- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
Aynı sitede Çinliler daha fazla :mrgreen:
Ve şunu hala anlamıyorsun, anlıyorsun da işine gelmiyor. CBR 125 dediğin alet, Twsiter'la bile kapışamayan bir şey. YBR 125 gibi bir şey. Bu motoru satmayıp da bi tarafımıza mı sokacağız 10 yıl boyunca?
Sıkıldım ben, gidip deveye hendek atlatacağım görüşürüz :rendeer: :cherry:
Ve şunu hala anlamıyorsun, anlıyorsun da işine gelmiyor. CBR 125 dediğin alet, Twsiter'la bile kapışamayan bir şey. YBR 125 gibi bir şey. Bu motoru satmayıp da bi tarafımıza mı sokacağız 10 yıl boyunca?
Sıkıldım ben, gidip deveye hendek atlatacağım görüşürüz :rendeer: :cherry:
Son düzenleme:
