Zeal Sun 200 GS mi yoksa Honda CBR 125 mi?

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Aynı sitede Çinliler daha fazla :mrgreen:
Ve şunu hala anlamıyorsun, anlıyorsun da işine gelmiyor. CBR 125 dediğin alet, Twsiter'la bile kapışamayan bir şey. YBR 125 gibi bir şey. Bu motoru satmayıp da bi tarafımıza mı sokacağız 10 yıl boyunca?

Sıkıldım ben, gidip deveye hendek atlatacağım görüşürüz :rendeer: :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Prometheus' Alıntı:
Abi yol tutuşunu teknik verilerden bilen de bir seni gördüm yani. O zaman 1303 Tospa'da da 4 teker var, Passat'ta da ikisinin yol tutuşu da aynı mı?:
herşey fiziksel kanunlar dahilinde gelişiyorsa teknik veriler elbette bize ışık tutacaktır.

Ben aynı tip iki makina inceledim. Honda XLR 125, Kanuni Cheetah. Hatta Kanuni daha yeniydi. Kalite kendini ortaya koyuyordu kesinlikle.
konumuz kanunimi honda mı değil:
zealsun zs200gs mi honda cbr125mi

Neyse artık yorum da yapmayacağım, iki gün sonra patır patır dökülürlerse de göğsümü gere gere "ben demiştim" diyeceğim. O zevkime kimse engel olamaz :queen:
sağlıklı bir insanın bu durumda arkadaşlar ben size demiştim keşke almasaydınız diye üzülmesi gerekir diye düşünüyorum.
ve bu motoru yakından iyice incelediğim için de pek muradına erişemeyecekmişsin gibi geliyor bana.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Aynı sitede Çinliler daha fazla
Ve şunu hala anlamıyorsun, anlıyorsun da işine gelmiyor.

bu normal değilmi satılan motor oranlarına bakarsan çinliler açık ara önde bu oranlarla satılsa her satılık hondaya en az 50 satılık çinli düşmeli....CBR seninde deiğin gibi o paraya göre az bir motor hele hele karşısında böle rakipler bulursa çok ama çok zor
 
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
42
Merhaba arkadaşlar, yahu biraz uzaklaştık siteden baktım ki ortalık birbirine girmiş. Neler olmuş öyle, kişisel tatminler, honda platformları, birbirine laf sokmalar.... Valla bir ara keşke böyle birsoru sormamış olsaydım diye düşündüm ama sonra aklıma gerçekten Türkiye gerçeği geldi: İnsanlarımızın % 90 i her konuda profesor, hem konuda bilgin. Bilmedikleri veya fikirleri olmadığı konularda bile işin uzmanıymış gibi yorum yapma kapasitesine ve isteğine sahip. Bir an durup, insanları dinlemeyi, acaba aynı dilden mi konuşuyoruz diye düşünmeyi bilmiyoruz, çok yazık.....
Neyse konuya geri dönelim, ben Zeal Sun 200 GS almaya karar verdim arkadaşlar:) Bu konuda bana yardımcı olan, BİLGİLERİNİ!!! paylaşan herkese teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
ya pro sen kaç günlük motorcusun herhangi bi motorun üstünde kaç kilometre yaptın ne kadar tecrüben varda bu kadar emin konuşuyorsun.verdiğin para zoruna gidiyor galiba sanki senin altındaki motor japon malı dimi çinde üretiliyor bunuda bil.inşaallah benim motorum seninkinden önce bozulurda egolarını tatmin edersin BÜYÜDE GEL ÇOCUK BÜYÜDE GEL HADİ O YOLLARI YÜRÜDE GEL senin kimseyi küçümsemeye hakkın yok burda
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda CBR 125 çok iyi bir makina zelsunun ne olacağını bilmiyoruzki.Honda kandini kanıtlamış kaliteli az yakan şehir içi için ideal bir makina..Fiyat farkı varsa ona bişe diyemem..Yoksa honda
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
arkadaşlar işin aslına bakarsanız ikiside yaramaz bence böyle recci olmaz bizler hakiki recileri almadıkça aradaki farkı göremeyiz diyorum sadece bunlar 600 enazındanbinmedikce böyle koıyaslamamaları çet yolu ieyapıyoruz sizce 600 1000gibi motora binen arkadaşlar konuşunsana çok farklı bu olay sizin nette anlattığınız gibideyilfarklıdır onunla 250 ninüzerineçıkınca anlarsın nasıl yol tutuyormuş görürsün bulayt çok farklıdır bende hayabusa vardı çok yolyaptım ama şimdi sürat benimiçinyeterli 5yıldır BMW HEMDE 74 MODEL varyaşamak çok güzel bence motrcutıngır mıngır dolaşmalı hayatı geziile renklendirmei sürat limit aşımı vegerksiz benomrüm boyunca R60la gezmek varken nedençabukça yokolayım sizcede bencemi
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
arkadaşlar işin aslına bakarsanız ikiside yaramaz bence böyle recci olmaz bizler hakiki recileri almadıkça aradaki farkı göremeyiz diyorum sadece bunlar 600 enazındanbinmedikce böyle koıyaslamamaları çet yolu ieyapıyoruz sizce 600 1000gibi motora binen arkadaşlar konuşunsana çok farklı bu olay sizin nette anlattığınız gibideyilfarklıdır onunla 250 ninüzerineçıkınca anlarsın nasıl yol tutuyormuş görürsün bulayt çok farklıdır bende hayabusa vardı çok yolyaptım ama şimdi sürat benimiçinyeterli 5yıldır BMW HEMDE 74 MODEL varyaşamak çok güzel bence motrcutıngır mıngır dolaşmalı hayatı geziile renklendirmei sürat limit aşımı vegerksiz benomrüm boyunca R60la gezmek varken nedençabukça yokolayım sizcede bencemi
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Pro kardeş....

Bana alaycı yazıyo diyorsun. sen milleti devenden beter durumda görüyorsun ki bize laf anlatacağına kadar gidip deveyi hoplatıp ,zıplatacaksın.
offf ben kimlerle konuluşuyorum diye buradaki fikir alışverişindeki diğer insanları aşağılıyorsun....

Aktif motor tecrüben kısa bir süre olmasına rağmen, kibirin çok fazla artmış dikkat ettin mi.... herkesi küçük görmen , bu kibirli haller.....:cyclopsan

iyi ki CBR 125 in var bir de büyük abilerinden felan olsa burda kimseyi yazdırmazsın artık..... modluğa terfini felan istersin....

Cbr da 150-160 yapanların yokuş aşağıydı arkamızdan yel esti hava bulutluydu muhabbetleri o motorun her zaman o hızlara çıkacağı anlamına gelmez.

büyük racinglerin km. saatlerinde dijital veya analog olsa dahi 299 kmh de takılır kalır ancak motor eğer ki daha yüksek hızlara çıkmak isteye bir sürücüsü varsa gaz açtığı zaman km ibresi ilerlemez sadece devir saati yükselir.Bu fabrikaların bir stratejisidir.

Sen CBR 125 in ile tatlı hayallere dalabilirsin. Ancak unutma ki o motor senin dediğin gibi çooook iyi olsa bir kamyon satılık CBR ortalarda dolaşmaz.....

demekki kalite olarak iyi olsa bile ( buına katılıyorum) performans olarak yetersiz geliyo millete ki satıyor adamlar.....

13bg lik motorun 160 yapması normal bir yolda imkansızdır. 50 gb lik Er-5 ler GS500 ler 180-190 kmh hıza çıkarken dandirik 13 bg makina nasıl çıkacak 150-160 a.......

Motorları kıyaslarken biraz akıllı olmakta yarar var....
Ben şimdi benim R6 ile uzun dümdüz yolda hayabusa ile kapıştım herif aynada kayboldu. desem nasıl güneş görmeyen yerlerinizle bana gülerseniz... CBr ile 160 km hıza da aynen öyle gülerler.....
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Prometheus' Alıntı:
YBR 125, MZ 125, Kanuni Cheetah, XLR 125 ve şimdi de CBR 125. Hepsiyle az çok km yapmışlığım var. Çin ile Japon "markaları" arası farkı hissedebiliyorum merak etme sen :rendeer:

Senin yaptığın genellemeden yola çıkarsak Trabant a binip bütün alman otomobillerine berbat demek gibi birşey (Kanuni sahipleri tepki göstermesin ,ben sadece konunun daha iyi kavranabilmesi için mübalalı bir kıyaslama yaptım)

nasıl ki her sakallının dedemiz olmadığı gibi her çinli motosiklette adi olmak zorunda değildir.:)

Benim bu motorlar hakkındaki düşüncem ,ikisinin de doğan görünümlü şahinden ibaret olduğudur. Bu race imtrak motorlar ancak çin malı scooterler, cruiserla kafa tutabilir. ben olsam bu boyalı bebekleri alacağıma doğru düzgün 125 lik bir japon, kullanmayı öğrendikten sonra adam gibi bir race alır hevesimi onunla tatmin ederdim...

Kırıcı olmak ne kadar kolaymış değil mi?
Zor olan yapıcı eleştiri üretmektir.
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Procuğum yanlış anlama ama Ahmet Hakan gibi adamsın.:cat:
Hiçbir honuda kimseye yaranamaz,sadece begendiği filmlere gidilecek yazar.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Belirteceğim bir kaç nokta var.

1-Sıfır km CBR'ın satış adediyle sıfır Zealsun'ın satış adedini kıyasladınız mı ki "ikinci elde bi sürü cbr var, demek ki kötü" diyorsunuz? İkinci elde binlerce YBR de var, ybr kötü mü yani?
2-CBR da Zealsun da SS'e BAŞLANGIÇ modeli. Küçük bir go-kart VW 1303'le ancak kapışır, ama Formula 1'e giden yol Tosbaa'dan geçmez.
3-Yol tutuş sadece lastik kalınlığıyla olsaydı MotoGP veya F1'de traktör lastikleri kullanılırdı. Süspansiyon sistemi fazla görünmese de lastiklerden çok daha önemlidir. 1969 Rally Escort pistte aynı güçte ama 300kg daha ağır olan yeni Focus RS'den daha yavaş (Bkz:Top Gear)
4-İstanbul'da sanırım tek bir bayiisi olan bir markanın bir yıl sonra parçasını bulunabilecek mi? Motorunuzun yılın iki ayı yedek parça bekleyip yatmaması için 800 ytl fazla verir misiniz?
5-Kanuni'nin 10 yıllık görünümdeki Racer'ından nefret edenler aynı renklerdeki Zealsun'ı çok sevmiş, ilginç.
6-Tercihlere sygı diye bir şey yok kimsede :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
24
Bu Zealsun racing in ayak marşı var yaw :) çinliler sayesinde ayak marşlı racingler çıktı piyasaya ,görüntü filan fena diil de bu ayak marşı motorun teknolojisine dair bir ipucu olabilir mi acaba arkadaşlar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Khutuck' Alıntı:
1-Sıfır km CBR'ın satış adediyle sıfır Zealsun'ın satış adedini kıyasladınız mı ki "ikinci elde bi sürü cbr var, demek ki kötü" diyorsunuz? İkinci elde binlerce YBR de var, ybr kötü mü yani?

Tabiki ikinci elde birsürü cbr olması bu motorun kötü olduğu anlamına gelmez. Ancak cbr nin ybr den farkı "race görünümlü" bir motor olduğu ve performansı görünümünü pek destekleyemediği için kullanıcıların kısa süre sonra daha üst motorlara sıçramasına sebep olmaktadır, görüşündeyim.

Sıralı alıntı yapmasını beceremiyorum bir türlü::utangac: En iyisi bildiğim şekilde yapayım..

2-Haklısın ama her go kartabinen de birgün f1 kullanak anlamına da gelmez.
3-lastik kalınlıkları için f1 de kurallar var (hatta birkaç sene önce lastiklerin yere basan yüzeylerini azaltmak için oluklu lastik kulaanılması kuralı gelmişti),yoksa traktör lastiği ne ki.
4-Katılıyorum.
5-Katılıyorum
6-Gönülden katılıyorum.

Buradan Khutuck arakadaşa görüşlerini kimseyi aşağılamadan belirttiği için teşekkürü bir borç biliyor, aynı samimiyeti diğer arkadaşlardan da bekliyorum:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2005
Mesajlar
130
Yaw bir Allahın kuluda resmini koysa şu makinanın...hep sitesinden mi bakıcaz resimlere..bunca polemik yerine bir iki resim konuşsa :p
cn_s__387.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
tamam fotolar benden

buyurun arkadaşlar bu fotoğraflarda benden
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
sanırım mesajı yanlış yere yazmışım
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
buyurun arkadaşlar bu fotoğraflarda benden

son iki resim için birşey diyemem, zealsunun MotoGP de kullandığı makinalar böyle şeyler heralde :) bi de Tr'de sattıklarının şekillerine bak yahu.

neyse, ben bu konuda birşey söyleyemem. iki aleti de kullanmadım. ama ayak marşı olayı gülümsetmedi değil doğrusu :)
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
24
Moto Gp de ayak marşıyla mı start alıyorlar acaba,iyi marş basamayan direk kaybediyor,pilotlar viraj alma,denge,yatma antremanı yanında ayak marşı basma antrenmanı yapıyor olabilirler :) ,komik olay racingde ayak marşı olması, değişik bir teknoloji olsa gerek :)

Şu iki olayı anlamıyorum Race motor iddasıyla ortaya çıkıp niye ayak marşı koyuyorsun,el marşı var zaten,motoru niye saçmalaştırıyorsun,komik duruma düşürüyorsun.

Birde, motorun malzeme kalitesi fena diil diyor arkadaşlar,nispeten kaliteli bir çin malı motor yapıyorsun,kasası güzel ama motorun renkleri stickerlarını niye bu kadar iğrenç yapıyorsun insan güzel bir renk yapar,düz renk yapar,birşey yapar yani,çikolata ambalajı gibi motor yapma bari de en azından estetik görüntüsü olsun alalım binelim doğru diil mi arkadaşlar.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Zongshenin motogp de kullandığı motorlar bunlar arkadaşlar.


Bu da Amerika sitesi
http://www.zongshenamerica.com/

---------------------------------------------------------
Edit Yaw bi de bunun gs 250 modeli varmış..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst