patos64 kullanıcısının son içeriği

  1. P

    bu ybr nasıl?

    selam. bu ybr 125 nasıl duruyor? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-denizli-nur-motordan-yamaha-ybr-125-106028195/detay sizce km si doğru mu resimlere baktığınızda? motor acemisiyim de.:)
  2. P

    ybr 125 in fiyatı

    sizce düşer mi ocak aylarında sitedeki fiyatı olan 4350 tl den 4000lere?
  3. P

    sizce motorda en önemli aksesuar

    kasktan sonra sizce olmazsa olmaz dediğiniz aksesuar, kıyafet vs nedir? mesela eldiven mi, dizlik mi vs vs vs... bir tane belirtin sadece :)
  4. P

    motorsiklet kaskosu hakkında

    selamlar... yaptıran var mı kasko bu sene içinde? sadece çalıntılara karşı yapılıyor mu? 125 cc için illa garajda olacak vs gibi şartlar var mı? apartmanın kendi ufacık bahçesi de oluyor mu? yamaha ybr 125 e ne kadar fiyat biçerler? bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
  5. P

    bu 2. el alınır mı?

    yamaha ybr alacağım da inş, yamaha ybr 125 2012 modeli, 1100 km, 3800 e alınır mı? kaçırmıyım mı? yoksa sıfır almak mı daha mantıklı?
  6. P

    ybr 125 2013 modelinin gelmesi hakkında

    selamlar. yamaha ybr 125 2013 modeliniin, birde aynı şekilde honca cbf 125 in gelmesi aralık sonunu bulur mu yoksa şubat mart gibi mi gelir, bilen arkadaşlar, abiler cevaplarsa geçen senelerden tecrübelerle sevinirim.
  7. P

    yamaha ybr 2013 ?

    selamlar. ybr 125 in 2013 modeli hakkında bir bilginiz var mı? ne zaman çıkacağı yani türkiye'de ne zaman satılacağı ve fiyatı hakkında bilginiz var mı? tahminen de olabilir tabi...
  8. P

    yamaha ybr 125 e taksit sorunu

    selamlar herkese. ---- ya ben anlamadım ben bu işi. bu motorları gençler almak istiyor genelde, en fazla bölebildikleri 12 taksit. bugün bayiye gittim bir tane, 2000 nakitim var dedim, geri kalanı 24 e bölebilir miyiz dedim, en fazla 12 ye bölüyoruz dedi, kampanya yok şuan dedi. böyle bir...
  9. P

    yamaha ybr 125 2. el fiyat hakkında

    selam herkese. önümüzdeki 3-5 ay içinde alacağım inş ilk motorumu. ybr 125 almak istiyorum. şimdiden sorayım, 15 bin km dolaylarında 2011 model ybr ye 3000 tl göz kapalı verilir mi yoksa bir fiyat mıdır sizce?

Yeni mesajlar

Üst