Zeal Sun 200 GS mi yoksa Honda CBR 125 mi?

Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
147





bi kaçtanede foto şhoplu ZONGSHEN BENDEN...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
21
pazer' Alıntı:
Bozkurt abi,Ekonomimiz açısından Çin malı almakla Japon malı almak arasında ne gibi fark vardır?
arkadasım fark:king: :king: :king: şu çinliler her yere elini attı piyasa çin malları kaynıyo ucuza kalitesiz ürün ve bu tekstile el atmaya basladı simdi bu ülkemizde işsizlik demek fabrikaların iflası demek küçük esnaflar zaten kötü durumda sen gelmiş ne alaka diyosun hiç haber izlemezmisin sen.... ucuzcu olma tamam bütcemiz iyisini alamıyo olabilir ama iyisini yapana laf etme yiğidi öldür hakkını yeme demiş atalarımız...düşünürsen çözersin olayı çözemiyorsan sorun sende demektir arkadasım hadi sağlıcakla kal...::unsure:: ::unsure:: :queen:

bu arada bende zealsun alabilirim:silent: ama yinede honda derim :cat: ZONGSHEN le zealsun aynı markamı ?ha bide honda yarış kazanan bir markadır atlamayın bu noktayı!!:queen: benimde bütcem kaldırmıyor hondayı ama zealsun aldım diye zealsun en iyi demem güzel motor hakkını yemem herkese hayırlısı iyi olsun ve motorcuyuz nihayetinde kızmak olmaz nede olsa hepimiz rüzgarla konusuyoruz dimi yaww..........yaşasın motorsiklet kardeşliği!!!!!!!!!!!!!!!!:bestmt: ::haapppy: ::biggrinn ::repci:: ::pulp:: :flower:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
bozkurt26' Alıntı:
bu arada bende zealsun alabilirim:silent: ama yinede honda derim :cat: ZONGSHEN le zealsun aynı markamı ?ha bide honda yarış kazanan bir markadır atlamayın bu noktayı!!:queen: benimde bütcem kaldırmıyor hondayı ama zealsun aldım diye zealsun en iyi demem güzel motor hakkını yemem herkese hayırlısı iyi olsun ve motorcuyuz nihayetinde kızmak olmaz nede olsa hepimiz rüzgarla konusuyoruz dimi yaww..........yaşasın motorsiklet kardeşliği!!!!!!!!!!!!!!!!:bestmt: ::haapppy: ::biggrinn ::repci:: ::pulp:: :flower:

evet dostum aynı marka biz honda kötü demiyoruz ama tabiki honda kaliteli ve isim yapmış bi marka ama cbr125 e göre fiyatının daha fazla olduğu anlatmaya çalışıyoruz.şuda varki zealsun-zongshen çinin en iyi markası ve motogpde çini temsil eden bir marka.
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Çin üretim faktörleri açısından oldukça zengindir.Bunlardan başlıcası ucuz iş gücüdür.Bunlardan faydalanarak tüm dünyaya ucuz mallar ihraç ettikleri bir gerçek.Kalitesiz olduklarına dair tartışma beni aşar fakat ulkemizde uygulanan serbest piyasa ekonomisi ve Avrupa Birliği'yle yapılan Gümrük Birliği sonucu bazı hükümlülüklerimiz bulunmaktadır.Çin'den ithal edilen bir malla Japonya'dan ithal edilen mal arasında ülke ekonomimiz için ekonomik anlamda hiçbir fark yoktur.Her ikisi de gayri safi milli gelir hesaplamalarımızda hanemize eksi olarak yazılır.Sonuc olarak eğer ki ithalatı ulkemiz için olumsuz bir unsur goruyorsak bir malı Japonya'dan almakla Çin'den almak arasında hiçbir fark yoktur.Allahtan bu yazdıklarımı haber izleyerek öğrenmedim aksi takdirde senin gibi gereksiz yere bilgim olmayan konularda tartışmalara girmekten çekinmeyecekmişim.
Alıntı:
pazer´isimli üyeden Alıntı
Bozkurt abi,Ekonomimiz açısından Çin malı almakla Japon malı almak arasında ne gibi fark vardır?

arkadasım fark şu çinliler her yere elini attı piyasa çin malları kaynıyo ucuza kalitesiz ürün ve bu tekstile el atmaya basladı simdi bu ülkemizde işsizlik demek fabrikaların iflası demek küçük esnaflar zaten kötü durumda sen gelmiş ne alaka diyosun hiç haber izlemezmisin sen.... ucuzcu olma tamam bütcemiz iyisini alamıyo olabilir ama iyisini yapana laf etme yiğidi öldür hakkını yeme demiş atalarımız...düşünürsen çözersin olayı çözemiyorsan sorun sende demektir arkadasım hadi sağlıcakla kal...
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
21
pazer' Alıntı:
Çin üretim faktörleri açısından oldukça zengindir.Bunlardan başlıcası ucuz iş gücüdür.Bunlardan faydalanarak tüm dünyaya ucuz mallar ihraç ettikleri bir gerçek.Kalitesiz olduklarına dair tartışma beni aşar fakat ulkemizde uygulanan serbest piyasa ekonomisi ve Avrupa Birliği'yle yapılan Gümrük Birliği sonucu bazı hükümlülüklerimiz bulunmaktadır.Çin'den ithal edilen bir malla Japonya'dan ithal edilen mal arasında ülke ekonomimiz için ekonomik anlamda hiçbir fark yoktur.Her ikisi de gayri safi milli gelir hesaplamalarımızda hanemize eksi olarak yazılır.Sonuc olarak eğer ki ithalatı ulkemiz için olumsuz bir unsur goruyorsak bir malı Japonya'dan almakla Çin'den almak arasında hiçbir fark yoktur.Allahtan bu yazdıklarımı haber izleyerek öğrenmedim aksi takdirde senin gibi gereksiz yere bilgim olmayan konularda tartışmalara girmekten çekinmeyecekmişim.
evt habersiz oldugun kesin arkadasım ..ve kalite konusunda tartışmaya gerek bile yok olmayan bir şey tartısılamaz zaten dimi :queen: nede olsa uzcuz işcilik yaw sen 1ytl.market mi işletiyon?hani ne alırsan 1ytl. var ya ondan!!!:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat: Çin malı almayın çıra gibi yanmayın..İkinci el olsun ..Honda ..Yamaha.. Suzuki olsun...Aynı fiyata gelir fakat iyi bir makinaya binersiniz
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
21
ozaktasi' Alıntı:
:cat: Çin malı almayın çıra gibi yanmayın..İkinci el olsun ..Honda ..Yamaha.. Suzuki olsun...Aynı fiyata gelir fakat iyi bir makinaya binersiniz
yaw hele şükür biri benim ne demek istediğimi anlattı!!!saol arkadaş :) ben bunu anlatmaya calıstım..cok servise ve arkadasıma sordum danıştım,
hepsi japon diyor japon al eskide olsa sağlam olur diyorlar ve haklılar ama malesef bütcemize uygun geldiği icin bu tür markalara yöneliyoruz sonuçta hepimiz en iyisine binmek isteriz fakat durum ortada insallah herkes birgün istediği makinaya kavusur :bestmt: :flower: ben hala bir umut arıyorum acele edip hata yapmak istemiyorum buyüzden cin malından uzak duruyorum ama istediğimi alamazsam mecvur cin malı alıcam bu alternatif seceneğim...asıl 2. el racing pesindeyim hayırlısı ne ise o olsun herkese....
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Bozkurt kardeşim senin henüz motorun bile yok.Buna rağmen yok şu usta şöyle dedi,yok şu usta böyle dedi diye ortalıkta geziyorsun.Benim motorum Honda.Zongshen de kullandım.İkisinin arasında benim hissedebildiğim bariz kalite farkları var ama kalite tartışmasına girmek beni aşar.Ben bunu yazdım diye de bana zaten tartışmaya bile gerek yokmuş diye suçluyorsun.Hayır,tabi ki tartışılabilir ama benim teknik bilgim bunları karşılaştırmaya yetmez.Ben bunu anlatmaya çalışıyorum.Benim demek istediğim bir malın Japon veya Çin menşeili olmasının bizim ekonomimiz için hiçbir farkı yoktur.
Sana da bir kardeş tavsiyesi,ondan bundan duyduğuna inanıp,hiçbir zaman ortalıkta ahkam kesme.Hadi sağlıcakla kal kardeşim.
 
Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
11
Lastik ölçüleri

Bence CBR 125 in genel görüntüsü daha güzel ama lastikleri çok ince. Zeal Sun ise malum, çin malı.
Sonuç olarak: Sen bilirsin :queen:
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Zealsun daha kalıplı daha güzel 2850ytl olacak nisan ayında gelecek modellerde ama bence altımda ufak durucak falan önemli değil bence sonuçta motor zevkini alırsın 2 sindende,git 2 sinide kullan hangisini seversen al bence.Ne desek boş,önemli olan senin hangi motoru seveceğin.Bu çok daha önemli,başkalarının fikirlerindense kendi fikirlerine göre alışveriş yap bence.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3
bence zealsun daha iyi artık yeni markalarada olumlu bakmalıyız zaten pek yedek parca sorunu cekilmiyor çorluda
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
13
Honda Nin Yanina Getİrmemİz Yanİ Kiyaslamaniz Hata Hondanin Adi Yeter Gerİsİ ÇaliŞan Tenekeler At ÇÖpe Gİtsİn 125 R BaŞka BİrŞey Demİyorum
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bugün saat 15.30 civarı Mecidiyeköy'de gördüm bi zs200gs. Görüntüsü fena değil ama CBR'ın yanında daha 'kalın' duruşu bile yetmez.

Ama 2850'nin üzerine ekleyecek 1650ytl sahibi değilseniz almak için görüntüsü yeterince güzel bir motor.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
4
Arkadaşlar sitede uzun zamandır dolaşıyorum, okuyucu olarak, e biraz arada kaynayalım, neyse. Eğer zealsun alacaksanız dikkat. Bizim arkadaş aldı. Bu fotoğraftaki gelmedi, yani jantlar bisiklet jantı gibi, rengi kötü, eski kanunilere benziyo ve kalıplı değil, HANTAL. Köydeki muhtarın sürdüğü motora benziyo :) . . . . Ben zealsun düşünüyodum, o gün olabildiğince uzaklaştım. Ama cbr 125 öylemi, maşallah kız gibi, Görüntü süper, tatlı bi görünüşü var. Performansını çok beğendim. Valla kalite konusunda seçemedim ikisinide, o kadar anlamıyorum, yorum yapmam doğru olmaz. Bu arada motor kullanıcısı değilim, bu yorumum sadece 1 km'lik test sürüşlerinden elde edindiğim bilgiler.
 
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
18
DİKATT HONDA İSE ADAMIN ALTINDA
ARKADAŞLAR ZEALSUN BİLDİĞİNİZ GİBİ ZONGSHEN İN ..BİSAN 250 CC LİK İYİMOTORLU (PERFORMANS)ZONGSHEN GETİRDİ.FUARDA DİKKAT EDEN GÖRMÜŞTÜR...RENKLERİ GRİ SİYAH VE İŞÇİLİĞİ TATAMİN EDİCİ..
ÖNEMLİ OLAN İSE ZEALSUNUN YAĞ POMPALARININ SABİTLEME PİMİ KARTEL DIŞINDAN TAKILMIŞ VE BENİM SATTIĞIM 2 MOTORDA DA YAĞ KAÇIRMA SORUNU YAŞANDI..
MÜDAHALE ETMEK GEREKTİ VE KARTELİ TAMİR ETTİK.YAKITI ÇOK EKONOMİK AMA MOTOR PERFORMANSI DÜŞÜK.VİBRASYON MODÜLATÖRÜ PERFORMANSI KÖTÜ ETKİLİYOR.
:bounce:

Honda İse Adamin Altinda Afedersİnİz Sipoa Gİbİ Kaliyor
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
271
200 gs kardeş kullandım ii kaçıyo daha kalıplı arkadaşta var 6000 km de arıza yapmamış sen en iyisi milletin dediğine bakma kullanabilirsen ikisini de dene
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
12
mrb arkaaşlar zealsun bursa bayisiyim size bu konda yardımcı olabiirim tel no:0224 253 54 50 - 253 14 47 kazasız keyifli sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst