Zealsun ZEALSUN ZS 200 GS Sport

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tornedo; baktım ben de dahil kimsenin adam akıllı resim çekip detay göndereceği yok, bari bulunan resimlere link verelim. Alıp topicin altına yapıştırmak zahmetli iş hem o zaman sayfalarda geç yükleniyor, meraklı olan tıklasın baksın bir faydamız dokunsun... :)
 
Katılım
5 Tem 2005
Mesajlar
45
----700 km ve motorum bakıma girdi-----
Slm arkadaşlar.. anca daha yeni 700 km yapabildim..
Sürat konusunda pek yorum yapamam en uzak cumartesi sarıyere gittim sahil yolundan.. 4 ncü viteste 85-90'ı felan gördüm daha fazla sürat denemedim... Bu zamana kadar pek bi sorun yaşamadım motorla ilgili.. ilk çalıştırdığımda bazen istop ettiği oluyor.. bi kerede motoru tazzikli suyun altında allah ne verdiyse yıkadık sonra çalışmadı :) bujileri felan sildim temizledim kururttum ama yine de çalışmadı 1 saat sonra çalıştı.. sahil yolunda her noktada çevirme vardı ama bir allahın kulu polis gelipde çevirmedi... haftaya da bir kaç fotoğrafçı arkadaşla ve tam teçhizat (fotoğrarf makinası, ayakları, filtreler ve ekipmanlar ile yine gideceğiz)... Motorun görüntüsü ve karizmasına diyecek yok.. Reinanın önünde bile gözleri üzerine çekiyordu Ferrarilerin, X5 lerin arasında bile olsa.... Ne zaman ki kawasaki, honda, yamahalar yanımdan geçti o zaman biraz boynu bükük kaldık...Herkese kazasız belasız sürüşler.. Cumartesi gecesinden bir kaç fotoğraf işte linkleri....
P1012237.jpg

P1012255.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
74
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar.800 km bakım yaptırmam gerekiyor,hangi yağı tavsiye edersiniz ve başka neler yaptırmalıyım.Motoruna bakım yaptırmış olanlardan acil cevap bekliyorum.Hepiniz motorunuzun üzerinde kalın.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
Serkan abi küstüm sana 800km yol yaptın bi uğrayıpta motoru göstermedin valla üzüldüm :pale: Arayıp sık boğaz etmek istemedim ama neyse hade:salut:

Bu arada yağ olarak castrol 4 zamanlıdan başka birşey koyma:cat: İlk yağ deiştirmen mi olcak :silent: Valla ii bi usta lazım.Ben MT izmir e bi danışayım senin için :wiinkk:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
1
Arkadaşlar zealsun un bayilerinin nerelerde olduğunu nerden öğrenebiliriz. Ben ist'da oturuyordum ancak geçen sene balıkesirde okumaya başladım. Uygun binilebilecek böyle bir motor bnakıyordum kafama yattı ancak burda arıza çıkarırsa servis için illa izmiremi gitmem gerekir yoksa balıkesirde anlaşmalı bir servis bulabilirmiyim.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
9
zealsun muuuuu

arkadaşlar mereba aranıza yeni katıldım bu zealsun 200 gs hakında yapılan yorumları okuıyunca dayanamadım üye oldum ben 15 gün önce aldım bu motoru ama aldığım günden beri sorunlarla uğraşıyorum motorsiklet 80 km hızı geçmiyor 3 üncü gün km makarası kırıldı beşinci gün gaz teli koptu motordan çıkan ses mobilet sesinden bile kötü servis 80 km hız problemini çözemedi ve ben bugün bu asla alınmıcak çin malını tüketici koruma derneği yardımı ile geri iade etmek için mahkemeye verdim arkadaşlar çin malı motor alırken 5 kez düşünün motorun sadece görünüşü güzel ama unutmayınki üstünde kendi canınızı taşıyorsunuz
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
tolgaha770 aramıza ::hosgeldi Başına gelenlere çok üzüldüm ancak çok büyük problemler olduğunu zannetmiyorum.Polen ile temasa geçtinmi?? Başka bir servise götürüp sorununu çözmeye çalıştınmı.İnşallah herşey istedigin gibi olur ancak burda 145km görenler var 80km biraz garip.Neyse gelişmeleri bizimle paylaşabilirsen seviniriz...Kazasız belasız:cat:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
9
dileklerin için teşekkür ederim tornedo ewet polen le görüştüm motorsikleti kendilerine yollamamı istediler ama 15 günlük motorun böyle bi sorunla karşılaşması benisoğuttu motordan eminimki daha birçok sorunu çıkacak onun şu anda mahkemenin sonucunu bekliyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tolgaha770' Alıntı:
arkadaşlar mereba aranıza yeni katıldım bu zealsun 200 gs hakında yapılan yorumları okuıyunca dayanamadım üye oldum ben 15 gün önce aldım bu motoru ama aldığım günden beri sorunlarla uğraşıyorum motorsiklet 80 km hızı geçmiyor 3 üncü gün km makarası kırıldı beşinci gün gaz teli koptu motordan çıkan ses mobilet sesinden bile kötü servis 80 km hız problemini çözemedi ve ben bugün bu asla alınmıcak çin malını tüketici koruma derneği yardımı ile geri iade etmek için mahkemeye verdim arkadaşlar çin malı motor alırken 5 kez düşünün motorun sadece görünüşü güzel ama unutmayınki üstünde kendi canınızı taşıyorsunuz


Geçmiş olsun arkadaşım başına gelenlere üzüldüm ama nerede olduğunu ve hangi servise gittiğini falan yazsaydın önceden belki yardımcı olabilirdik.
Evet motorlarımız biraz kalitesizler ve ondan dolayı da kalite kontrol aşamaları biraz şişirme geçiyor sanırım. Yoksa bunca motor arasında sana arızalısı denk gelmezdi.

Ben İstanbuldayım Mor Bisikletten aldım motorumu ve kendi servisi var, Mehmet usta saolsun sanki 1000RR getirmişim gibi ilgileniyor, bakım ve ayarlarla da aynı şekilde ilgili. Bu arada adam iyi usta geçen kazalı bi 1000RR topladı gerçekten de on numara çıktı makine. Bana kalırsa makinadan olan şikayetlerinin tamamı iyi bir servisle çözülecek sorunlar ama bi kere soğumuşsun artık ne olsa para etmez keyif vermez.

Mahkeme için iyi şanslar dilerim umarım istediğin sonuca ulaşırsın, motor sezonu geçmeden :cherry:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
9
sağol kardeşim ben balıkesirdeyim burdaki servis çok yetersiz
ayrıca motorum 60 km de kafa sallamaya başlıyo yani binilecek gibi değil keşke bu siteyi daha önce görseydimde size danışsaydım almadan önce dilekleriniz için çok teşekkür ederim yeni motor almadan önce kesinlikle fikirlerinizi alacağım sağolun
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
aranızda sorun cıkarmayan motor varmı??
ayrıca 200cc motor nasıl 80 i gecmez hayret dorusu
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
okan şu ana kadar tek sorunlu motor çıktı o da tolgaha770 ün :wiinkk:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
zealsun fena fırma deıldır aslında etrafımda tanıdıgım var zealsun kullanan hıcbır sorunları yok ama servısını yedek parcasını bılmıyorum
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
9
bu motorların servislerini bayilikler yapıyo tabi bayilerin kullandığı ustalar ne kadar kaliteli tartışılır burdaki servis motorun sorununu çözemedi motoru adanaya göndermek istiyolar ayrıca bu zealsunu balıkesirde 5 kişi kullanıyo ve 5 motorsikletin motorundan istenmeyen sesler geliyo fabrika bunun normal olduğunu söylüyor sizdede bu ses sorunu varmı arkadaşlar
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
abı sesın nerden geldıgını bulabılırsenız belkı cozumunude bulabılırısnız:silent:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
9
okan kardeşim belki bu motora binen arkadaşlar bana kızacak ama onlardan tekrara özür diliyorum ama bu en fazla 1 yıl ömrü olan bi motor bnece herşeyden önce bu motor çin malı hangi çin malının 2 yıl dayandığını gördünüz bu motorlarla arkadaşlarımız 100 km gibi ciddi bi hızın üstüne çıkıyolar bu kalitede bi motorla 100 ün üstüne çıkmak bana göre haytıyla oynamk demek ben bu motoru almadan önce bunları düşünemedim bu motorun sadece görünüşü güzel internetten bi zealsunu 200 cc liği satanların sayısına bakın 20 ye yakın kişi motor daha 150-500 km lerde olmasına rağmen satışa çıkarmışlar
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
abı haklı olabılrısın kanunının 2000racerınde de acaıp sorun var paran olacak alacaksın honda1000rr ama yok
ben cınlılerede kızmıyorum onlar ollmasa ben hayyatta motor sahıbı olamazdım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst