2009 model 6000 kmde mişlen lastikli ybr ye önceki sezon sonu 3100 istiyordu sahibi; şimdi 13000 kmde benzin deposunda da küççük bir vuruk var 3250 istiyor. Geçen sezon 3 lira kredi çekip para cebimde hazır iken adam satmadı, ben de başka istediğim renk (gri) bulamadım. Göz kapalı ancak sahibini tanıyorsan verilir. Tanımadığın birinden alıyorsan her türlü riski göze alcan..
git salcano wolf al sıfır 3 bin liraya. Neyi eksik?
Şimdi anti ybr ciler bu arkadaşı topa tutacaklar ama emin olun bu adam ybr diyorsa boşa demiyor..ekmek yemek istiyorsan ybr ye bineceksin :rendeer:dostum sen ybr almaya tam karar ver ondan sonra fiyat tavsiyesi al bence. salcano vs ile de aman ha ugrasma