motorsiklet kaskosu hakkında

Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
selamlar...

yaptıran var mı kasko bu sene içinde?

sadece çalıntılara karşı yapılıyor mu? 125 cc için illa garajda olacak vs gibi şartlar var mı? apartmanın kendi ufacık bahçesi de oluyor mu? yamaha ybr 125 e ne kadar fiyat biçerler?

bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
yok mu evinin yakınında kapalı otopark anlaş adamla ben anlaşmıştım aylık 40 lira veriyordum garaj için en az 15 motor vardı benimkinin dışında. bu sayede yatağa huzurlu giriyorsun :)
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
125 cc ye kasko yapılmıyor.

internette biraz araştırdım da yapılıyor diyorlardı. kafam karıştı iyice.:silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

yok mu evinin yakınında kapalı otopark anlaş adamla ben anlaşmıştım aylık 40 lira veriyordum garaj için en az 15 motor vardı benimkinin dışında. bu sayede yatağa huzurlu giriyorsun :)


evimizin garajı var ama başka şehirdeyim, okuyorum orada garaj yok :) yakın yerde garaj var mı acaba diye düşündüm de yok gibi, o da güzel bir fikir :)
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
206
ben sigortacıyım geçen arkdaşımın cbf 150 için kasko çalışması yaptık 2012 model ikinci el firma sıfır sandı ve 1000 küsür fiyat çıktı yani motor kaskolarını 1000 tl de aşağıya başalangıç için zor yaptırırsın ve evet sigorta şirketleri kapalı garaj yoksa parayı ödemez.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
internette biraz araştırdım da yapılıyor diyorlardı. kafam karıştı iyice.:silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------




evimizin garajı var ama başka şehirdeyim, okuyorum orada garaj yok :) yakın yerde garaj var mı acaba diye düşündüm de yok gibi, o da güzel bir fikir :)
benimkini yaptırırkende 250 cc ve altına yapmıyorz demişlerdi.
şuanki 1000 cc motoruma en düşük 3 bin tl istediler. 6 bin tl ye kdr isteyen firmalarda var
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
ben sigortacıyım geçen arkdaşımın cbf 150 için kasko çalışması yaptık 2012 model ikinci el firma sıfır sandı ve 1000 küsür fiyat çıktı yani motor kaskolarını 1000 tl de aşağıya başalangıç için zor yaptırırsın ve evet sigorta şirketleri kapalı garaj yoksa parayı ödemez.
Sigortacıların işi gücü para ödememek zaten. Ayrıca hiç kazası olmayan motora bile zorunlu trafik sigortasını yapmamak için uçuk fiyatlar (1 yıllık, gecikme zamsız, hasarsızlık indirimli 250, 300, 400 lira gibi fiyatlar) vermek yine sigortacıların işi. Neyseki axa sigorta var her ne kadar onun da primi bir yılda 40 liradan 140 liraya çıksa da diğerleri kadar acımasız değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst