Barkın Bayoğlu'nun Motosikletleri Satışa Çıkarıldı

Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Altı üstü motosiklet bunlar. Belki bir tanesi trafikten çekilip odaya konup müzemsi birşeye çevrilebilir ancak hepsi bu kadar. Belki de ailesine zor geliyor hergün motosikletleri görmek.

Bu arada o 200k kişiden 2 bin falan çıkarsa öpüp başınıza koyabilirsiniz. Bir tane anime sitesinde insanlar reklamlardan sıkıldık yeter vs diyorlardı. Adamlar tamam reklamların gelirlerinin birazını bile karşılayın kaldırıcaz demişlerdi. Sanırsam 1 kişi para göndermişti.

Ayrıca teklif işi iyi olmuş gibi ilk planda. Sevenler ve parası olanlar mutlaka hatıra olarak almak isteyeceklerdir. Bu da belkide motorun 3-4 katı olabilir fiyat olarak. Baktılar satılmıyor o zaman normal şekilde ilan verilebilir. Barkın abinin hatırasını yedirmeyiz diyenler varsa da çeksin kredisini alsın motorunu. 5dk da onaylıyor artık bankalar kredileri.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Fuat Domaniç gibi sosyal medyayı aktif olarak kullanan dostu bile tek bir açıklama vs yapmadı. Hani kazadan sonra programa çıkmadı belki küstü ancak en azından bir açıklama, bir karalama yapmalı idi onca yılın hatrına.

Zaman gösterir her şeyi.
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
173
Motosikleti
Mekgineer's Chopper
Manitou 7 ve Wunderwaffe durmalı bence. Her sene fuarda özel köşe yapmalılar..
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
Arkadaşlar onlar sadece birer motor, barkın ı kaybettik bir eş kocasını kaybetti bir baba ve anne oğlunu kaybetti motoru kim görür böyle bir durumda, barkının hatırası tamam ama, sadece birer motor,almak isteyen aileye katkı için barkının hatrına hatırasına alabilirse ne mutlu.ama motor bir araç tır amaç değil barkın bugün gittiği yerde yaşamaya devam ediyor ölüm hiçlik değil ki diğer alemde onu seven büyüklerine ceddine kavuştu, bu taraftan çok diğer alemde daha çok sevenimiz var, barkınla hiç tanışmadık ama diğer tarafa gittiğimde tanışmak isterim ,aklımıza geldikçe bir fatiha okuyalım ki bizim selamımız ona erişsin Allah günahlarını bağışlasın ,insanlara çok iyiliği dokundu rahmetiyle muamele etsin. Aklıma geldikçe inanamıyorum. ama gerçek bu . Allah tan geldik ve ona döneceğiz ,motorlarsa hep burda kalacak ,ama şundan eminim öbür tarafta daha iyileri vardır burada tattığımız her nimet birer numune asılları öbür tarafta orada inşallah gönlünce gazlıyordur
 
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
351
Arkadaşlar onlar sadece birer motor, barkın ı kaybettik bir eş kocasını kaybetti bir baba ve anne oğlunu kaybetti motoru kim görür böyle bir durumda, barkının hatırası tamam ama, sadece birer motor,almak isteyen aileye katkı için barkının hatrına hatırasına alabilirse ne mutlu.ama motor bir araç tır amaç değil barkın bugün gittiği yerde yaşamaya devam ediyor ölüm hiçlik değil ki diğer alemde onu seven büyüklerine ceddine kavuştu, bu taraftan çok diğer alemde daha çok sevenimiz var, barkınla hiç tanışmadık ama diğer tarafa gittiğimde tanışmak isterim ,aklımıza geldikçe bir fatiha okuyalım ki bizim selamımız ona erişsin Allah günahlarını bağışlasın ,insanlara çok iyiliği dokundu rahmetiyle muamele etsin. Aklıma geldikçe inanamıyorum. ama gerçek bu . Allah tan geldik ve ona döneceğiz ,motorlarsa hep burda kalacak ,ama şundan eminim öbür tarafta daha iyileri vardır burada tattığımız her nimet birer numune asılları öbür tarafta orada inşallah gönlünce gazlıyordur

Şu kadarcık yazıda 6 kere öbür taraf diye bahsetmişsin. Barkın abi göçtü gitti mekanı cennet olsun ama öbür tarafta yaşamıyoruz. Motorlar için ufacık bir dükkan bile tutulsa, evin bahçesinde bile sergilense bizim için yeterli olur. Onun mirası eğitim videoları, hoş sohbeti ve hayatta kalmayı öğrettiği motosiklet sürücüleriydi. İleride çocuğumu alıp İstanbul'a gezmeye götürdüğüm zaman olmasını istediğim sergi orda bulunsa, bak bunlar da bugünlere gelmemi sağlayan adamın motorları kıyafetleri desem kötü mü olur? O zamana kadar videolarının bile kalacağı meçhulken 2 motor 2 tulum kenarda dursa da hiç unutulmasa?
Bugün 'öbür dünyada mutlu, huzur içinde uyuyor, arkasında çok seven bıraktı' gibi laflar söyleyerek onun hatıralarını yaşatsak da 2 sene sonra bunlardan bahseden kişi sayısı kaç olacak sence? Ben çocuğuma yeğenime veya genç bi motorcuya Barkın Abi'yi anlatırken lafla sözle anlatmak istemiyorum. Her fırsatta da anlatsam, bıktırana kadar da anlatsam ondan kalan bi kaç parça eşya göstermek istiyorum. Oraya gidip motorları kaskları görüp onu daha iyi hatırlayıp duygulanmak istiyorum. Gerisi boş.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Hayatın gerçeği. "Bizden para toplayıp gönderirdik." "Müze yapılsın" ... Bunlar biraz tozpembe olmuş .

İmza kampanyasını bile destekleyemedik kim para verip de aileye yollayacak?
 
Katılım
10 Eyl 2015
Mesajlar
212
ben açıkcası bu şekilde yapılan bi satışı etik bulmadım yani sanki altın elbiseli adam ünvanını kullanıp daha fazla paraya satarız gibi bi niyet var burada sanki fiyat tekliflerini mail adresine göndersinler ne demektir.

yani ben bu yazıyı okuduğumda direk aklıma şu geldi açıkcası atıyorum bu motor ne kadar piyasa fiyatı 25 binlira altın elbeseli adam üzerinden biz bunu ihale mantığı ile yaparsak insanlara daha fazla paralara satabiliriz gibi bi düşünce olduğunu sezdim sadece buda bana etik gelmiyor satılmasını istiyosan koyarsın internete yazarsın fiyatı alan alır zaten.
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
387
ailesiyle alakası yok bu satışın bence şirket satışı bu hala altın elbiseli adam üzerin den para kazanmaya çalışan insanlar var
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
681
Fuat Domaniç gibi sosyal medyayı aktif olarak kullanan dostu bile tek bir açıklama vs yapmadı. Hani kazadan sonra programa çıkmadı belki küstü ancak en azından bir açıklama, bir karalama yapmalı idi onca yılın hatrına.

Zaman gösterir her şeyi.

Zor değil anlamak, demekki dostu değilmiş.. Etrafımızda dost gibi görünen binlerce kişi bile olsa hepsi biyere kadar..
 
Motoruma.com
Katılım
15 Tem 2017
Mesajlar
71
Neden ailesini karıştırıyorsunuz anlamıyorum. Şirket motosikletleri değil mi bunlar? Eğer müze olsun şu olsun bu olsun diyorsak elimizi taşın altına sokalım aramızda para toplayıp alalım motosikletleri sonra da müze yapalım.
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Arkadaşlar sakin,

Şirketin patronu vefat edince tabi ki tüm hakları en yakınına yani ailesine kalacaktır.Ailesinin kararı olabilir.tek oğulları o aracın tepesinde hakkın rahmetine kavuşmuş,ne yapsalardı saygıyla karşılarım.

Satılmasın diyen arkadaşlar,veya müze yapılsın diyenler.Gücünüz yetiyorsa alın,saklayın odanızda.

Şahsen İstanbul'da yaşasam delight'i alırdım çiziğiyle,kırığıyla dururdu garajda.belki bazen dolanırdım onunla.

velasıl kelam,keşke hiçbiri yaşanmasaydı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynen... Madem o kadar önemli sizin için ve paranın lafı yok, teklif verin, alın hepsini, kurun AEA müzesini, yaşatın AEA'nın ismini sonsuza kadar. Engel olan mı var?

Yoksa susun oturun, boşuna gürültü yapmayın.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Emek,zaman,uğraş ister projeler. Maddi ve manevi kısmı vardır ve icraat gerektirir.

Müze veya sergilenecegi bir oluşum fikri çoğumuzun gönlünden geçiyor fakat uygulanabilir mi,devamlılığı sağlanabilir mi... Kolay işler değil bunlar,birçok proje daha başlamadan bitiyor. İşin ucu gelip paraya dayanıyor. Sadece açmakla bitmiyor iş. Açıldıktan sonra maddi yetersiliklerden dolayı 6 ay içinde kapansa beni daha çok üzer.

Gönlümden geçen Barkın'ı seven bir arkadaşın motorları alması.

Umarım öyle olur.

Ayrica AEA ekibindeki çalışan arkadaşların hayatı, beklentileri,gelecek planları var. AEA projesi Barkın olmadan bunları verebilecek mi takım arkadaşlarına ? Ben sanmıyorum. Barkın bile son 8-10 aydır işlerini istediği seviyeye getirmişti. Onca yıl emek verdikten sonra. Barkın olmadıktan sonra AEA yeterli sponsor desteğini bulamayacak ve zaman içinde popülerliğini kaybedecek.

Başka insanlar farkli isimlerle benzer işler yaparlar,belki çok başarılı da olurlar fakat AEA demek Barkın demekti. Ben böyle düşünüyorum.
 
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
351
Aynen... Madem o kadar önemli sizin için ve paranın lafı yok, teklif verin, alın hepsini, kurun AEA müzesini, yaşatın AEA'nın ismini sonsuza kadar. Engel olan mı var?

Yoksa susun oturun, boşuna gürültü yapmayın.

Ne zamandan beri duyguları dile gitmek gürültü oldu ya? Ne kadar geri kafalı yaklaşmışsınız olaya. Ben de sizi bilgili kültürlü birisi sanardım. Sanal ortamda karakter analizi yapmaya çalışınca böyle oluyor demek ki. Ben öğrenci harçlığımla mı alayım bütün motorları? Bu mesajları yazmamdaki amaç birilerinin gözünü açmak. Belki parası olan hayırsever birisi görür de destek olur veya motorları satın alır diye. Öyle 'gürültüyle' falan alakası yok yani. Saygısızlık etmeyin, saygı duyun.
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
283
Vay birader... Aileden girilmiş Fuat Donmaniç'ten çıkılmış. Yetmemiş sızladığı iddia edilen kemiklerin avukatı olunmuş.

FZS600 listede yok. Youtube kanalı baki. Bu kadar anı ve hafıza makul.

Haddini bilmeyen insanlar... Makul olmayan şey bu.
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
Nasıl saygı duyuyosunuz böyle bi şeye? Ailesiymiş, ekibiymiş bilmem ne. Barkın Abi sayesinde hayatta kalan, motosikletten zevk alan binlerce insan varsa onlar da bu ailenin içindedir. Bunlar artık işin tadını kaçırdı, ne kazayla alakalı açıklama yaptılar, ne de insanları bilgilendirdiler. Mahkeme falan filan diyeceksiniz eyvallah haklısınız ama motorları satmak nedir? Parası olan hanzonun biri motorları alacak, bunlardan gelir elde edecek. Düşünsenize Barkın abinin panigalesi kiralanıyor saati 100 lira veya motor sergileniyor. Hanginiz gitmesiniz? Paraya ihtiyaçları olamaz, bunlar koskoca holding değil ki yüz binlerce lirayla oynasınlar. Sadece panigalenin ederi 200 bin lira üzerinde olacak zaten. Yapmayın, saygı göstermeyin. Barkın abiyi unutturacaklar, onlar istemese bile farkında olmadan bunu yapacaklar. Biraz sesiniz çıksın, gidin mesaj atın, isyan edin. Öyle her gönderinin, videonun yorumlarını kapatmayla ne yapmaya çalışıyor bu adamlar? Unutturmayın Altın Elbiseli Adam'ı!

Harfi harfine katılıyorum. Böyle rezalet olamaz. Ailesinin kararı bile olsa Barkın Türkiye'ye mal olmuş bir insandır. Onu seven binlerce insan onun hatırasını elinden geldiğince yaşatmaya çalışırken (sticker, poster vs) bunların yaptığı bencillikten öteye gitmez. Barış Akarsu'nun hatıralarını ailesi nasıl yaşatıyorsa, Barış'ın motoru nasıl ki camekanda sergileniyorsa Barkın'ın da hatıraları aynı şekilde yaşatılmalıydı. Bu zor ve maliyetli bir iş de değil!.. Kaldı ki daha güzel bir şey için bir sürü sponsor bulunurdu. Ben en basit örneğini söyledim.

Hiçbir konuda hiçbir açıklamaları yok. Yazıklar olsun başka bir şey demiyorum.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Arada cirkin mesajlar oldugu oldugu icin bilgilendirme geregi duydum.

Barkin'in ailesi sehir disinda yasiyor. Vefatindan beri istanbul'da, o studyonun, her anisinin bulundugu villaya yerlestiler ve AEA projesini bir sure sevenleri icin devam ettirmek adina evlerinden uzak vefat etmis ogullarinin evinde, her gun korkunc bir cileyle orada bulunuyorlar.

Bu is artik bitsin istiyorlar. Geriye 5-6 video kaldi kendisine ait yayinlanacak. Ekipten de zaten toplam 2 kisi ilgileniyor bunlarla (baska kimse kalmadi).

Motorlar icin de kendilerine muzeydi bu isi yasatalim kisvesi altinda bir ton rezil adam gelmis, tiksinmis durumdalar.

Motorlarin satis ve kurtulunmak istenmesinin sebebi bu, anlastik mi.

Seviyoruz ayagina terbiyesizlik yapmayin, cok seviyorsaniz buyrun alin motorlari kendiniz muzenizi kurun olur mu.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst