Şahsi fikrim en az bir motosiklet ( tercihen manitu (çok emek harcandı ona) ) ailesi tarafından elde tutulmalı.
Satış yapıldıktan sonra bu işin dönüşü yok, o motoru alıp kırıp parçalayacaklar.
yadigar, maneviyat terimlerini bilen birilerinin aileye yol göstermesi lazım. Muhtemelen evlat acısı unutturuyor o terimleri.
Nasıl saygı duyuyosunuz böyle bi şeye? Ailesiymiş, ekibiymiş bilmem ne. Barkın Abi sayesinde hayatta kalan, motosikletten zevk alan binlerce insan varsa onlar da bu ailenin içindedir. Bunlar artık işin tadını kaçırdı, ne kazayla alakalı açıklama yaptılar, ne de insanları bilgilendirdiler. Mahkeme falan filan diyeceksiniz eyvallah haklısınız ama motorları satmak nedir? Parası olan hanzonun biri motorları alacak, bunlardan gelir elde edecek. Düşünsenize Barkın abinin panigalesi kiralanıyor saati 100 lira veya motor sergileniyor. Hanginiz gitmesiniz? Paraya ihtiyaçları olamaz, bunlar koskoca holding değil ki yüz binlerce lirayla oynasınlar. Sadece panigalenin ederi 200 bin lira üzerinde olacak zaten. Yapmayın, saygı göstermeyin. Barkın abiyi unutturacaklar, onlar istemese bile farkında olmadan bunu yapacaklar. Biraz sesiniz çıksın, gidin mesaj atın, isyan edin. Öyle her gönderinin, videonun yorumlarını kapatmayla ne yapmaya çalışıyor bu adamlar? Unutturmayın Altın Elbiseli Adam'ı!
Yok abi kimse bana geçerli mazeret sunamaz bu konuyla alakalı. Gökhan Eren hocayla görüştüm her şey ailenin kararıymış. Kazayla alakalı açıklama yapılmaması, motorların satılması vs.
Borç harç diyorsunuz da o kadar sponsor var, daha yeni yeni ekmeğini yiyordu Barkın abi, hadi sponsorları geçtim bizden istesinler. 200k takipçi var, bu kadar adamdan o motorların parası çıkmaz mı? Biliyorum takipçilerin yarısından fazlası para göndermez diyeceksiniz ama varını yoğunu verecek adamlar yok mu sanıyosunuz? Yok cidden kimsenin geçerli mazereti olamaz. Adamın kemikleri sızlıyor yattığı yerde. En azından eşine dostuna (Devrim abiye, Gökhan hocaya, Fuat Domaniç'e) satsalar da hiç olup gitmese bu motorlar.
Yok abi kimse bana geçerli mazeret sunamaz bu konuyla alakalı. Gökhan Eren hocayla görüştüm her şey ailenin kararıymış. Kazayla alakalı açıklama yapılmaması, motorların satılması vs.
Borç harç diyorsunuz da o kadar sponsor var, daha yeni yeni ekmeğini yiyordu Barkın abi, hadi sponsorları geçtim bizden istesinler. 200k takipçi var, bu kadar adamdan o motorların parası çıkmaz mı? Biliyorum takipçilerin yarısından fazlası para göndermez diyeceksiniz ama varını yoğunu verecek adamlar yok mu sanıyosunuz? Yok cidden kimsenin geçerli mazereti olamaz. Adamın kemikleri sızlıyor yattığı yerde. En azından eşine dostuna (Devrim abiye, Gökhan hocaya, Fuat Domaniç'e) satsalar da hiç olup gitmese bu motorlar.