- Katılım
- 4 Kas 2005
- Mesajlar
- 147
arkadasım fark:king: :king: :king: şu çinliler her yere elini attı piyasa çin malları kaynıyo ucuza kalitesiz ürün ve bu tekstile el atmaya basladı simdi bu ülkemizde işsizlik demek fabrikaların iflası demek küçük esnaflar zaten kötü durumda sen gelmiş ne alaka diyosun hiç haber izlemezmisin sen.... ucuzcu olma tamam bütcemiz iyisini alamıyo olabilir ama iyisini yapana laf etme yiğidi öldür hakkını yeme demiş atalarımız...düşünürsen çözersin olayı çözemiyorsan sorun sende demektir arkadasım hadi sağlıcakla kal...:pazer' Alıntı:Bozkurt abi,Ekonomimiz açısından Çin malı almakla Japon malı almak arasında ne gibi fark vardır?
bozkurt26' Alıntı:bu arada bende zealsun alabilirim:silent: ama yinede honda derim :cat: ZONGSHEN le zealsun aynı markamı ?ha bide honda yarış kazanan bir markadır atlamayın bu noktayı!!:queen: benimde bütcem kaldırmıyor hondayı ama zealsun aldım diye zealsun en iyi demem güzel motor hakkını yemem herkese hayırlısı iyi olsun ve motorcuyuz nihayetinde kızmak olmaz nede olsa hepimiz rüzgarla konusuyoruz dimi yaww..........yaşasın motorsiklet kardeşliği!!!!!!!!!!!!!!!!:bestmt: ::haapppy: ::biggrinn ::repci:: :ulp:: :flower:
Alıntı:
pazer´isimli üyeden Alıntı
Bozkurt abi,Ekonomimiz açısından Çin malı almakla Japon malı almak arasında ne gibi fark vardır?
arkadasım fark şu çinliler her yere elini attı piyasa çin malları kaynıyo ucuza kalitesiz ürün ve bu tekstile el atmaya basladı simdi bu ülkemizde işsizlik demek fabrikaların iflası demek küçük esnaflar zaten kötü durumda sen gelmiş ne alaka diyosun hiç haber izlemezmisin sen.... ucuzcu olma tamam bütcemiz iyisini alamıyo olabilir ama iyisini yapana laf etme yiğidi öldür hakkını yeme demiş atalarımız...düşünürsen çözersin olayı çözemiyorsan sorun sende demektir arkadasım hadi sağlıcakla kal...
evt habersiz oldugun kesin arkadasım ..ve kalite konusunda tartışmaya gerek bile yok olmayan bir şey tartısılamaz zaten dimi :queen: nede olsa uzcuz işcilik yaw sen 1ytl.market mi işletiyon?hani ne alırsan 1ytl. var ya ondan!!!:queen:pazer' Alıntı:Çin üretim faktörleri açısından oldukça zengindir.Bunlardan başlıcası ucuz iş gücüdür.Bunlardan faydalanarak tüm dünyaya ucuz mallar ihraç ettikleri bir gerçek.Kalitesiz olduklarına dair tartışma beni aşar fakat ulkemizde uygulanan serbest piyasa ekonomisi ve Avrupa Birliği'yle yapılan Gümrük Birliği sonucu bazı hükümlülüklerimiz bulunmaktadır.Çin'den ithal edilen bir malla Japonya'dan ithal edilen mal arasında ülke ekonomimiz için ekonomik anlamda hiçbir fark yoktur.Her ikisi de gayri safi milli gelir hesaplamalarımızda hanemize eksi olarak yazılır.Sonuc olarak eğer ki ithalatı ulkemiz için olumsuz bir unsur goruyorsak bir malı Japonya'dan almakla Çin'den almak arasında hiçbir fark yoktur.Allahtan bu yazdıklarımı haber izleyerek öğrenmedim aksi takdirde senin gibi gereksiz yere bilgim olmayan konularda tartışmalara girmekten çekinmeyecekmişim.
yaw hele şükür biri benim ne demek istediğimi anlattı!!!saol arkadaşozaktasi' Alıntı::cat: Çin malı almayın çıra gibi yanmayın..İkinci el olsun ..Honda ..Yamaha.. Suzuki olsun...Aynı fiyata gelir fakat iyi bir makinaya binersiniz