Barkın Bayoğlu'nun Motosikletleri Satışa Çıkarıldı

Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
o6AEdb.jpg



_______________


Benim umduğum şey AEA müzesinin oluşturulmasıydı. İçeride ne durumlar var tabii ki bilmiyoruz. Keşke böyle olmasaydı.








.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
Büyük ihtimal ailesinin kararıdır. Saygı duymak lazım. satış usulü biraz kafa karıştırıcı sadece.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Artık bir açıklama yapılsada, insanlar kafalarında birşeyler kurmasa.
Satıyoruz, sattık. Bitti gitti. Bence bu mantık ile ilermemek hiç iyi değil.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Alıcının teklif etmesi nedir yahu??
Satmak isteyen koyar ilana zaten satar bu motorları..

Bu satış resmi bir ihale değildir diyor,resmen ihale aslında..
 
Katılım
18 Eyl 2017
Mesajlar
201
En azından ailesi bi açıklama yapaydı. o Adamı seven binlerce insan var. Küçük bi açıklama yeterdi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ailesinin kararı olabilir bunu bilemeyiz.listedeki tüm motorlar satılır ama en azından 1 tanesi bence manitou kalsaydı keşke.emek ve zaman verilmiş bir motor eşi benzeride yok.keşke o motor anı olarak kalsa en azından.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Projenin devam edeceği söylenmişti. Belki bir şeyler yapılacaktır. Zaman gösterir her şeyi.

Hayat ilizyon kadar yalan.
 
Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
389
Bence profesyonel bir sirkete tum yayin haklari ve diger manevi deger tasiyan hatiralari satilmali. Boyle ucuza gidebilir. Ama hazir sicakken nakit para getirir.
 
Katılım
24 Eki 2016
Mesajlar
103
Bende neden hala satışa çıkarılmadı diye düşünüyordum çok mantıklı bir satış şekli olmuş bu sayede daha yüksek rakamlara satabilirler. Alanlar da eminim ki kullanmak için almaz, o şekilde alsa bile kıyamaz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Şahsi fikrim en az bir motosiklet ( tercihen manitu (çok emek harcandı ona) ) ailesi tarafından elde tutulmalı.

Satış yapıldıktan sonra bu işin dönüşü yok, o motoru alıp kırıp parçalayacaklar.



yadigar, maneviyat terimlerini bilen birilerinin aileye yol göstermesi lazım. Muhtemelen evlat acısı unutturuyor o terimleri.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
keşke imkanım olsaydı da birinden birini alabilseydim özellikle son zamanlarında tt yarışlarına giderken binlerce km yaptığı panigaleyi ya da brutale yi
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
1 sene sonra Barkın unutulacak bu gidişle. Ailesi ya da aileye yön veren kimler varsa müze tarzı bir oluşumla Altın Elbiseli Adam markasını yaşatmalı.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Şahsi fikrim en az bir motosiklet ( tercihen manitu (çok emek harcandı ona) ) ailesi tarafından elde tutulmalı.

Satış yapıldıktan sonra bu işin dönüşü yok, o motoru alıp kırıp parçalayacaklar.



yadigar, maneviyat terimlerini bilen birilerinin aileye yol göstermesi lazım. Muhtemelen evlat acısı unutturuyor o terimleri.

Düzeltme yapamadım, listede wunder waffe görünmüyo. umarım ailesi anı olması için saklamaktadır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnşaallah barkını seven ve kıymetini bilecek birisi alır.
 
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
351
Nasıl saygı duyuyosunuz böyle bi şeye? Ailesiymiş, ekibiymiş bilmem ne. Barkın Abi sayesinde hayatta kalan, motosikletten zevk alan binlerce insan varsa onlar da bu ailenin içindedir. Bunlar artık işin tadını kaçırdı, ne kazayla alakalı açıklama yaptılar, ne de insanları bilgilendirdiler. Mahkeme falan filan diyeceksiniz eyvallah haklısınız ama motorları satmak nedir? Parası olan hanzonun biri motorları alacak, bunlardan gelir elde edecek. Düşünsenize Barkın abinin panigalesi kiralanıyor saati 100 lira veya motor sergileniyor. Hanginiz gitmesiniz? Paraya ihtiyaçları olamaz, bunlar koskoca holding değil ki yüz binlerce lirayla oynasınlar. Sadece panigalenin ederi 200 bin lira üzerinde olacak zaten. Yapmayın, saygı göstermeyin. Barkın abiyi unutturacaklar, onlar istemese bile farkında olmadan bunu yapacaklar. Biraz sesiniz çıksın, gidin mesaj atın, isyan edin. Öyle her gönderinin, videonun yorumlarını kapatmayla ne yapmaya çalışıyor bu adamlar? Unutturmayın Altın Elbiseli Adam'ı!
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
PARAM OLSAYDI KTM YI VE MALİBU YÜZDE ALIRDIM. ONLARI GÖRDÜĞÜMDE HEP ONUN RE PLİKLERİ AKLIMA GELİRDİ
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Nasıl saygı duyuyosunuz böyle bi şeye? Ailesiymiş, ekibiymiş bilmem ne. Barkın Abi sayesinde hayatta kalan, motosikletten zevk alan binlerce insan varsa onlar da bu ailenin içindedir. Bunlar artık işin tadını kaçırdı, ne kazayla alakalı açıklama yaptılar, ne de insanları bilgilendirdiler. Mahkeme falan filan diyeceksiniz eyvallah haklısınız ama motorları satmak nedir? Parası olan hanzonun biri motorları alacak, bunlardan gelir elde edecek. Düşünsenize Barkın abinin panigalesi kiralanıyor saati 100 lira veya motor sergileniyor. Hanginiz gitmesiniz? Paraya ihtiyaçları olamaz, bunlar koskoca holding değil ki yüz binlerce lirayla oynasınlar. Sadece panigalenin ederi 200 bin lira üzerinde olacak zaten. Yapmayın, saygı göstermeyin. Barkın abiyi unutturacaklar, onlar istemese bile farkında olmadan bunu yapacaklar. Biraz sesiniz çıksın, gidin mesaj atın, isyan edin. Öyle her gönderinin, videonun yorumlarını kapatmayla ne yapmaya çalışıyor bu adamlar? Unutturmayın Altın Elbiseli Adam'ı!

Ölüm..
Birinin eşi, birinin oğlu, birinin amcası öldü.
Acıları hep tazedir emin ol dostum.
Ama maddi imkansızlık mutlaka vardır sen ben bilemeyiz bunu. Emin ol keyfi olarak satmıyorlardır.
Babası, eşi istemez mi motorları evin bir odasında kenarda dursun??
Ölenle ölünmüyor hayat devam ediyor.
Belki Barkın bu yatırımları borç harç krediyle yaptı??

Burdan ahkam kesersek aileyi incitmiş oluruz emin ol.

Senin için panigale yadigar ama o eş o baba motoru her gördüğünde acıları katlanıyordur.

Bizim için altın elbiseli adam öldü ama ailesi için Barkın Bayoğlu öldü.

Selametle..
 
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
351
Yok abi kimse bana geçerli mazeret sunamaz bu konuyla alakalı. Gökhan Eren hocayla görüştüm her şey ailenin kararıymış. Kazayla alakalı açıklama yapılmaması, motorların satılması vs.
Borç harç diyorsunuz da o kadar sponsor var, daha yeni yeni ekmeğini yiyordu Barkın abi, hadi sponsorları geçtim bizden istesinler. 200k takipçi var, bu kadar adamdan o motorların parası çıkmaz mı? Biliyorum takipçilerin yarısından fazlası para göndermez diyeceksiniz ama varını yoğunu verecek adamlar yok mu sanıyosunuz? Yok cidden kimsenin geçerli mazereti olamaz. Adamın kemikleri sızlıyor yattığı yerde. En azından eşine dostuna (Devrim abiye, Gökhan hocaya, Fuat Domaniç'e) satsalar da hiç olup gitmese bu motorlar.
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Yok abi kimse bana geçerli mazeret sunamaz bu konuyla alakalı. Gökhan Eren hocayla görüştüm her şey ailenin kararıymış. Kazayla alakalı açıklama yapılmaması, motorların satılması vs.
Borç harç diyorsunuz da o kadar sponsor var, daha yeni yeni ekmeğini yiyordu Barkın abi, hadi sponsorları geçtim bizden istesinler. 200k takipçi var, bu kadar adamdan o motorların parası çıkmaz mı? Biliyorum takipçilerin yarısından fazlası para göndermez diyeceksiniz ama varını yoğunu verecek adamlar yok mu sanıyosunuz? Yok cidden kimsenin geçerli mazereti olamaz. Adamın kemikleri sızlıyor yattığı yerde. En azından eşine dostuna (Devrim abiye, Gökhan hocaya, Fuat Domaniç'e) satsalar da hiç olup gitmese bu motorlar.

o 200k takipçiden 10.000 imza çıkmadı change.org’daki kampanyada! paçamı yırttım kaç gündür sayı tamam olsun diye...
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Yok abi kimse bana geçerli mazeret sunamaz bu konuyla alakalı. Gökhan Eren hocayla görüştüm her şey ailenin kararıymış. Kazayla alakalı açıklama yapılmaması, motorların satılması vs.
Borç harç diyorsunuz da o kadar sponsor var, daha yeni yeni ekmeğini yiyordu Barkın abi, hadi sponsorları geçtim bizden istesinler. 200k takipçi var, bu kadar adamdan o motorların parası çıkmaz mı? Biliyorum takipçilerin yarısından fazlası para göndermez diyeceksiniz ama varını yoğunu verecek adamlar yok mu sanıyosunuz? Yok cidden kimsenin geçerli mazereti olamaz. Adamın kemikleri sızlıyor yattığı yerde. En azından eşine dostuna (Devrim abiye, Gökhan hocaya, Fuat Domaniç'e) satsalar da hiç olup gitmese bu motorlar.

Onların Ve yakınlarının alması muhtemeldir zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst