ybr 125 in fiyatı

Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
sizce düşer mi ocak aylarında sitedeki fiyatı olan 4350 tl den 4000lere?
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Düşmez. Aksine artabilir. Kasım ve aralık ayı, alış-veriş için en uygun zamanlardır. En kötü ihtimal 2013 motosiklet fuarını bekleyin. Fuar da bir miktar indirim almanız mümkün...
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Wolf al kardeş kalan parayı benzin parası yaparsın kask koruma vs. de alırsın
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Fuar zamanı bişeyler yaparlar... biraz daha bekle... Cazip kampanyalar la çıkarlar podyuma..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
benim gibi ybr isteyip 4000tl vermek istemiyorsan salcano wolf alabilirsin. motor aksamı ybr eski tip motoru ile aynı. motor parçaları ybr ile birebir aynı.
2600tl axess e 12 taksitle aldım ben wolfu. daha 1. taksiti ödemedim ama 350km yol gezmişim.. :)
renonun dacia sı gibi düşün wolfu.
2. el nasıl sürprizlerle karşılaşacağını bilmediğin bir ybr almaktansa wolf ucuz ve işini fazla fazla görecektir.
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
Düşmez. Aksine artabilir. Kasım ve aralık ayı, alış-veriş için en uygun zamanlardır. En kötü ihtimal 2013 motosiklet fuarını bekleyin. Fuar da bir miktar indirim almanız mümkün...


fuar martta felan mıydı usta? tabi indirim dediğin o zaman 2013 modeli için olacak değil mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

benim gibi ybr isteyip 4000tl vermek istemiyorsan salcano wolf alabilirsin. motor aksamı ybr eski tip motoru ile aynı. motor parçaları ybr ile birebir aynı.
2600tl axess e 12 taksitle aldım ben wolfu. daha 1. taksiti ödemedim ama 350km yol gezmişim.. :)
renonun dacia sı gibi düşün wolfu.
2. el nasıl sürprizlerle karşılaşacağını bilmediğin bir ybr almaktansa wolf ucuz ve işini fazla fazla görecektir.

valla usta çok zamandır düşünüyorum, o motora felanda baktım baya bir düşündüm ama kararımı verdim artık :D zaten kararsız bir insanım vermişken dönmiyim yolumdan :)
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
benim gibi ybr isteyip 4000tl vermek istemiyorsan salcano wolf alabilirsin. motor aksamı ybr eski tip motoru ile aynı. motor parçaları ybr ile birebir aynı.
2600tl axess e 12 taksitle aldım ben wolfu. daha 1. taksiti ödemedim ama 350km yol gezmişim.. :)
renonun dacia sı gibi düşün wolfu.
2. el nasıl sürprizlerle karşılaşacağını bilmediğin bir ybr almaktansa wolf ucuz ve işini fazla fazla görecektir.
2600 motosiklet parası, ruhsat (plaka) ve sigorta ile toplam kaç paraya maloldu?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
daha çıkartmadım plakayı. dedim ya sıfır parayla aldım motoru.
ama 150-200 civarında tutar plaka.
bu hafta çıkartırım ama
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst