yamaha ybr 125 2. el fiyat hakkında

Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
selam herkese.

önümüzdeki 3-5 ay içinde alacağım inş ilk motorumu. ybr 125 almak istiyorum.

şimdiden sorayım,

15 bin km dolaylarında 2011 model ybr ye 3000 tl göz kapalı verilir mi yoksa bir fiyat mıdır sizce?
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
2009 model 6000 kmde mişlen lastikli ybr ye önceki sezon sonu 3100 istiyordu sahibi; şimdi 13000 kmde benzin deposunda da küççük bir vuruk var 3250 istiyor. Geçen sezon 3 lira kredi çekip para cebimde hazır iken adam satmadı, ben de başka istediğim renk (gri) bulamadım. Göz kapalı ancak sahibini tanıyorsan verilir. Tanımadığın birinden alıyorsan her türlü riski göze alcan..
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
205
Bende bu aralar ybr esd almayı düşünüyorum sahibinden.com a baktım piyasası o aralar tanıdığın usta felan biriyle gidip baktırmak lazım
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
2009 model 6000 kmde mişlen lastikli ybr ye önceki sezon sonu 3100 istiyordu sahibi; şimdi 13000 kmde benzin deposunda da küççük bir vuruk var 3250 istiyor. Geçen sezon 3 lira kredi çekip para cebimde hazır iken adam satmadı, ben de başka istediğim renk (gri) bulamadım. Göz kapalı ancak sahibini tanıyorsan verilir. Tanımadığın birinden alıyorsan her türlü riski göze alcan..


anladım. fiyat olarak yerinde ama tabi iyice motoru tanımak lazım diyorsun, teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

git salcano wolf al sıfır 3 bin liraya. Neyi eksik?

popüler kültürün kurbanıyız :D dediğin motoru inceliyeyim biraz, aslında bencede fark yoktur öyle abes ama ne biliyim işte :S
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
dostum sen ybr almaya tam karar ver ondan sonra fiyat tavsiyesi al bence. salcano vs ile de aman ha ugrasma
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
dostum sen ybr almaya tam karar ver ondan sonra fiyat tavsiyesi al bence. salcano vs ile de aman ha ugrasma
Şimdi anti ybr ciler bu arkadaşı topa tutacaklar ama emin olun bu adam ybr diyorsa boşa demiyor..ekmek yemek istiyorsan ybr ye bineceksin :rendeer:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
gözü kapalı verilmez, nitekim kazalıysa satarken değer kaybı olur. ancak 3000 liraya alacağın ybr 125in eğer bir arızası olursa (karbüratör hariç) zaten max 400-500 e tamir edilir cillop gibi olur :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Ben vermem.Geçenlerde bi ybr satılıktı daha 1 aylık.3000 TL istiyordu.Benim motosikletim var arkadaşa alalım dedik ama daha o gün satılmış 2800 e.Benim gözümde de sıfırı 3500 zaten.Daha fazla vermem,vermedimde zaten:)Sonuçta 125 cc motor.Sağlamlığı tamam ona bişey demiyorum ama 4300 TL artı plaka masrafı 4500-4600 edecek kadar da değil.Abartmaya gerek yok.

Marka takıntın varsa Almak içinde acele etme elbet istediğin fiyata temiz ybr düşer.3-5 ay uzun bi süre zaten.eğer 5 ay sonra alacaksanda tam motosikletlere zam üstüne zam geldiği vakit.Pek geç kalma derim.Çünkü honda başlangıcı yapar ve gerisi gelir.
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
peki şunu da sorayım, mesela ybr alacağız sıfır. 4300 diyelim, 1000 lira peşin verdik diyelim, 3300 kalır geriye, her yada çoğu bayi bunu 24 aya böler mi? bölecekse 12 aydan fazlasına bölmez mi? bu konu hakkında ne söylersiniz?
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
böler ama faiz olur 36 yada bölüo karta göre o.. Mesela.12 aya 3300+300 faizi olursa 3600 olur yani vade cok koyar banka insafına ve kampanyasına kalmıs vi olay..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst