Herkese selam
Sanada selam kartal 64.herk konsunda sana bildiklerimi anlatabilirim yalnız teknik özellikler aklımda değil özele mesaj atıp hatırlatırsan bulurum ama

Herk ilk fuarda dikkatimi çekti lastik kalınlığı ve granajıyla fiyatıyla hayran olmuştum daha sonra bi motosiklet bayisine gittim adam bunu alma servis sıkıntısı var dedi başka motor tavsiye etti görüntü olarak güzel bence resmini yayınlamıştım zaten ama kataloğunda max.hız 95km yazıyodu satan adam 120 yapar dedi!
Her neyse arkadaşlar ben de zealsun 200 gs almak istiyordum aylardırda takipteyim ama bir gün bakırköy meydanında görünce vaz geçtim pek hoşuma gitmedi görüntüsü

cross tarzı düşünmeye başladım ama asfaltta vibrasyonu çok olur diye duydum bunu nasıl aşarız bilen birisi yazarsa sevinirim bir de ayaklar yere tam basmıyo bütün crossları dev adamlara göre yapmışlar

r:
Ya bide aynı yerde chopper a oturdum Aman Allahım budur dedim ya racingler ve diğer motorlarda oturuş çok rahatsızken bu chopperda öyle rahat ettim ki anlatamam sanki evimde koltuğa oturuyorum gibi ayak koyma yerleri de 15 cm

kafam iyice karıştı anlıyacağınız ama zealsun ve herkten vaz gectim:salut:
Bu arada yine bakırköyde komik bi olaya şahit oldum yolun kenarına park etmiş
bi kanuni racer gördüm ama o ne yanlarda ve önde suzuki yazıyodu arkadaşım suzuki olm bu dedi bi an ben bile kendimden şüphelendim helal olsun adama Allahtan fuardan ve siteden incelemiştim

yutturamadı yani :queen: size tavsiyem siz de o yapışkanlardan yapıştırın millet suzuki sansın :queen:
Herkese kazasız belasız sürüşler arkadaşlar...
H.DEMİRKAN