----700 km ve motorum bakıma girdi-----
Slm arkadaşlar.. anca daha yeni 700 km yapabildim..
Sürat konusunda pek yorum yapamam en uzak cumartesi sarıyere gittim sahil yolundan.. 4 ncü viteste 85-90'ı felan gördüm daha fazla sürat denemedim... Bu zamana kadar pek bi sorun yaşamadım motorla ilgili.. ilk çalıştırdığımda bazen istop ettiği oluyor.. bi kerede motoru tazzikli suyun altında allah ne verdiyse yıkadık sonra çalışmadı

bujileri felan sildim temizledim kururttum ama yine de çalışmadı 1 saat sonra çalıştı.. sahil yolunda her noktada çevirme vardı ama bir allahın kulu polis gelipde çevirmedi... haftaya da bir kaç fotoğrafçı arkadaşla ve tam teçhizat (fotoğrarf makinası, ayakları, filtreler ve ekipmanlar ile yine gideceğiz)... Motorun görüntüsü ve karizmasına diyecek yok.. Reinanın önünde bile gözleri üzerine çekiyordu Ferrarilerin, X5 lerin arasında bile olsa.... Ne zaman ki kawasaki, honda, yamahalar yanımdan geçti o zaman biraz boynu bükük kaldık...Herkese kazasız belasız sürüşler.. Cumartesi gecesinden bir kaç fotoğraf işte linkleri....