Bi gelin abiler yardım lazım ! Mt 25 mi Dominar 400 mü

Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Bugün bu iki motor arasında kaldım, birini alacağım fakat karar veremiyorum. Param olsa r25 alacam ama alamıyorum. Dominar 19,750 TL. Mt 25 18.900 tl. Mt mavi renk kalmamış gri almak zorundayım burdan bir burukluk var içimde. Dominar yakıtı az çift ABS buraya kadar tamam ama saçma sapan parça fiyatları, motorun 190 kg (yanlış hatırlamıyorsam) ağırlığı. Yine servisin abuk subuk bakım fiyatları ve 2. El bajaj piyasasının ölü olması. Bunlar beni düşündürüyor. Bajaj rs 200 den geçiş yapıyorum, yine bajajmı yoksa yamahamı. Kafam çok karışık bir yandan ABS yakıt vs diğer tarafta Japon kalitesi. Başka motor önerisi olmadan fikirlerinizi paylaşırmısınız lütfen.
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
İkinci pulsarını kullanan birisi olarak mt-25 öneririm. Dominarı test etme şansınız varsa bi edin. Vites aralıkları çok kısa gelmişti ve çok titreşim hissetmiştim sürdüğümde. Kalite olarak da bajaj daha altta. Yamahalar altın gibi oluyor alıyorsun sürüyorsun kar edip satıyorsun. Güç olarak da öyle ciddi bi fark yok aralarında.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fark kucuk ise ben dominar derim abi 400 sonucta tek silindir fazlada yakmaz
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
İkinci pulsarını kullanan birisi olarak mt-25 öneririm. Dominarı test etme şansınız varsa bi edin. Vites aralıkları çok kısa gelmişti ve çok titreşim hissetmiştim sürdüğümde. Kalite olarak da bajaj daha altta. Yamahalar altın gibi oluyor alıyorsun sürüyorsun kar edip satıyorsun. Güç olarak da öyle ciddi bi fark yok aralarında.
Beni dominara iten yakıt ve ABS başka bişey değil. Yoksa servislerden ve parça fiyatlarından müzdaripim. Mt de race blue kalmamış sahibindene bakıyorum adamlar sıfırından pahalı fiyat yazmışlar
😁
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
İkisinede sahip birisi olarak Dominar derim. Mt’nin hem astarı yüzümden pahalı hem de ön amortisörleri rezalet. Ben dominarda daha fazla eğleniyordum.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
298
forumu terket ,

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:03 ----------

herkes dominarcı olmuş :D ,1 yıl sonra gelip başlık açıyorlar ,inanın dominar 400 ü yakından bile görmedim ve kalitesi kendisi hakkında hiç bilgim yok ama , bajaj olması yetmiyor mu ,

ilk yıllardada biz dedik sakın almayın bajaj yeni firma üzer , değmez yazık günah , paketçiler bile aldı aldı hepsi şimdi forumlarda ağlıyor :D


etmeyin yahu , karşılaştırma yanlış , git dominar 400 al ok ,yada alacağım veya almalımıyım diye başlık aç.

ama o mu bu mu diyorsan , bence hiç motora binme :cherry:
 
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
717
Motosikleti
Honda CBF 250
Yamaha derim.. satması kolay, daha az titreşim. daha dayanıklı alet... bajaj servislerinden mutlu olan adam görmedim ben...
 
Katılım
5 Mar 2018
Mesajlar
257
İkisini de test edin, en azından yanına gidip dokunun üzerine oturun içiniz hangisini daha çok çekerse onu alın derim.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
forumu terket ,

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:03 ----------

herkes dominarcı olmuş :D ,1 yıl sonra gelip başlık açıyorlar ,inanın dominar 400 ü yakından bile görmedim ve kalitesi kendisi hakkında hiç bilgim yok ama , bajaj olması yetmiyor mu ,

ilk yıllardada biz dedik sakın almayın bajaj yeni firma üzer , değmez yazık günah , paketçiler bile aldı aldı hepsi şimdi forumlarda ağlıyor :D


etmeyin yahu , karşılaştırma yanlış , git dominar 400 al ok ,yada alacağım veya almalımıyım diye başlık aç.

ama o mu bu mu diyorsan , bence hiç motora binme :cherry:

Mt-25 kadar kötü viraj performansı yada rezalet frenajı yok. İnanki titreşimleri arasında bir farkta yok. Lakin ön dişliyi 16t ile yda arkayı 42t ile değiştirmesi lazım.

Yamahanın ön amortisörü çok kötü. 2018’de değişti mi bilmiyorum. Yakıtı çok çok fazla ve son hız olarak iki naked motorda fazla bir fark yok.

Sen neden mt-25 aldın dersen? Aynı motoru tekrardan almak istemedim sadece.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada sana tavsiyem kimse dememis kardesim dominar 400 e bir otur heybetli motor bence hic binmedim bu yuzden bos geliyor heybetini gorunce zaten tercih edersin , mt de alsan


Alicisensin sen begenceksin bir otur motora bakalim hangisi seni cezbediyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

Bajaj emin ol olur degil dominar 400 daha azdir ama ns 200 gayet akici piyasasi emin olabilirsin
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Valla hocam şu soru bile etik değil bana kalırsa.
Bir yanda japon yamaha, bir yanda hintli mahatma ghandi...

Eş dost sorsa dominar alayım mı dese, şaka yapıyor deyip gülerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla hocam şu soru bile etik değil bana kalırsa.
Bir yanda japon yamaha, bir yanda hintli mahatma ghandi...

Eş dost sorsa dominar alayım mı dese, şaka yapıyor deyip gülerim.

Bunu soyleyip mondial binmen de beni benden aliyor , cakmak gazi cekmis gibi hayaller goruyorum :):)
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Dominar’ın mt den üstün yanları var.Daha oturaklı,kaydırmalı debriyaj,abs,uygun parça vs amaa 90’la giderken zart diye stop edince bütün artıları yok oluyor.3 kere başıma gelince 750 km’de sattım.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Bunu soyleyip mondial binmen de beni benden aliyor , cakmak gazi cekmis gibi hayaller goruyorum :):)

Valla kusura bakma da adamın biri gelip bana "Kendi imkanlarımla motor yaptım" dese bajaj yerine onu tercih ederim :)

Mondialin fiyat belli, ekmek-köfte formülü, ulan verdiğim para belli diyosun kafan rahat.
Ama senin bahsettiğin japon fiyatina hintli almak...
Amerikanların bi deyimi var bilir misin "W.T.F.!" aynen o durum.

Ben şahsen abs'si yok diye kaliteyi bırakıp, abs'li çöp alacak bir insan değilim, söz meclisten dışarı bu düşünce ahmaklıktır benim gözümde.
Abs tartışmasız büyük bir devrim, teknoloji.
Ama benim için olmazsa olmaz değil.
Ben el/ayak bileğime ve dikkat algıma abs'den fazla güveniyorum.
Ben dingil dingil sürdükten sonra abs'nin kralıda olsa kurtaramaz zaten, is bende biter.

Özet: Kafama silah dayayıp bajaj alacaksın desen, sıkmayan adam değil derim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,536
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Mt25 hiç kullanmadım ama Dominar'ı test etmiştim, tek silindir ve ayı gibi torkuyla bana çok eğlenceli gelmişti.
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Ne etsem yaw kafam çok karışıktı şimdi çorba oldu, rs 200 alırkende çok olumlu yorumlar vardı, aldım uzun yola vs de gittim ama parça kalitesi çok dandikti olduğu yerde yana devrilse birçok parçası ya kırılıyor ya yamuluyor, servisi ve parça fiyatları uçuktu. Grenajlar felan bir söküldümü yerine tam oturmuyordu abuk subuk sesler geliyordu. Onun dışında beni üzmedi. Şimdi dominardada benzer sıkıntılardan muzdarip olmak istemiyorum. Ama diğer yanda ABS be yakıt beni çağırıyor
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Ne etsem yaw kafam çok karışıktı şimdi çorba oldu, rs 200 alırkende çok olumlu yorumlar vardı, aldım uzun yola vs de gittim ama parça kalitesi çok dandikti olduğu yerde yana devrilse birçok parçası ya kırılıyor ya yamuluyor, servisi ve parça fiyatları uçuktu. Grenajlar felan bir söküldümü yerine tam oturmuyordu abuk subuk sesler geliyordu. Onun dışında beni üzmedi. Şimdi dominardada benzer sıkıntılardan muzdarip olmak istemiyorum. Ama diğer yanda ABS be yakıt beni çağırıyor

Dostum, istersen S1000xr al yine mutlaka eksi yönü olacaktır her motorun eksi yönü mutlaka olur.
Yamaha'nın genel eksi yönü parça fiyatları.

Ama burda komik olan, bajajın da neredeyse yamaha ile ayni parça fiyatına sahip olması.

Boyle bi durumda akıl mantık var, sirf daha az yakıyo diyip japon kalitesini bırakıp hintli almak sana akıl işi gibi geliyorsa düşünme bajaj al.
Ha kaldı ki, çekeceğin arıza ve sıkıntılardan dolayi japonda kaçtığın o benzin parasının senden misli ile çıkması da olağan bir durum.
Bir laf vardır; "Ucuz mal alacak kadar zengin değilim"
Bilmem anlatabildim mi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst