selamlar herkese.
----
ya ben anlamadım ben bu işi.
bu motorları gençler almak istiyor genelde, en fazla bölebildikleri 12 taksit.
bugün bayiye gittim bir tane, 2000 nakitim var dedim, geri kalanı 24 e bölebilir miyiz dedim, en fazla 12 ye bölüyoruz dedi, kampanya yok şuan dedi.
böyle bir...