ben GT 250 Comet kullanıyorum sıkışık trafikte 4-5 litre arası yakıyor 100 kmde üstelik motor hacmine göre kıvrak ve gösterişli bir motosiklet.

  10. #130
    jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2005
    Şehir
    İst/Acıbadem
    Motosikleti
    DL 650 ''MAVİ GRİ ŞASE GÜZELİNDEN''
    hyosung kullancıları başlığında +1 konusu var bir bakın arkadaşlar katılımın sayısına göre bir buluşma ayarlıycaz etüd yapıyoruz...
    To know me is to love me....

  11. #131

    Üyelik
    27 Haziran 2006

    250 r

    arkadaşlar bence fiyatı iyi.. honda cbf 250 le yamaha nın 250 lik modeline göre çok iyi ..ayrı garnajsız gt250 180 yapıyo.. bu makinede v motor falan var herhakde 200 210 yapar diyorum
    UÇURUMLARI SEVENLERİN
    KANATLARI OLMALI

  12. #132
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  13. #133
    hyosung racıng team - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2006
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    komtan hayırlı olsun bende aldım kırmızı yarın allah nasip ederse gidip öncel motordon alıcam plaka takıldı allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin hepimize...frende koruyucu madde varmış o yüzden zor oluyo 1 aya çıkarmış o madde.sağlıcakla kalın...

  14. #134

    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Merhaba arkadaslar ben daha henuz 150 km. Suana kadar hic bir zaman ısınma sorunum filan olmadı hatta hic jikleyi dahi kullanmadım. Fakat bende sole bir sorun var, gelci sorun olup olmadigini bilmiyorum motoru yarım saat kadar kullandıktan sora asiri derecede bir ısınma oluyor sag ayagimda resmen sıcaklıgı hissediyorum, bu normelmidir sizce tamamen motorun sag tarafinin yane egzost tarafindan bukadar sıcaklık gelmesi ?

  15. #135

    Üyelik
    01 Ekim 2004
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Sattım gitti ;)
    Test güzel,motorda güzel ben runnerdan sonra bu motoru almaya karar verdim bakalım farkı görecez ...

  16. #136
    eroslevent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2006

    ya ustadlar

    ya ustadlar bu 250 r en fazla ne kadar yapıyor ben de ciddi bi şekilde dusunuyorum bu motoru

    evvallah qqqqqqqqqqqqqqqqq

  17. #137

    Üyelik
    01 Ekim 2004
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Sattım gitti ;)
    Alıntı eroslevent adlı üyeden alıntı
    ya ustadlar bu 250 r en fazla ne kadar yapıyor
    yapılan testlerde ve bayilerin söylediği Max 170km/h

  18. #138
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Yabancı sitelerde GT250R icin "2 yıl sınırsız garanti" lafı var..
    Boyle birseyi burada da bulabiliyor muyuz??

  19. #139
    nightwatcher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    kawasaki ER-6N
    arkadaşlar bu motorun şu andaki güncel fiyatı nedir???
    adana civarında servisi var mı???
    global motor web sitesi açılmıyor ben şu anda almayı düşünüyorum da??
    live to ride, ride to live

  20. #140
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı nightwatcher adlı üyeden alıntı
    arkadaşlar bu motorun şu andaki güncel fiyatı nedir???
    adana civarında servisi var mı???
    global motor web sitesi açılmıyor ben şu anda almayı düşünüyorum da??
    Şu an 8250 ytl Adanada iki tane servis var ancak her an %10 civarı zam bekliyoruz...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler