Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #31701
    MhmtcnKoral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    Bursa/Mudanya - İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2011
    Bende Diablo Rosso 2 kullanıyorum ama 150/60 aldığım için pişmanım diyebilirim, lastiği kesinlikle öneririm muhteşem tutuyor. Benim motorda ayaklıkların topuzları yok yani yatmaya oldukça müsait yalnız lastiğe güvenip baya yattıktan sonra kalkamadık lastik küçük geldi sanırım sıkıntı çıktı acaba diyorum 160-60 alsam böyle olmazdı sanki. Sonraki lastiklerimde büyük ihtimal 160/60 ı deneyeceğim. Bu arada görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. Tekeriniz düz bassın
    linkinpark20 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #31702
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Açıkçası ben de 160/60 üstünde epey durdum (sanırım hyosung grubunda konuşmuştuk) fakat inanın tuttuğunu bildiğim daha önce kapalı alan dışında gelemediğim açılara 160-170 km hızlarda geldim. Shinko ile bunu yapmak imkansızdı belli bir açıdan sonra deprem olmaya başlıyordu zaten motosiklette.
    O açılardayken lastik kenarındaki rosso yazısının yarısı kullanılmış oluyor, yani kullanılmayan kısım pek kalmıyor. Dolayısıyla lastik yanakları kullanamadan zaten yattı yere az basıyor, veya yanaklar bitti fakat motorun daha yatış açısı vardı gibi bir durum olmuyor.
    Ben yere düzgün basamayacağından şüpheliydim fakat durum iyi ki öyle çıkmadı. Düşüşünüzün sebebi belki asfalt kalitesi veya yoldaki tozdan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum. Çünkü lastik gerçekten iyi. Ben shinkodan alışmışım önce asfalta güveniyorum, sonra lastiğe
    Bana ve belki de size aşırı bombeli gelen yanak yapısının aslında virajda diğer bombesi az lastiklere göre yere daha iyi bastığını gösteren bi simülasyon görmüştüm fakat şu anda bulamadım. Tabi ki görece olarak yüksek yatış açılarında geçerli bu durum. Düşük yatış açılarında pek bir fark yok ve düz gidiş stabilitesinde bombesi az lastikte daha iyi olacaktır.

    Resim sağ peg yere sürttükten sonra çekildi. Daha fazla pay kalsaydı bi acaba derdim ama bu kadarı makul Peglerin bir kademe yukarı alınması için bir mani görünmüyor
    MhmtcnKoral ve linkinpark20 bunu beğendiler.

  3. #31703
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakın arkadaşımda wolf var,söylediğine göre yakıtı gerçekten çok az,kokluyor resmen ama titreşim olayı adamı canından bezdirdi.. Birde malzeme kalitesini beğenmedim ayrıca geçende çocuk debriyaj balatası aldı tam 250tl.. sadece balata.. o yüzden wolf elma kurdudur benim için =)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------



    plakana kesilmiş benzin fişini atmadın inşallah? hemen sıcağı sıcağına servise çekip istasyona fatura etseydin.. tabi benzin almadan önce sağlam,aldıktan sonra bu hatayı verdiyse.. bazı istasyonların benzinine su karışıyor bazılarının benzininde de resmen pislik çıkıyor.
    hyo ile kıyaslarsak malzeme kalitesi olarak hyo daha mı iyi sence?
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  4. #31704
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Hyosung her türlü daha iyi bence, sym nin şöyle bir avantajı var çok az yakıyor, düşünce pek birşey olmuyor ve o yan kapaklarının yan sanayileri çıkmış 85tl ye yandaki küçük plastikleri alabiliyosun. HYOSUNG un yan grenajı en ucuz 507 tl mi ne =) diyeceksin ki yahu biri el kadar biri kocaman.. Haklısın ama sonuçta düştüğünde lazım olacak parça o..

  5. #31705
    MhmtcnKoral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    Bursa/Mudanya - İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2011
    Merhabalar yine motorumun pipolarını değiştirdik ancak sorum düzelmedi. Mustafa Abi(Tiger Race) sorunun beyinden kaynaklandığını beyine kısa devre yaptığında düzeldiğini düzeltince yine bozulduğunu söyledi. 2011 model motorum bu arada, Daewoo beyine ihtiyacım var denemek için, gerekirse beyin alacağız artık yapacak bir şey yok. Ancak şimdilik bursada çok acil daewoo beyin bulmam lazım sadece takıp denemek için yardımcı olursanı çok sevinirim. Tekeriniz düz bassın

    Saygılar.
    linkinpark20 bunu beğendi.

  6. #31706
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8777032/detay/

    Pederin nakit ihtiyacından dolayı satıyorum. Düşünen olursa forumdan birine gitmesini isterim.

  7. #31707

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    s.a arkadaşlar ön balataları yeni deiştirdim ve ön tekerden seyir halindeyken arada bi cıık cukk gibi sesler geliyor sebebi ne olabilir sizce

  8. #31708
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı ugrbyrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a arkadaşlar ön balataları yeni deiştirdim ve ön tekerden seyir halindeyken arada bi cıık cukk gibi sesler geliyor sebebi ne olabilir sizce

    balataları sök,, ince zımpara ile zımparala sonra diskini balata spreyiyle temizle ve balatalarını geri tak sesin kesildiğini göreceksin. lakin bir süre sonra tekrarlayabilir.. Sebebi genelde dandik balatadır, çok rahatsız olursan kaliteli bir balata alıp tak hem fren mesafen kısalır hemde sesten kurtulursun.
    Karadeniz - Giresun.

  9. #31709

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    tşkler saol

  10. #31710
    diversion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    adana-seyhan
    Motosikleti
    xtz660 tenere
    Selam dostlar.ben mehmet adanadan..paylasımlar harika..bende 1 ay once sarı bir comet-naked gt250 aldım.42000 km de.alıralmaz motul yag 5100 15-50(malum adana sıcak bolge) zincir o-ring.ve orjinal balata takımi aldım.birde 2 adet ngk buji..sormak istedigim ,dişliilerim orjinal olcude 14-46 diş son devir 10000 rpm fakat son hız(ruzgarsız hava ve iyice egilerek) 145 i zor buluyor.normal ivlenmesi guzel.motor saglıklı.sorun nedir sizce son hız neden düsük kalıyor.disli degisimi yapsam faydası olurmu..ilginize simdiden tesekkur ederim..---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------Ayrıca 10000 devirde giderken motor gaz yemiyormu acaba diye debriyaja basiyotum hemen redline a giriyor..gücü yetmiyor galiba.arka disli kucultmek veya on dis buyultmek bana yardimcı olabilirmi.tecrubeleriniz ne der..tesekkurler simdiden

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------

    Birde gt 650 on disli 15.bizim 250 lige uyarmi ölcüsü

  11. #31711
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    Eski lastiklerini satan varsa talibim muayeneye girmem gerek lastiklerim bitikdurumda az kullanılmış shinkolarınızı fiyat pahalı olmadığı sürece alabilirim.

  12. #31712
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Hocam bulamazsan motosiklet lastiği satan yerlerden 150-140-160 170 taban artık ne bulursan rica et sökme takma parası verirsin geçersin muayeneden. Belki şimdiki lastiklerinden daha iyi durumda bir şeyler de bulabilirsin
    gugukk bunu beğendi.

  13. #31713
    ilovetechn0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2012
    Şehir
    Bursa-İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT 250R 2013
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9075147/detay/

    artık cc yükseltme zamanım geldi ve hyo ya zor da olsa artık ayrılmamız lazım dedim.

  14. #31714
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Arkadaşlar 2013 lerde yakıt tüketiminiz nedir? özellikle litre olarak? yahu kime sorsan 10 kuruş yakıyorum diyor =) adamda 2500 motor opel omega var,tüp takmış diyor ki 15 kuruş yakıyor =)) gerçek yakıt değerleriniz nedir?

  15. #31715

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2013 lerde yakıt tüketiminiz nedir? özellikle litre olarak? yahu kime sorsan 10 kuruş yakıyorum diyor =) adamda 2500 motor opel omega var,tüp takmış diyor ki 15 kuruş yakıyor =)) gerçek yakıt değerleriniz nedir?
    ORTALAMA 250-300 KM ARASI 45-55 TL ARASI YAKIYOR BENIMKI 2014 MODEL

  16. #31716
    linkinpark20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    ben 50 tl ile 200 kilometre anca yapıyorum full şehiriçi

  17. #31717
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı screamaykut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ORTALAMA 250-300 KM ARASI 45-55 TL ARASI YAKIYOR BENIMKI 2014 MODEL


    Tam detaylı şukadar kuruş yada şukadar litre diyebileceğin rakam var mı?
    Karadeniz - Giresun.

  18. #31718

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tam detaylı şukadar kuruş yada şukadar litre diyebileceğin rakam var mı?
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

    YÜZDE DOKSANI SEHIR ICI YANLIZ KM BAZ ALIN VE BENZIN TUTARINI DIGER RAKAMLAR YANLISLIK VAR

  19. #31719
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı linkinpark20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 50 tl ile 200 kilometre anca yapıyorum full şehiriçi


    25 kuruşa denk geliyor seninki, millet 3,4 litrelerden bahsetmiş bazıları da 5 litrelerden, bu motoru sakin kullanan yoktur sanırım çünkü 5bin devir altı ölü, hayat 7 binde başlıyor. Tutupta 3-5 bin devirde tın tın gitmek pek olmuyor.

    Uzun yolda 7 bin devirde 105 km hız ile gidiyorum,sanırım ozaman ideal yakıt değerlerinde gidiyorum yada yanılıyorum?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

    aykut sen 5 litre yakıyorsun öyleyse? bana çok fazla geldi, 250cc enjeksiyonlu motor neden 5 litre yakıyor =/

  20. #31720

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    25 kuruşa denk geliyor seninki, millet 3,4 litrelerden bahsetmiş bazıları da 5 litrelerden, bu motoru sakin kullanan yoktur sanırım çünkü 5bin devir altı ölü, hayat 7 binde başlıyor. Tutupta 3-5 bin devirde tın tın gitmek pek olmuyor.

    Uzun yolda 7 bin devirde 105 km hız ile gidiyorum,sanırım ozaman ideal yakıt değerlerinde gidiyorum yada yanılıyorum?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

    aykut sen 5 litre yakıyorsun öyleyse? bana çok fazla geldi, 250cc enjeksiyonlu motor neden 5 litre yakıyor =/
    BENDAHA ÇOK ŞEHİR İÇİNDE KULLANIYORUM VE GENELLIKLE 100-120 O CIVARLADA OTOBANDA YANLIZ BENZIN LITRESI VE KILOMETRESINI VE TUTARI BAZ ALIN SAKIN KULLANMAMDA 300 KM GORDUM RODAJ ZAMANINDA MESALA


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler